En iyi yaptığınız yemek ne ?
Mantı ? Köfte ? Tavuk sote ? Yumurta kızartma ? Makarna ? Pizza ?
en iyi et tavuk sote yaparım hatta ustası oldum diyebilirim
Mantarlı sebzeli her türlüsünü
yazdıklarını hep yapıyorum dediğim gibi en iyi sote
Ay sağol :)
Karnın mı acıktı :D herşeyi yapabiliyorm ben sen ne seviyosun onu yapalım (: :D
ben bıle bılıyorum kanka yemek yapmasını bu kadar zor degıl
ortaya karısık yapıyım panpa ne ıstıyosun :)
benımı alcan nufusuna yanlız baslık parasını cok ısterım soleyım :)
hahahah :)
Cevap
1Cevap
Yemek yapmayı sevmiyorum,ama tatlı yapmaya bayılırım.baklava falan
Tabi kii
Hepsini istersem yaparım ama genelde de yapmam. Eşim güzel yemek yapar, hihi :)
Salata yapabiliyorum ben *-*
Daha çok sebze yemekleri..
Tost yapabiliyorum *-*
Az çok biliyorum yemek yapmayı aç kalmayız :)
Ne istersen yapabilirim hamarat sayilirim yani :)
Yapiyorum valla cokda güzel oluo :)
pilav kurabiye kek o kadar
tarifi olduktan sonra hepsini yapabilirim
ben sadce yumurta krıyom :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar