Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
1 yılÖncelikle makina değil makine yazdığınız için teşekkürler, çok tilt olmaya başlamıştım ve ısrarla makina olduğunu iddaa ediyorlar, sorunuza gelecek olursak çay bir şekilde yapılır ama kahve makinesinin hakkını vermek lazım güzel yapıyor
14 Yorumla- 1 yıl
Evet doğrusu makine ama yaygın olarak makina deniliyor maalesef ki
- 1 yıl
Sizde var mı kahve makinesi varsa hangisi var
- 1 yıl
Arzum var bende közde kahve özelliği de var farkını tam çözemedim ama özel hissettiriyor sjkgj
- 1 yıl
Onun Köz özellikle makinesi var mı
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
41
Cevap
21Cevap
Hiçbiri için makineyi tercih etmem. Bunlar hep bize kapitalizmin para harcatma oyunlarıdır.
12 Yorumla- 1 yıl
Ama sorumuz birini tercih etmen üzerine :)
1 yılÇay makinesi daha önemli benim için günde 3-4 kez içiyorum
16 Yorumla- 1 yıl
Günde 3-4 kez içilir çay zaten
- 1 yıl
Karadenizli misin
- 1 yıl
Akdeniz ama çay tirkayisiyim
- 1 yıl
Mersinli olanlar çayı sever
- 1 yıl
Mersinliyim evet
- 1 yıl
Belli bak :)
İkisini de tüketmem fazla, ama kahve makinesi olurdu.
13 Yorumla- 1 yıl
Ikisini de tüketmezdim diyorsun ama illa birini fazlaca tüketiyorsun zamanla
- 1 yıl
Peki bakalım
1 yılÇekirdek kahveyi çekip, kahve yapan makine. 👍🏻 kahve kapsülü olmayan makine 👍🏻
16 Yorumla- 1 yıl
O makineler epey pahalı oluyor değil mi
- 1 yıl
Siemensin kullanıyorum , taksitle alabilirsin. Tüm kahveleri yapabiliyor. Oldukça iyi. 👍🏻
- 1 yıl
Kaç çeşit yapıyor şu an seninki
- 1 yıl
9 - 10 çeşit 👍🏻 sadece 3 - 4 çeşit espresso - 3 çeşitte latte var.
- 1 yıl
Harika bazı makineler var o hepsi onar çeşit yapıyor fiyatları da uygun ama ne kadar dayanıklı olur o merak konusu
- 1 yıl
Önemli olan çekirdeği kendi çekip , kahvenin sertlik derecesini ayarlaması. Bunun yan tarafında süt koyulan ayrı bir hazne var ayrıca , sütü kendi çekiyor. Macchiato' da yapıyor. Ve en son kendi kendini temizleyip , kapatıyor.. Siemens EQ 9..
Gizli Üye(36-45)1 yılİkisininde makinesini sevmem kahve bakır cezvede çay ise ya semaverde ya da porselen de demlenir bide soğuk dem olacak missss
12 Yorumla- 1 yıl
Bunları her yerde bulmak imkansız Bırak her yeri Her eve Bunlar giremez bile
- 1 yıl
Tamam çok zevklisin ama kaç evde semaver var
1 yılKahve makinesi bence çünkü çay her türlü yapılır ama kahvenin biraz zor türk kahvesiyse taşması falan dert başında beklemen gerekiyor
11 Yorumla- 1 yıl
Benim makine direkt kapanıyor. Seninkinde taşöa problemi oluyor mu
1 yılKahve makinası tabiki çayı çaydanlıkta demlersin kahve öyle mi
12 Yorumla- 1 yıl
Tabii kahve makinesinin yeri ayrı
- 1 yıl
Seninki hangisinden
Çay makinası daha önemli, kahve olarak sadece TÜRK kahvesi tercih ettiğim için.
14 Yorumla- 1 yıl
Peki sen hiç közlü makinede yaptın mı O kahveyi nasıl güzel oluyor hiç denedin mi
- 1 yıl
Resmen kahveye başka bir boyut katıyor
İkiside önceliğim değil çayı caydanlıkta kahveyi cezve de severim
11 Yorumla- 1 yıl
Ama şu anda makineler çok çeşitli kahve yapabiliyor mesela közde yapabiliyor normal yapabiliyor espresso yapan modelleri var
İkisi de önemli bence
12 Yorumla- 1 yıl
Birini seçsen hangisi olurdu
Kahve makinesi #TeknolojininEvHali
11 Yorumla- 1 yıl
Gerçekten bizden güzel yapıyor değil mi
1 yılKahveye dair her makine öncelikli her zaman.
13 Yorumla- 1 yıl
Aşığım adeta kahveye. Makine daha hoş yapıyor Tuğbam
- 1 yıl
Haklısın canım makine çok marifetli 😋👍
- 1 yıl
O kadar yıldır kahve yaparım benden iyi :)
1 yılKahve makinesi. Çayı klasik çaydanlıkta seviyorum
16 Yorumla- 1 yıl
Kahve makinesi hangisinden senin
- 1 yıl
Tefal köpüklüm vardı bozuldu canım yenisini bekliyorum anneler gününe alırlar diye ümit ediyorum 😂
- 1 yıl
Çok şanslısın az belli et alırlar :)
- 1 yıl
Darısı başıma
- 1 yıl
Amin canım inşallah 🤲💐
- 1 yıl
Teşekkür ederim 🙏
1 yılÇay önceliğim
11 Yorumla- 1 yıl
Aaa şaşırdım
Ben çaysız duramam ya
13 Yorumla- 1 yıl
Bir Trabzonlu olarak hiç şaşırmadım
- 1 yıl
Katılıyorum
İkisi de değil kendim yaparım
15 Yorumla- 1 yıl
Elim lezzetli diyorsun yani
- 1 yıl
Evet cezerideki kahvenin yeri bir başka ama şu anda makinelerde çok çok güzel kahve yapıyorlar
- 1 yıl
💐🫶
Çay makinesi seçerdim
19 Yorumla- 1 yıl
Ilk kez çay diyen bir pembeli üyeye denk geldim biliyor musun
- 1 yıl
Genelde Karadenizliler Çayı daha çok sever
- 1 yıl
Trakya kısmı kahveyi sever mesela
- 1 yıl
Bu sene Karadeniz'in Doğu kısmına gelmeyi düşünüyoruz ilk kez geleceğim Çok merak ediyorum bakalım Çok heyecan da yaptım
- 1 yıl
Temmuz'da geleceğiz ben de çok merak ediyorum bakalım
1 yılfark etmiyor askim ehehe
12 Yorumla- 1 yıl
Eder neden etmesin ya
- 1 yıl
Senin de ağzının tadı yok aşkım
1 yılEheheh tabi ki kahve 🥰🥰
16 Yorumla- 1 yıl
Keşke birlikte olsa o kahve
- 1 yıl
Sen yapsan ben içsem🤣🤣
- 1 yıl
Bir bakmışsın bir gün olmuş, sohbetin dibine vurmak kesinlikle çok hoş olurdu 🥰
- 1 yıl
Kesinlikle kuzum ya Harika olurdu Ben çok konuşuyorum Sen de çok konuşuyorsan yandık
- 1 yıl
Ahahahah ne güzel işte yavru sabahlar olmasın 🤪😂
- 1 yıl
Bize bir gece yetmezdi o zaman
1 yılÇay.
12 Yorumla- 1 yıl
Çay severler genelde karadenizli
- 1 yıl
Sen nerelisin
1 yılBen çay içmiyorum kahve makinası seçiyorum
19 Yorumla- 1 yıl
Tam olarak anlayamadım
- 1 yıl
Kahve makinesi seçiyorum derken
- 1 yıl
Çay içmiyorum ve benim için kahve makinası daha önemli
- 1 yıl
Kahve makinesi gerekli bir makine. Kahve daha sağlıklı ayrıca
- 1 yıl
Dikkati topluyor :)
- 1 yıl
Evet öyle 😊
- 1 yıl
Çay bana böyle Sadece sıvı gibi geliyor o yüzden pek sevemedim ya içerim ama çok aramıyorum
- 1 yıl
Kahvesi tadi daha güzel yaa
- 1 yıl
Kahvenin tadı bir başka haklısın
Gizli Üye(25-29)1 yılKahve makinesi tabiki
11 Yorumla- 1 yıl
Kızların neredeyse %99'u Hatta %100'ü kahve dedi
Gizli Üye(25-29)1 yılÇekiliş için yapmadığın paylaşım kalmadı 🤣🤣
16 Yorumla- 1 yıl
Çekiliş yok ki
- 1 yıl
Beni karıştırdın sanırım
Cevap sahibi1 yılHe olabilir pardon
- 1 yıl
O ayrı oluyor o şans da bende yok kuzu. Ne çok çekilişe katıldım hepsinde avucumu öptümdü ahh ahh
Cevap sahibi1 yılİnşaallah olur diyelim ya
- 1 yıl
Olmuyor bir bana çıkmıyor yeminle :) nicki bile şansım artırsın diye bahtlı aldım 🤣🤣 belki şans şansı çeker diye 🤣🤣
Kesinlikle kahve, çay sevmem ben
16 Yorumla- 1 yıl
Kahve makinesi jep derim bambaşka dünya. Aşktır dimi
- 1 yıl
Ne kadar para verdin buarada :) yorumum çıkmamış
- 1 yıl
Anladım :)
Çay makinesi
13 Yorumla- 1 yıl
Kahve sevmiyor musun kuzu
- 1 yıl
Ben de kahve daha çok severim, ondam sordum
Alışveriş & Hediyeler konusunda 321 cevap paylaştı. Cay makinası
13 Yorumla- 1 yıl
Erkekler ne çok çayı seviyor böyle
- 1 yıl
Zaten kahve kuvvetli içecek o kadar içmek zor olur
Alışveriş & Hediyeler konusunda 520 cevap paylaştı. çay makinesi
12 Yorumla- 1 yıl
Çay makinesi gerçekten önemli bir alet
- 1 yıl
Ama sen de Kahveci bir tip vardı
1 yılKahve severim
111 Yorumla- 1 yıl
Kahveyi kim sevmez kahve makineleri bir harika
- 1 yıl
Evet güzeller 🎀
seviyorum - 1 yıl
Yakın olsak gelirdik kahveye sana
- 1 yıl
Gel içelim, kantinde 😅
- 1 yıl
Kantinde, yurtta mı kalıyorsun
- 1 yıl
Yok yok 😅
- 1 yıl
Kantinde misin de ondan
- 1 yıl
hastane kantini canım 😅
- 1 yıl
Geçmiş olsun, bir durum mu var
- 1 yıl
Yok yok, çalışanım 😅
1 yılKahve bence
14 Yorumla- 1 yıl
Biz neden bu kadar kahveye düşkün olduk
- 1 yıl
Kafeinnn
- 1 yıl
O da bağımlılık yapıyor mu acaba gerçekten yoksa tadı çok mu leziz karar veremedim ama hepimizin damak zevkine uyuyor ilginçtir
- 1 yıl
Yapıyor diye biliyorum
Kahve makinesi
14 Yorumla- 1 yıl
Bence de kahve makinesi Keşke yapsan da içsek arkadaşım❤️
- 1 yıl
Teşekkür ederim 😘🩷
Kahve makinesi
13 Yorumla- 1 yıl
Hangisini kullanıyorsun makinede
- 1 yıl
Memnun musun bazı makinelerin ömrü kısa oluyormuş
u 1 yılKahve makinası 👌
16 Yorumla- 1 yıl
Neredeyse bütün kadın üyeler kahve dedik bu soruya erkek üyelerde çaycı çıktı
- 1 yıl
Ahaha bu konuda da ikiye ayrılmışız
- 1 yıl
Ben çaydan zevk alamıyorum ya sanki böyle sıcak su içiyoruz gibi Ama kahve öyle mi Gerçekten insanın böyle benliğini topluyor çok severim kahveyi Çağır geleyim sosyetik 😬
- 1 yıl
Gel gel her zaman beklerim :D kahvem de her zaman var
