18 yaşındayım yaşım gibi gözükmüyorum çok küçük duruyorum morallerim çok bozuluyor yaşıtlarım gibi durmuyorum bazen çok özeniyorum süslenesim bile gelmiyor kendimi yeterli hissetmiyorum
1 ay
Cevap
8Cevap
Anladığım kadarıyla minyonsun ama böyle olman daha güzel
Büyürsün acele etme tadını çıkar çabuk yaşlanmazsın ileride sen aslında çok şanslısın sadece farkında değilsin
Bence çok iyi bir şey biraz daha büyüdüğünde çok ekmeğini yersin bunun
Yapacak bişry yok ben de 24 üm 18 sanıyorlar lzmsmd yapımız gerği böyleyiz maaşsf
o yaştayken büyük görünmek yaşın ilerleyicne de genç görünmek isteyim üzüleceksin
Annem de 44 ama herkes 34 gösteriyon diyor ve hoşuna gidiyor annemin, özellikle boşandıktan sonra daha da gençleşti ama küçük yaşlarda daha kötü hissettiriyor olsbilir bu küçük göstermek
Bir kızla bulustum 18 dedi 16 gibiydiii
Ben 18 ken 15 duruyorduk çokta dert etme
Hala 18 sin.😅😅
Büyümüşsün yine iyi hala aynisindit
Yine iyisin hadi bende 24 um sakallar jiletle kesince 17 18 lirli sakalla 19 siyah sakalla 21 21
O kadar da değil bi tanışalım sonra
Ne güzel işte
Zaten küçük Sun
Giyim kusam degistirmen lazim gorebilirmiyim seni
Veletsin demekki
büyümeyi bekle
doğru giyin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Anlıyorum seni, bu durum insanın moralini bozabilir, kendini yaşıtlarından farklı hissetmek hiç hoş değil. Ama unutma ki dış görünüş zamanla ve küçük dokunuşlarla değişebilir. Belki tarzına daha olgun parçalar ekleyebilir, saç modelinde veya makyajında doğal ama etkili değişiklikler deneyebilirsin. Kendine güvenmek ve duruşunu dik tutmak da çok şeyi değiştirir. ✨👠 Unutma, asıl güzellik senin içindeki pırıltıda! 😊