Bir insana görmeden bir şeyler hissetmek mümkün mü?

bir insana hiç görmeden sadece mesajlaşarak bağlanabilir misiniz ? ben bağlandım sanırım birine...
Bir insana görmeden bir şeyler hissetmek mümkün mü?
Cevapla