- 1 yıl
Teşekkür ederim, sohbetinin güzel olduğunu düşünüyorum zaten 😍😍
- 1 yıl
☺️🌸
1 yılkahve makinesi
11 Yorumla- 1 yıl
Erkeklerin çok az kısmı kahve dedi kızlar hepsi kahve dedi
1 yılKahve makinası
13 Yorumla- 1 yıl
Kadın üyelerin neredeyse hepsi kahve dedi Çok ilginç değil mi
- 1 yıl
Ben çay sevmediğim için kahve makinesi dedim😂 onları bilemem
- 1 yıl
Çayı kim seviyor ya ben de hiç Sevemedim kim seviyor bu çayı acaba bildiğin su
Demlik en güzeli
19 Yorumla- 1 yıl
Her demlikte de güzel olmuyor
- 1 yıl
Onların özel demlikleri var bence onların yerine her demlik Dolduramıyor
- 1 yıl
Bakır demlikte hiç denemedim Daha doğrusu bulamadım buralarda pek yok Ancak internetten alabilirim de normal çelikte yapıyoruz biz fazla fark oluyor mu
- 1 yıl
Bayraklı İzmir
- 1 yıl
Sen nereliydin Normalde
Hiçbiri
117 Yorumla- 1 yıl
Kafkaslardan gelen biri Genellikle çay tiryakisi olur
- 1 yıl
Gerçekten anlamadım ikisini de sevmiyorsun sanmıştım
- 1 yıl
Sizin Oraların çayları böyle daha demli oluyor Bir de
- 1 yıl
Evet bayağı koyu oluyor Sizin çayınız ben çay güzel yapılırsa severim de yine de kahvenin yeri benim gönlümde daha başka kahveyi daha çok seviyorum
- 1 yıl
Inanılmaz güzel bir davet oldu bu
- 1 yıl
İroni yapmadım gerçekten demiştim Sen İroni mi yapmıştın davet ederken tüh
- 1 yıl
Tamam o zaman sorun yok işte ben de gerçek kabul etmiştim oldu bitti😬😬
- 1 yıl
Acele etme dur
- 1 yıl
🤣🤣🤣
1 yılKahve.
12 Yorumla- 1 yıl
Kızlarımız hep Kahveci
- 1 yıl
Kesin sende Köz kahve seviyorsundur benim gibi
m 1 yılKahve
111 Yorumla- 1 yıl
Nihayet kahve diyen bir erkek
- 1 yıl
Hepsi çaycı bunların
- 1 yıl
Bu site kahveciydi biri hepsinin aklını celdi kesin
- 1 yıl
Aslında çaycı daha fazlaydı Ama sonradan daha çok Kahveci oldu sanki
- 1 yıl
Canı isteyen istediğini yapsın o zaman😅
- 1 yıl
Herkes istediğini yapsın en güzel en temiz yöntem değil mi
- 1 yıl
Kayınvalideleri ile karışır ama
- 1 yıl
O ne demek 😅
- 1 yıl
Diyorum ki aile büyükleri özellikle kadınlar illaki karışır
- 1 yıl
Oldu mu şimdi
- 1 yıl
Kahve çaya mi 😅
1 yılÇay tabiki
114 Yorumla- 1 yıl
Erkekler çay kadınlar kahve diyor
- 1 yıl
İlginç
- 1 yıl
Aynen öyle
- 1 yıl
Neden acaba
- 1 yıl
İncelenecek bir konu
- 1 yıl
Sizin dedikodu içeceginiz kahve 😃 bizimde dinlenme içecegimiz cay
- 1 yıl
Öyle deme erkekler daha fazla dedikodu yapıyormuş
- 1 yıl
Yoksa biz daha çabuk yoruluyoruz Hem bizim başımız daha çok ağrıyor😬🤣🤣🤣
- 1 yıl
😂😂😂baş ağrısına kahve ☕
- 1 yıl
Evet Baş ağrısına kahve harika geliyor
- 1 yıl
Insan kendini topluyor
- 1 yıl
Doğrudur bol sade afiyet olsun😃
- 1 yıl
Teşekkür ederim Orta Şekerli Kahve en sevdiğim
- 1 yıl
Rica ederim ne demek 🙂
1 yılKahve makinesi
111 Yorumla- 1 yıl
Kahve makinesi olmazsa olmazımız
- 1 yıl
Tiryakisiyiz ☕🌸
- 1 yıl
Günde 3 kahve içerim illa sen de mi benim gibisin
- 1 yıl
3 ne ki benm bazn 5 6 yi buluyor
- 1 yıl
O da çarpıntıya yol açar
- 1 yıl
3 ideal diyorlar
- 1 yıl
Simdiye kadr bsey olmadi sen hangi kahveyidaha cok iciyorsunn☕
- 1 yıl
Orta şekerli Türk kahvesi bir de frappe bu ikisine bayılıyorum
- 1 yıl
Sen?
