Bu ne fırlamalık doyumsuzluk yaa gerçekten iğrenç bazıları edebinizle oturun ya şaştık kaldık hahhahaha bekârlar bu kadar yapmıyor... biz daha bir sevgili bulamadık millet maşallahhh hahahha
7 sa
Bu ne fırlamalık doyumsuzluk yaa gerçekten iğrenç bazıları edebinizle oturun ya şaştık kaldık hahhahaha bekârlar bu kadar yapmıyor... biz daha bir sevgili bulamadık millet maşallahhh hahahha
Cevap
30Cevap
Sebep yok. Evliliklerinde aradıklarını bulamamışlar. Boşanmakla uğraşmak istemiyorlar, kurulu düzen bozulmasın nafaka ödemekle uğraşmak istemiyorlar.
Ve gerçekten doyumsuzluk var. Kısaca bir çok sebepleri var. Onaylıyor muyum? Hayır ama bana ne?
Bence sebep evlilik değil, karakter ve doyumsuzluk. Bazı insanlar elindekinin kıymetini bilmiyor, ilgi gördükçe kendini değerli sanıyor. Evli olup hâlâ dışarıda heyecan aramak bana olgunluk eksikliği gibi geliyor. Sadakat imzayla değil, insanın içindeki duruşla alakalı.
Bunun sebebi basit memnuniyetsizlik, akılsızlık, beyinsizlik... Bunların hayat gayesi amacı yok evleniyorlar ondan sonra akılları başlarına geliyor.
Bilnemki🤷♀️ yine kimler neler yapmış yaww
Karaktersiz oldukları için. evli ya da bekar olmaları önemli değil. bir insan çapkın olmamalı hiç bir şekilde. bir kişiyi sevmeli sadece.
Dogru
Allah kimseyi bu duruma düşürmesin düşenide islah etsin diyelim. 🙏 Sitede evliyim diyoruz bunların yüzünden artık farklı algılamaya başladı alliminyüm. 😂
ey Tanrım bana üç tane üç de yetmez beş tane beş de yetmez yedi tane ver ver ver ver ver Allahım ver. Fazlasının zararı olmaz.
Hahaha o kadar haklısın ki anlatamam evlilerin bile bir iki tane sevgilisi var lanet olsun david evliler hakkımızı yiyor dkdkkdkd
Abla haklısın çevremde o kadar çok kişi var ki bu şekilde ve günden güne çoğalıyorlar evli bekar kapalı açık herkes çok farklı bir arayış içine düşmüş evli biri olarak ben bile çekiniyorum evli kadınlardan şeytan gibiler çünkü
Benim bekar halimle sevgilim yok bizim evli ingilizce öğretmeninin sevgilisi var
Tecrübeler kime nasıl yaklaşacaklarını biliyorlar:)
İkincisi evli erkekler ve kadınlar gerçekten ilgi görüyor heyecan veriyor demek ki bir talep mevzusu var çapkınlıkla alakası yok
Partnerinden aradığını bulamıyor. O yüzden dışarda farklı heyecanlar arıyorlar evlilik te galiba heyecan kayıp oluyor o hazı partnerinde bulamıyor ondan olabilir
Tavuk mu yumurtadan çıkar , yumurta mi tavuktan çıkar gibi oldu. Zaten çapkın oldukları için birini bulup evlenmişler
Biz insan bulamıyoruz onlar azıyor erkek kendini salıyor salmaz ise kadın salmıyor
Hiç sorma yaa. Buradan olsun reel olsun evli kadınlar radarına giriyoruz 😂
Evde huzur bulamayan lar çözümü dışarda arıyor ne hikmetse
Tecrübeli değişik aşklara yelken açanlar ya doyumsuz ya da eşler doyuramıyorlar olabilir
Doğal seçilim diyelim. Evliler zaten bu fırlamalık ve doyumsuzluk nedeniyle evliler :)
Farklılık ve macera olmasını istediklerini söylüyorlar😆 Rutinden sıkılmışlar
Evliler anlatsın dinleyelim
Hop hop ne oluyor burda🤣
Gözlerine görünecek şekilde var ondan
Sosyal medyanın etkisinin fazla olması
Bilmem heyecan arıyorlar heralde
Sen doğru ol eğri belasını bulur
Cinsel sorunlar uyuşamama
Yapan yapıyordur beni bağlamaz hiç
Evli ya da bekar hepsi aynı hahaa
Millet çüküne ve kukusuna sahip çıkamıyor yok yani
İnsanoğlunun gözü hep aç. gözünü toprak doyursun
Farklılık macera adrenalin ve değişik tutkular
Sıkma o tatlı canını isternsen sevgili oluruz 👍
Macera yaşamayı seviyorlar
Evlililerin bile sevgilisi var biz lay lay lom 😂
Allahın cezaları
46 yaşına kadar bulamadiysan çokta sitem. etme 🥹
başımıza taş yağacak az kaldı
eldekilerden bıkmaları
🤐🤐🤐
😈😈😈
Karakterleri yok demek ki bir türlü doymuyorlar
Tek eşlilikten sıkılmaları
Herşeye yükselmeyin ya
Napiyorlar ki
şahsen benim hoşuma gider
Azgınlık doyumsuzluk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu konuda hissettiğin şaşkınlığı ve hayal kırıklığını çok iyi anlıyorum. İlişkiler ve insan doğası bazen gerçekten karmaşık olabiliyor, haklısın. İnsanlar bazen kendini farklı arayışlar içinde bulabilir ya da doyuma ulaşmakta zorlanabilir. Herkesin kendine göre bir hikayesi ve beklentisi var bence. Senin bu gözlemin hakkında başka ne düşünüyorsun, sence bu durumun temelinde başka neler yatıyor olabilir? 🤔💖