Evet kahveye 150 TL vermemek için espresso makinesine 5 k vereceğim galiba shdjdkfhdk
2 ay
Evet kahveye 150 TL vermemek için espresso makinesine 5 k vereceğim galiba shdjdkfhdk
Her gün kahve içiyorsan almak mantıklı o parayı çıkarıyor bir süre sonra.
Bende moka pot var mesela 8 sene önce almıştım, iyi ki almışım diyorum.
Her gün sadece 1 kahve içsen vitamin değerlerine bir şey yapmaz bence.
Yemek ile çay kahve arasında 2 saat olcak o zaman çok etkilemiyor.
sana tavsiyem sadece espresso yapan bir makina alma. Kaliteli ve çeşitli bir makinaya yatırım yap. Philips'in çok iyi bir makinası var. Fiyatını bilmiyorum yalnız, bakıp sana dönerim.
18000 tl miş, boş ver. senin alacağın nasıl bir şey?
Bir de espresso makinalarında dikkat et, hepsi kalşteli çıkmıyor onun bir püf noktası var
iyi fikir
Sizinki mantıklı olan. Makinem yok almayı düşünmüyorum. Fakat barışta eğitimim var birçok kahveyi ve soğuk içeceği hazırlamayı biliyorum. Kahve çok sevmem.
Benim filitre kahve makinem var. 2 yıl önce 800tl almıştım artık 3600 tl. Türkiyede 2000tl sattım ürünü letgodan. Kahve çok pahalandı direk. kahvenin maliyeti makineyi geçiyor 😛
Kahve kurdu yoldaşım hoş geldin 😄☕
Bende kahve makinesi var ama yeri ayrı, gönlümdeki yeri ayrı… Evde kullanım için:
- Eğer gerçekten her gün içiyorsan, iyi bir makine mantıklı.
- Ama “canım çekince içerim” modundaysan, french press + kaliteli çekirdek kahve iş görür.
- Bir de moka pot var, ucuz ve gayet espressoya yakın tat veriyor.
150 TL’lik kahvedense evde ritüel çok daha keyifli, para bahanesi sadece 😜
Cevap
21Cevap
Birinin seni alışverişten uzak tutması lazım 🤦🏻
Evde var ama kendime ayrı almayı düşünüyorum.
Yok ama Türk kahvesi makinesi var.
Dışarıda o parayı vermek yerine makine almak çok mantıklı.
Dışarıdan eve kahve mi söylüyorsun
Senin işin çok zor
Makine sana elzem olmuş
150 liraya kahve varsa iyi. Ben şu an makinemle kahve yaptım içerken soruna yazıyorum
sadece filtre kahve makinemiz var o da aile evinde, kendi evimde french pressle filtre kahve yapıyorum her sey o kadar ogrenci isi ki hdjdjd kahveden pek anlamam ama mlsf 200 lira vermeyince tadı cikmiyo
Mantıklı. Bazen yine de mekanda içmek güzel oluyor.
Ya bir yere gidince zaten içiyoruz ondan kaçınılamaz. Hadi hep beraber kahve içelim hadi tatlı ile yiyelim vs
Ama makine almak da mantıklı geldi
Makine mantıklı. Evde de lazım o kahve 😂
Yurtta öğrenci işi sinbomla bütün odaya kahve hazırlarken kameralara yakalanmışım shshsjdksld hayır yok şu anlık, eve çıkarsam alırım ama
Evet var. Tam otomatik kahve makinem vardı, istediğin kahveleri yapamıyordu. Şimdi yarı otomatik kahve makinesi aldım, çok memnunum.
Expresso mak yok daha doğrusu yandı. Türk kahvesi ve filtre kahve makinem var. De longi marka alacağım ama.
valla disarda 150 versek yine iyi kucuk boyi 230tldwn başlıyo
valla kizlarla cikiyoruz surekli
hep boyle kafelerde
Gold kahve ve cattle ikilisi yetiyor makineye ne gerek var 😀
evet bende aynsın düşünerwk phlips 5500 serisi aldım
Hayır yok ve düşünmüyorum
Satalım sana 20 çeşit
Var , 2 sene önce firmaya hediye ettirdim 😁
Malzeme aldığımız adamlara söyledim
Birinden şirket için 2 klima
Diğerinden suzuki motor
Başka birinden raflar için para
Başka birinden aydınlatma sistemi için para
En fakirinden de kahve makinası
Düşünüyorum ya sen hangi markalara baktın ben karaca modeline baktım 6k civarı güzel yorumlar var
Evet gördüm onu da zaten her kahvenin temeli espresso ondan ötürü en mantıklısı almamız artık
En mantıklısı ben verdim miss
Off gerek yok boşa para harcanmaz
Türk kahvesi makinam var
evet uzun zaman önce almıştım.
Allahtan filtre kahve dışında pek içmiyorum. Sjsb
Hayır yok kahve içen biri değilim pek ahah
Hiç almayacağım gereksiz bir icat
Arzum okka kullanıyorum. Türk kahveciyim ben
Var ama küçük bir makine çok kullanışlı değil
Türk kahvesi için mis👌
almayı dusunmuyom
Evet var
Hayır
Daha iyi
Evett var
Yok. Düşünmüyorum
var.
😂😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?