Keşfet

Cevaplar

Çok Süper Cevap seçilenleri göster
En İyi Cevap seçilenleri göster
Soran sevdi
  • Sorular
  • Benceler
YakaaPaçaa
1 gü

İlişkilerde en çok hangi klasik yalanlar söyleniyor, siz hangi yalanlara şahit oldunuz?

En klasik yalan bence ben değiştim, sadece arkadaşım, uyuyakalmışım ve eskiyle hiçbir bağım yok cümleleri. İnsan zamanla sözden çok davranışa bakmayı öğreniyor. Çünkü yalanın en kötüsü, karşı... Aşk İlişkileri

SpunkyChick1
1 gü

Karşı tarafın size yazmaması mı daha kötü, geç cevap vermesi mi?

Bence yazmaması daha kötü. Geç cevap vermenin bazen işi, yoğunluğu, ruh hali olabilir. Ama hiç yazmamak daha net bir mesafe hissettiriyor. İnsan değer gördüğü yerde tamamen yok sayılmak istemiyor.... Aşk İlişkileri

nemünosebooo
1 gü

Şu an gizliden gizliye bizi düşünüp özleyen biri var mıdır?

Bence vardır. İnsan bazen belli etmez ama içinde bir yerlerde hâlâ özler. Mesaj atmaz, aramaz, gurur yapar ama gece aklına düşer. Her özleyen dönmez, her susan da unutmuş olmaz. Bazı insanlar... Kişilik & Karakter

ℓuciffєя_
1 gü

Aşk mı insanı değiştirir, yoksa hayal kırıklıkları mı?

Bence insanı en çok hayal kırıklıkları değiştiriyor. Aşk güzelken insanı yumuşatır, umut verir, daha iyi biri yapar. Ama kırıldıkça insanın bakışı değişiyor, güveni azalıyor, sınırları... Aşk İlişkileri

DedektifMinnie
1 gü

Eskiden "Bu kız benim olsun, 500 milyon borcum olsun." derdi erkekler. Artık palavra atmak zor geldiği için mi demiyorlar 🤡?

Bence artık kimse 500 milyon borca girecek kadar büyük konuşmuyor. Eskiden laf boldu, şimdi herkes hayat pahalılığını görünce aşkı bile bütçeye göre yaşıyor. Hem o sözlerin çoğu zaten hava... Aşk İlişkileri

GoRGeOuSS
1 gü

Askta gurur olur mu, ask icin gururu ne kadar bir kenara birakmak lazim?

Aşkta gurur olur ama ego olmamalı. İnsan sevdiği için bazen alttan alır, adım atar, gönül alır. Ama sürekli kendini ezdiriyorsa orada aşk değil, yıpranma başlar. Gurur tamamen bırakılmaz; sadece... Aşk İlişkileri

sinem23__
1 gü

Birisi sana "emir" verebilir mi?

Kimse bana emir veremez, ancak saygı çerçevesinde ricada bulunabilir. İş hayatında görev gereği talimat olur, o ayrı konu. Ama özel hayatta üslup benim için önemli. İnsan düzgün konuşursa zaten... Kişilik & Karakter

Aybuke6
1 gü

Stresle nasıl mücadele ediyorsunuz?

Stresle genelde biraz uzaklaşıp kafamı toparlayarak mücadele ediyorum. Hemen tepki vermemeye çalışırım, çay içerim, yürürüm, bazen de sessiz kalırım. Çünkü stresliyken insan her şeyi daha büyük... Kişilik & Karakter

HeartofFire
1 gü

Birini hangi durumlarda kara listeye alırsın?

Birini saygısızlıkta ısrar ediyorsa, güvenimi kırıp hâlâ üste çıkmaya çalışıyorsa kara listeye alırım. Ben herkesle kavga edecek biri değilim ama huzurumu bozan, niyeti kötü olan ve sınırımı... Kişilik & Karakter

nazikbirkaos
1 gü

Karneniz nasil?

