Buyuk hayal kirikligina ugradim ne yapmaliyim?

Bir hafta önce bir çocukla tanıştım. Pek tipim olmadığı halde iyi birisi olduğunu düşündüğüm için konuşmaya başladim ki ben dış görünüşe çok önem veren birisiyim. Neyse konuşmamız gayet güzeldi bu bana bir kaç gün yazmadi bende hiç yazmadım. Dün geldi yazdı çok kötüyüm dedi sebebini sordum bir kızla çıktım iki gün önce hoşlandığımi söyledim kızda ağırdan alalım dedi bugün bana randevu verdi ama sonra başım ağrıyor deyip gelmedi vs. Dedi. Tabi ben yıkıldım bunları duyunca erkekler neden böyle şeyler yapar hiç anlamıyorum. Sizce ne yapmalıyım ki hatasını görsün ?
Buyuk hayal kirikligina ugradim ne yapmaliyim?
Cevapla