Küçük ev aletleri içinde en kullanışlı olanlarından bence. Aynı anda 12 adet pişirenleri de mevcut. Çeyizde olmalı.

Küçük ev aletleri içinde en kullanışlı olanlarından bence. Aynı anda 12 adet pişirenleri de mevcut. Çeyizde olmalı.

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Bununda mı makinesi var? 😯Çok gereksiz bir şey bence. Bir cezve ile 2 dakikada hallediyorum. 😅
Çok kalabalık misafir olduğunda kullanışlı ama
Zaman ve saat ayarı yapılabileni bulursam alacağım. Çok işime yarayacaktır. Spor ile uğraşanlar için birebir
Bence de çok faydalı
Kış için alınır. Yazın kendi kendine pişiyor zaten
Evet öyle
Bir ara iş yerinde kullandık. Gayet başarılı bir cihazdı. Bence almakta fayda var.
Bence de
Biri vardı her ama her şeyi sipariş edip öyle yiyordu. Aklıma o geldi
Kim ki o
Adını hatırlamıyorum bi sene falan oldu en son izleyeli, arkadaşım izlerken göstermişti. Ya Instagram ya da yt fenomeniydi
Kübra Ayça değilmi o? Çayı bile sipariş veren😂
Evet oymuş 😂
Yok yaa evde minimalistligi seven biriyim sırf yer tutmasın diye yine almam böyle bişiyi
Her haltın makinesini çıkarttılar bi utuye el atmadılar gelde sövme smdı.
😅😅😅
Tabiki çok zor oluyo suyu koyup kaynatması
Ama 12 adet pişiren var aynı anda zor oluyor
Nasıl zor oluyor
yumurta sevmediğim için gerek yok
Alerji mi yapıyor
hayır sevmiyorum
Yumurta pişirme makinesi mi, onu da alırız, bakalım aysonu nasıl gelecek 🤦😅
Hayir tabiki. Uer kaplayan gereksiz zımbırtı hiç sevmem. Koy cezveye yapiyor bomboş alet
Yok be ne gerek var ki☺️
Doğu kızı olarak bunu tercih etmezdim çünkü o kadar yumurta bize yetmez tencere anca kurtarıyor bizi 😀🤣🤣
Var zaten
Memnun musun
Yok hayır
Erkekler hep masraf diyor
Bana da öyle geliyor yani cezveye koy haşla aynı hesap gerek yok bence
gereksiz masraf
Cimri :)
At cezveye kaynasin
İçim almıyor
Niye
Yumurta işte kabuğu mikroplu
Cezveyi yıka
düşünmüyorum
Asyam hep olumsuz
yumurtayı tavada yaparım normal shshd
Gerek yok cezvede suda pişirmeyi tercih ederim
İçim almıyor cezvede
Hep bozuluyor
Bu alet mi
Yok genel olarak
Bilmiyorum ki
Sinbo falan vardı onları kullandım
O uygun fiyatlı bir markadır
Evet dandik 😂😂
Deme öyle ayıp 😬
Aramızda Canim kimse duymaz 🙂
Çok saçma
12 adet yumurtayı nasıl haşlarsın
hayırrr
Neden :)
gereksiz
Kalabalık misafir gelse kahvaltıda
yine gereksiz
Gerek yok bence ya büyük cezveye de bir sürü yumurta koyabilirsin
Gereksiz cezvede kolayca haşlıyorum 😅
İşte bu fazla oldu 😂
ne gerek var bebeğim ahahah
O hayır #TeknolojininEvHali
Hiç düşünmedim. Airfry aldığıma bile pişmanım
Hayır gerek duymuyorum cezve işimi görür
Bana göre dünyanın en gereksiz küçük ev aleti
Can sıkıntısından acaba bugün ne alsam şeysi bu😂
Kesinlikle çeyizde olmalı
Zaten var hem de baya eski 30 yıla yakın
Olabilir yani.
Sporcular için birebir
Çok kullanışlı yıllarca bozulmuyor efsane
çok gereksiz
Ne gerek var 😃
Hayir
Hayor gereksiz
Hayır düşünmüyorum