Linkteki dişlerden hiç birisinde ön 2 diş büyük değil yalnız değerli arkadaşım :) O dişlerin büyük olması durumu diş boyunun diğer dişlerden uzun olmasından kaynaklanıyor diye biliyorum ben. Yani tavşan diş diye tabir edilen model. Bu diler gayet güzel bence. Yanılıyorda olabilirim.
resimdeki dişler güzel ve belli ki bir doktorun çalışma ürünü, ama rahatsız edici büyüklükte olanlar var, kabul edelim, reklam alsan gider kimisi...öyle yani... link vereyimde kişiselleşmesin olay
Bu dişler büyük mü ya? Korkutma insanı. Benim diş yapımda böyle ama hiç de büyük olduğunu söylemediler bugüne kadar. Şimdi aklımda kalacak senin yüzünden hep saklaya saklaya güleceğim :/
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
hayır ya böyle dişlerim olsa ağzımı bi an kapatmam :( daha büyük yoktu bunlar vardı nette
Davşanım dedi davşan dişliyim... şimdi sen u şiiiri beğenmezsinde,
(yemin ederim iğrenç olsun da gerçekçiliği yakalayım diye uğraştım, bir insan istediği halde bu kadar iğrenç şiir yazamıyorsa, yazanın kabahati sadece dünyaya gelmek olmalı :D)
En İyi Cevaplar