Benim hoşlandığım bir kız var onunda benden hoşlandığını tahmin ediyorum ancak benden hoşlandığına tam emin olmadan kıza açılmak istemiyorum çünkü komşu oldugumuz için aileler arasında sorun olmasından endişeleniyorum. Bununla ilgili olarak aklıma takılan sorulan var;
Birincisi şimdi ben Bu kızı sokakta ne zaman görsem bana gülmeden tepkisiz ve sert bir şekilde 3-4 saniye kadar hiç saklamadan bakıyor gözlerimin içine ve bunu yaparken sanki gözleri yerinden cıkacakmış gibi oluyor.
Birde ben pencereye cıkıp içeri girmiş gibi yapıp perdenin arkasına saklanıyorum sonra oda bizim eve dogru çaktırmadan bakıyor (her zaman değil). normalde ben camdayken bana bakıp bakmadığını göremiyorum çünkü evlerine dogru bakmak istemiyorum yanlış anlaşılır diye.
vede bu kız yolda benim annemi filan gördügünde hemen muhabbet ediyor cok samimi ilgili davranıyor banada yokmuşum gibi davranıyor yani ailem yanımdaysa beni görmezden geliyor.
Son olarak geçenlerde enteresan bir olay bizim sokağın başındaki bir ağacın altından genç bir kız oraya saklanıp uzun süre beni izledi kim olduğunu net göremedim daha sonra o kişi o kızın oturduğu binaya girdi arkadan tanıdıgım kadarıyla ona çok benzettim zaten başka o yaşlarda kız yaşamıyor o binada.
Şimdi tüm bunlara güvenerek kız açılsam hata etmiş olur muyum sizce ne yapmalıyım?
Birincisi şimdi ben Bu kızı sokakta ne zaman görsem bana gülmeden tepkisiz ve sert bir şekilde 3-4 saniye kadar hiç saklamadan bakıyor gözlerimin içine ve bunu yaparken sanki gözleri yerinden cıkacakmış gibi oluyor.
Birde ben pencereye cıkıp içeri girmiş gibi yapıp perdenin arkasına saklanıyorum sonra oda bizim eve dogru çaktırmadan bakıyor (her zaman değil). normalde ben camdayken bana bakıp bakmadığını göremiyorum çünkü evlerine dogru bakmak istemiyorum yanlış anlaşılır diye.
vede bu kız yolda benim annemi filan gördügünde hemen muhabbet ediyor cok samimi ilgili davranıyor banada yokmuşum gibi davranıyor yani ailem yanımdaysa beni görmezden geliyor.
Son olarak geçenlerde enteresan bir olay bizim sokağın başındaki bir ağacın altından genç bir kız oraya saklanıp uzun süre beni izledi kim olduğunu net göremedim daha sonra o kişi o kızın oturduğu binaya girdi arkadan tanıdıgım kadarıyla ona çok benzettim zaten başka o yaşlarda kız yaşamıyor o binada.
Şimdi tüm bunlara güvenerek kız açılsam hata etmiş olur muyum sizce ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
özellikle bayanlardan cevap bekliyorum hoşlandığınız bir erkeğe siz ne şekidle tepki verirdiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar