Çirkin olmak Herkes okusun, iç güzelliği zırvalığı yapanlarda...

Öncelikle bazı şeyleri anlatmak istiyorum.İnsanoğlu sevmek ve sevilmek ister bu doğasında vardır tutupta elin ayağın tutuyor muhabbeti çekmeyin elim ayağım tutuyor doğru ama ruhum berbat halde insan içine çıkmak istemiyorum resmen sadece boyum var 198 boy onun harici tipim resmen berbat yaşım olmuş 25 kız arkadaşım olmadı olmasın umrumda değil ama sokağa çıktığımda millet gülüyor haksız diyemiyorum resmen maymuna benziyorum afedersiniz ama örnek vereyim baba tarafından dedemden geliyor bu maymun benzerliği ulan herife bir bakıyorum adam bildiğin evrim teorisinin kanıtı resmen anne tarafım hepsi güzel ve lanet ediyorum sana niye çektim ulan diye çirkinsin niye çocuk yapıyorsun diye chat sitesine girerim 10 kişiden 9 u söver kız erkek farketmez geçen gün yabancı kız açtığı gibi anırmaya başladı resmen anırarak gülüyor uh you like goril diyor yani kısaca maymuna benziyorsun şimdi söyleyin ben nasıl mutlu olayım nasıl elim ayağım tutuyor diyeyim?İnsan içine çıkamaz oldum yahu bakıyorum sokakta benim kadarı geçtim benim onda birim kadar çirkin olan yok hepsi iyi kötü var biraz,şimdi herkes model olacak değil diyenler olacak doğru model olmak istemiyorum sadece ortalama olmak istiyorum veya en azından biraz çirkin olmak isterdim okan bayülgen bile benim yanımda yakışıklı kalıyor herif gelinde söyleyin neye şükür edeyim şimdi
Çirkin olmak Herkes okusun, iç güzelliği zırvalığı yapanlarda...
Cevapla