Erkeklerin Kız Tavlamaya Çalışırken Yaptığı Hatalar

Madem bu benim bencem o zaman cümlelerime bence ile başlayayım :)

Bence beyler kız tavlamaya çalışırken bazı hatalar yapıyorlar, bunlar neler?

1. Amacınızın dışına çıkmayın.

Mesela hiç tanımadığınız biri 2-3 haftadır takip ediyorsunuz tanışmak istiyorsunuz bunu muhtemelen ya yanına gidip konuşacaksınız ya telefondan mesaj atacaksınız ya da sosyal paylaşım sitesinden. Konuşmanız az ve öz olsun dallanıp budaklandırmayın...

Siz: Selam nasılsın?

Kız: İyiyim teşekkürler ama tanıyamadım?

Siz: Ben Mert, sizi devamlı facebook'da görüyorum sizinle tanışmak yakından tanımak isterim.

Bu kadar yeterli mesela sırf iki kelime fazla konuşmak için mevzuyu uzatmayın.

2. Kıza hemen ondan hoşlandığınızı, sevdiğinizi söylemeniz.

Bana bir erkek hemen ilk konuşmalarımızda senden hoşlandım seni seviyorum dese ben direk şunu düşünürüm ''bu çocuk hemen böyle sevebildi ise hoşlandıysa bir o kadar da hızlı vazgeçebilir!! '' ''bu ne çabuk sevmiş be poff'' ha ama illa söyleyecekseniz etkilendiğinizi söyleyebilirsiniz belki ama bence buna da gerek yok hani.

Erkeklerin Kız Tavlamaya Çalışırken Yaptığı Hatalar

3. İlk buluşmada kasmayın kendinizi doğal olun.

Tamam yani kasmayın derken kabalaşmayın tabi de kibar olun doğal olun tebessüm edin :)

Erkeklerin Kız Tavlamaya Çalışırken Yaptığı Hatalar

4. Kızları etkilemek için atıp tutmayın.

Kendiniz övmeyin kesinlikle hele ki babanızın amcanızın yaptğı ettiği şeylerle (maddi olarak) kesinlikle yapmayın.

Erkeklerin Kız Tavlamaya Çalışırken Yaptığı Hatalar

Evet bunlar benim bencelerim yani bilmiyorum belki kimi kızın hoşuna gidebilir ama benim karakterimde olan hemcinslerimin hoşuna gitmeyeceği şeyler bunlar emin olun! :)

Erkeklerin Kız Tavlamaya Çalışırken Yaptığı Hatalar
Cevapla