üniversite bitirdim hamallık yapıyorum, lise mezunu işe giriyor,herkes kızlar geziyor gençliğim gidiyor eğlenemiyorum hayat geçiyor, herkesin sevgilisi var gıran girdi benim yanımdaki gızlara gıran giresicelere hala el tutmadım. yaşım oldu 26 hala aynı ya yaşam niçin beni zorluyor. vardır hayır bayır cayır cıyır bizim ülkemizde niye böyle niye ben bu ülkede doğdum niye ben burada yaşıyorum niye ben emeklerimi alamıyorum niye ya niye herkes iş sahibi olurken ben çalışıyorum üniversitele bitiriyorum niye beni kız arkadşaım yok niye hayat beni üstüme geliyor anlamıyoru çıkamıyorum her şey paramı ya her şey niye pahalı niye ben kendimi ifade edemiyorum niye yaşayamıyorum niye ben hayattan bezdim niye ya niye niye öldürmüyor Allah bana bu acıyı çektiriyor anlamıyorum ya? niye emeklerim gecelerim nereye gitti. acıları dindirecek bir ilaç yok mu ya? her şey niye zorrrrrrr yok mu bu hayatın kolay bir youlllluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu?
sorular rrrrrrrrrrrrrrrrrrr
sorular rrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar