Kıza meraba dedim tanıstık ondan sonra bi bahane uydurup gitmem lazım sonra gorusuruz falan desem ve numaramı versem mesaj atarsın gorusuruz flan desem ve gitsem yanından olurmu ? sonra o mesaj atar oyle sohbetı kurarız mesajla biraz tanırız birbirimizi 1-2 gun sonra bi yere davet ederim sonra gerisi gelir oyle diye düşünüyorum . Nasıl ?
Hoşlandığım kıza açılacağım ama ne diyeceğim hiç bilmiyorum, yardım edin!
Kıza meraba dedim tanıstık ondan sonra bi bahane uydurup gitmem lazım sonra gorusuruz falan desem ve numaramı versem mesaj atarsın gorusuruz flan desem ve gitsem yanından olurmu ? sonra o mesaj atar oyle sohbetı kurarız mesajla biraz tanırız birbirimizi 1-2 gun sonra bi yere davet ederim sonra gerisi gelir oyle diye düşünüyorum . Nasıl ?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar