Keşfet

Cevaplar

Çok Süper Cevap seçilenleri göster
En İyi Cevap seçilenleri göster
Soran sevdi
  • Sorular
  • Benceler
_malesefeylul
1 ay

Size göre bir insanın hayatınızdan çıkmayı hak etmesi için ne yapması lazım?

Beni görmezden gelmesi, bir gün iyi davranıp başka bir gün tamamen farklı biri gibi olması bile benim için yeterli olur. Kişilik & Karakter

KayipPsikopat_3
1 ay

Gerçek aşk biter mi?

Gerçek aşk bitmez... Aşk İlişkileri

Dark_Scourge
1 ay

İnsanların en sahte davranışı nedir?

Bence insanların en sahte davranışı, içinden gelmediği halde sırf çıkarı için iyi davranması. Samimiyet olmayınca insan bir süre sonra zaten hissediyor. Kişilik & Karakter

Dark_Scourge
1 ay

Fazla empati yapmak insanın kendisine zarar verir mi?

Evet zarar verir bazen kendine de gereklisin insanları çok düşünürsen kendine geç kalırsın. Kişilik & Karakter

Gizli Üye
1 ay

En son ne için gerçekten mutlu oldunuz?

Yüzüme yaptığım maske iyi geldi o yüzden mutlu oldum..🎉🎉🎉💃 Kişilik & Karakter

Cod2009
1 ay

Seven kıskanır mi?

Bence seven insan biraz kıskanır 🙂 Sonuçta değer verdiğin birini kaybetmek istemiyorsun. Ama dozunu kaçırınca sevgi değil, bunaltı oluyor. Kişilik & Karakter

solmuşgul_
1 ay

Sizi seven var mı?

Sanırım yok beni seven biri gerekte yok aslında böyle rahatım.. Aşk İlişkileri

Gizli Üye
1 ay

Olmayacak birine ilgi duyduğunuz oldumu?

Oldu adım attım devam etti ama sonu hüsran... Aşk İlişkileri

Gizli Üye
1 ay

Arkadaşım bana karşı net değil, duygularını bir gösterip bir çekmesi ne anlama geliyor?

Bir insanın duygularını bir gösterip bir geri çekmesi genelde kararsızlık, korku ya da ne istediğinden emin olmamasıyla ilgili oluyor. Ama sebep ne olursa olsun, sürekli belirsizlik karşı tarafı... Aşk İlişkileri

ƊØLƲNÂƳ
1 ay

Marifetli misin, beceriksiz misin?

Benim elimden her iş gelir. 🤝🏻🥳 Kişilik & Karakter

Tahlissizstajyer
1 ay

Neden insanlara bu kadar iyi davranmama rağmen herkes beni kullanıyor gibi hissediyorum?

Sürekli iyi davranan insanlar bazen sınır koymayı unutabiliyor. O zaman da bazı kişiler bunu alışkanlık gibi görüp sadece ihtiyaç duyduğunda yaklaşabiliyor. İyi olmak güzel ama kendini sürekli... Kişilik & Karakter

Gizli Üye
1 ay

Toksik ilişkiden çıktım özdeğerim sıfırlandı, sevgi açlığımı sağlıklı şekilde nasıl doyururum?

Toksik bir ilişkiden çıkınca insan sadece kişiyi değil, kendi değer hissini de kaybetmiş gibi hissedebiliyor. O yüzden sevgi açlığını hemen başka biriyle doldurmaya çalışmak yerine, önce kendine... Aşk İlişkileri

Gizli Üye
1 ay

Evliyim ama mutsuzum, evlilikte monotonluk ve sürekli kavga ile nasıl başa çıkılır?

Evlilikte bir süre sonra monotonluk yaşanması normal olabilir ama buna sürekli kavga, kırgınlık ve mutsuzluk ekleniyorsa mesele sadece “alışmak” olmaktan çıkıyor. Genelde sorun, zamanla biriken... Aşk İlişkileri

egoadamm
1 ay

Çaba olmadan kader olur mu?

Sonuna kadar direnmek lazım bazen Kişilik & Karakter

r_engarenkyollar
1 ay

İnsan sınanmadığı ve tecrübe etmediği bir konu hakkında fikir sahibi olabilir mi?

Bir insan sınanmadığı sıkıntı da fikri olamaz ablam sadece empati yapabilir. Kişilik & Karakter

Gizli Üye
1 ay

18 yaşındayım ama çok küçük duruyorum, yaşıtlarım gibi görünmek için ne yapabilirim?

Anladığım kadarıyla minyonsun ama böyle olman daha güzel Kişilik & Karakter

40.226 Xper puan
Moderasyon Başarı Oranı
Çok Süper Cevap Sayısı
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