Sizce amacı ne? Hoşlanıyor mu yoksa ego tatmini mi?

Ben üniden arkadaşım olan bir çocuktan hoşlanıyorum. Hemen her fırsatta beraberiz. Bugün bana bişey anlatırken telefonuma bakıyordum bana 'Bırak şimdi sevgilinle mesajlaşmayı' diye espri yaptı güldü ki sevgilim olmadığını falan biliyo. Arkadaş grubu dağıldıktan sonra herkesi yolladı yemeğe gittik falan, hep gidiyoruz ve hiç birinde de bana açılmıyo çok sinir oluyorum. bir ara eski kız arkadaşını anlattıktan sonra şu an kimseyi düşünmüyorum falan demişti. Konu ne zaman ısınsa ikimizin arasında tama ucuna gelince değiştiriyo. Bense hoşlandığımı tabiri caizse hayvan gibi belli ediyorum. Gözünün içine bakıyorum, her istediğini yapıyorum, tesadüfler yaratıp karşısına çıkıyorum, derslerinde yardım ediyorum, ayakkabılarının bağı çözülse bağlıyorum o derece. Sizce onu bu kadar ilgiye alıştırmışken ne yaparsam aklı bana takılır ve aşık olur? Birden konuşmayı azaltsam etkili olur mu? Kendi isteğiyle gelip bana açılsın istiyorum zorlamayla değil o yüzden sevmesem de taktik yapmak şart oldu biraz, ne yapmalıyım? Ve sizce ne yapmaya çalışıyor bu çocuk, hoşlandığından emin olmayabilir mi, yoksa beni tanımaya mı çalışıyo? Çünkü o da bişeyler hissediyor belli. Ya da ilgim hoşuna mı gidiyo sadece, öyleyse bile ne yaparsam o da açılır artık? Erkekler fikir verin, size böyle davranan bir kız hakkında ne düşünürsünüz ve bana ne yapmamı önerirsiniz?
Sizce amacı ne? Hoşlanıyor mu yoksa ego tatmini mi?
Cevapla