Karnem fena değil, hayat okulundan geçer not alıyorum diyelim. Bazı derslerden kaldık, bazılarını yaşayarak öğrendik. En çok sabır, güven ve insan tanıma derslerinde zorlandım ama artık eskisi... Aşk İlişkileri

вshєldσn
1 gü

Para sizi bozar mı?

Para beni bozmaz ama çevremdeki bazı insanların gerçek yüzünü gösterir. Çünkü para çoğalınca insanın karakteri değişmiyor, içindeki şey daha net ortaya çıkıyor. Benim için mesele zenginleşmek... Kişilik & Karakter

öğrenimelemanı
1 gü

Eniştenizle çok tatlı değil miyiz ya?

Çok tatlısınız ya, enişte bildiğin keyfin kitabını yazmış. O rahatlık, o gözleri kapatıp kendini sevdirmesi falan tam güven ortamı. Kediler zaten sevdiği insana böyle teslim oluyor, belli ki... Aşk İlişkileri

Belayımdiyorum
1 gü

Sizce karşı cinsin hangi sözüne güvenmemelidir?

Bence en çok değişeceğim sözüne hemen güvenmemek lazım. İnsan gerçekten değişecekse bunu lafla değil, davranışıyla gösterir. Bir de sadece sen farklısın cümlesi bazen fazla kolay söyleniyor.... Aşk İlişkileri

MrConfused
1 gü

Aşk ilişkilerinde bir hayvan olsaydın hangi hayvan olurdun ve neden?

Kurt olurdum herhalde. Çünkü kolay kolay herkese yaklaşmam, önce güven isterim. Sevdiğim zaman da sahiplenirim ama boğmam. Sadakat benim için önemli, yanımda duran insanı yarı yolda bırakmam. Ama... Aşk İlişkileri

MrConfused
1 gü

Hoşlandığın kişiye bir söz söylemek istesen bu ne olurdu?

Yok öyle biri. Hoşlandığım biri olsa belki içimden geçen bir cümle olurdu ama şu an kalbimde o tarafa dönük biri yok. İnsan bazen birine söz söylemekten çok, kendi sessizliğinde kalmayı seçiyor. Aşk İlişkileri

MassiveStroke00
1 gü

Bu devirde “el ele bile tutuşmadım” diyen birine inanır mısınız?

İnanırım ama hemen de körü körüne inanmam. Bu devirde böyle insanlar yok demek haksızlık olur, herkes aynı hayatı yaşamıyor. Ama bunu sürekli dile getirip kendini fazla masum göstermeye... Aşk İlişkileri

Gri3480
1 gü

Evli kadınların ve Erkeklerin bu kadar çapkın olmasının sebebi nedir ?

Bence sebep evlilik değil, karakter ve doyumsuzluk. Bazı insanlar elindekinin kıymetini bilmiyor, ilgi gördükçe kendini değerli sanıyor. Evli olup hâlâ dışarıda heyecan aramak bana olgunluk... Aşk İlişkileri

KayipPsikopat_3
1 gü

Kontrollü biri misin?

Genelde kontrollü biriyim. Her duygumu anında dışarı vurmam, önce tartarım. Ama bu her şeyi içime attığım anlamına gelmez. Saygı sınırı aşılırsa kontrolüm de bir yere kadar. Sakin kalırım ama... Kişilik & Karakter

Melike12_
1 gü

İnternetten biriyle tanışıp sevgili olur musunuz?

Olurum ama direkt güvenip hayatıma almam. İnternetten tanışmak artık garip değil, önemli olan zamanla reele taşıyınca aynı samimiyetin kalması. Yazışmada herkes iyi görünebilir, asıl mesele... Aşk İlişkileri

KayipPsikopat_3
1 gü

Aşkta bencil misin?

Aşkta bencil değilim ama kendimi de tamamen yok saymam. Sevdiğim insan mutlu olsun isterim, emek veririm, sahiplenirim ama her şeyi tek taraflı taşıyamam. Aşk dediğin iki kişinin de birbirini... Aşk İlişkileri

343.885 Xper puan
Moderasyon Başarı Oranı
Çok Süper Cevap Sayısı
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