Hayat neden benim üstüme geliyorsun niçin hayat anlamıyorum artık seni

üniversite bitirdim hamallık yapıyorum, lise mezunu işe giriyor,herkes kızlar geziyor gençliğim gidiyor eğlenemiyorum hayat geçiyor, herkesin sevgilisi var gıran girdi benim yanımdaki gızlara gıran giresicelere hala el tutmadım. yaşım oldu 26 hala aynı ya yaşam niçin beni zorluyor. vardır hayır bayır cayır cıyır bizim ülkemizde niye böyle niye ben bu ülkede doğdum niye ben burada yaşıyorum niye ben emeklerimi alamıyorum niye ya niye herkes iş sahibi olurken ben çalışıyorum üniversitele bitiriyorum niye beni kız arkadşaım yok niye hayat beni üstüme geliyor anlamıyoru çıkamıyorum her şey paramı ya her şey niye pahalı niye ben kendimi ifade edemiyorum niye yaşayamıyorum niye ben hayattan bezdim niye ya niye niye öldürmüyor Allah bana bu acıyı çektiriyor anlamıyorum ya? niye emeklerim gecelerim nereye gitti. acıları dindirecek bir ilaç yok mu ya? her şey niye zorrrrrrr yok mu bu hayatın kolay bir youlllluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu?

sorular rrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Hayat neden benim üstüme geliyorsun niçin hayat anlamıyorum artık seni
Cevapla