Erkekler sokakta gördüğü her kıza neden bakar?

Sevgili erkeklere sorum...Niçin gördüğünüz her kızı süzüyorsunuz baştan aşağı?yada herkesi süzüyor musunuz?yolda yürüyorum,önüme erkek çıkan her erkekten gözlerimi kaçırıcam diye kırk takla atıyorum,yahu bakınca ne oluyor.bari babamız varken yapmayın be.saygılar:))
Erkekler sokakta gördüğü her kıza neden bakar?
Cevapla