Bir erkek bir kıza neden büyüyünce anlarsın der

ben pek erkeklerle konuşmam dün karışık konuşuyorduk kızlar-erkekler bir cümle geçti bende anlamadım dedim erkeklerden biri büyüyünce anlarsın dedi neye uğradığımı şaşırdım şimdi bu bana bir şeyden anlamazsın mı demek istedi neden
Bir erkek bir kıza neden büyüyünce anlarsın der
Cevapla