Hoşlanıyor mu? Hoşlanıyorsa neden yazmıyor?

Şimdi bizim okulda bir çocuk var ben bunu daha önceden hiç görmemiştim yani farketmemiştim sonra birisinin sürekli beni izlediğini gördüm baktım çok hoş bir çocuk bende sonradan hoşlanmaya başladım. Sürekli izliyor tamam bu hoşlanıyor anlamına gelmez diyiceksiniz o yüzden olan bazı şeylerden örnek veriyorum;

1. Merdivendeydim bu benim yanımdaydı onun arkasında arkadaşı vardı benimde aynı şekilde. Daha sonra arkadaşı bunun koluna dokunup gözleri ve kafasıyla beni işaret etmiş oda bakmış ve tebessüm etmiş.

2. Bahçeye çıktığımız yerde sınıfları bulunuyor bu yüzden bahçeye çıkarken sınıflarının önünden geçiyoruz. Tenefüste bekliyordu biz ordan geçerken arkadaşının koluna dokunup '' hadi '' dedi ve peşimizden geldiler.

3.Bizim kata tuvalete çıkardı koridorda olurdum tuvaletten çıkınca veya girmeden sürekli bana bakardı, izlerdi bazen merdivende durup koridordayken ben beni izlerdi yine. Ve daha birçok şey.

Sürekli bahçeye çıkıyor bende öyle çünkü başka türlü birbirimizi göremiyoruz katlarımız farklı ve bahçede de sürekli beni izliyor ben genelde bakmam ama bu aralar bakmaya başladım bakıştık uzunca sonra bunun bi arkadaşı benim de arkadaşım arkadaşımdan adını öğrendim sonra arkadaşım onun yanına gitti anladı gibi geldi bana ve ondan sonra pek bakmadı bu aralar ilgisiz davranıyor ben öncelerde bakmıyordum ve bakınca böyle olmaya başladı. Herneyse ben yine de Facebook'tan ekledim ama hiçbirşey yazmıyor. Sizce neden lütfen yardımcı olun...
Güncellemeler
+1 yıl
Şimdiye kadar yazmadı hiçbirşey ama okul da hala beni izlemeye devam ediyor anlamış değilim
Hoşlanıyor mu? Hoşlanıyorsa neden yazmıyor?
Cevapla