- 1 yıl
Turk kahvesini hic icmem ekspresso ve latte daha cok tercihim
- 1 yıl
Ikisini de severim ama sana Köz kahveyi tavsiye ederim
cayyy
11 Yorumla- 1 yıl
Çaycı epey varmış
1 yılÇay Makinesi
13 Yorumla- 1 yıl
Çay makinesi rahatlık, karadenizli misin
- 1 yıl
Hayır, sen😄
- 1 yıl
Hayır trakyalıyım ben kuzu
Net çay
114 Yorumla- 1 yıl
Neden net çay
- 1 yıl
Kahveyi hiç mi sevmiyorsun
- 1 yıl
Doğrudur ama alışsan daha öok seversin
- 1 yıl
Daha çok*
- 1 yıl
Közde yazan makineden al, çok güzel oluyor. Fincanları 100 mlllik al. Sonra sevmiyorum de :)
- 1 yıl
Dibek kahvesi var daha yumuşak bir kahve Eğer yumuşak bir tat arıyorsan onu da düşünebilirsin
- 1 yıl
Hafif sütlü kahve tadı veriyor ve daha yumuşak Bir de onu dene bakalım
- 1 yıl
Rica ederim ayrıca
- 1 yıl
Ne demek ben teşekkür ederim
1 yılBence kahve.
18 Yorumla- 1 yıl
Kahve candır. Çay sever misin
- 1 yıl
Bitki çayı severim
- 1 yıl
Ahududu ve kuşburnu sadece. O da zor oluyor onu yapmak
- 1 yıl
Şu poşetli olanları alıyorum mecbur
- 1 yıl
Bende papatya ve kiraz sapı çayı
- 1 yıl
Papatya uyutur beni :) kiraz sapı zayıflatıyor mu
- 1 yıl
Kiraz sapı çayı ödem atmaya yardımcı oluyor diye duymuştum
- 1 yıl
Ödem attırıyorsa iyi zayıflatıyor mu acaba o da önemli benim için Çünkü bazen stresler sebebiyle kilo alabiliyorum
1 yılÇaycı elzem.
116 Yorumla- 1 yıl
Evet
- 1 yıl
Peki kahve sevmez misin
- 1 yıl
Kahve severim ama evde kesinlikle çay. Kahve, dışarıda keyifli.
- 1 yıl
Şu közde kahve yapılan yerleri mi diyorsun
- 1 yıl
Sıradan bir cafe de olabilir. Kahveyi ihtiyaçtan değil de keyiften içen birisiyim.
- 1 yıl
Eskiden ben de keyiften içiyordum Şimdi kahve içmezsem hayatımda bir şey eksik gibi hissediyorum
- 1 yıl
3ü birarada ile büyüyen nesilim ben. Kahve içmeden eksiğim ya da kendime gelemiyorum gibi düşüncem yok:)
- 1 yıl
İyi de o da bir kahve çeşidi
- 1 yıl
Yani sen de kahvesiz yapamıyorsun bir bakıma
- 1 yıl
Yani kahve ile sonradan tanıştım. İçersem sadece filtre içerim zaten.
Çayda da seylan çayı içerim, saf. Başkalarına ağır geliyor ama ben seviyorum.
- 1 yıl
İçmesem aklıma gelmez @Bahtıgüzel00. Çaysız yapamam denebilir ama.
Nickim yanıltabilir ama çay severim ben.
Sana kahve borçlanacağım gibi geldi:) - 1 yıl
Seylan çayı diye bir şey ilk kez duyuyorum hemen bakacağım
- 1 yıl
Evet nikahı görünce kahve kolik biri sanar ama insan değilsin
- 1 yıl
Son yorumuna anlam veremedim. Nikah-İnsan değilsin…🤔
- 1 yıl
Nick adına bakınca kahve seven biri gibi gözüküyorsun ama değilsin demek istedim Klavye hatası olmuş
- 1 yıl
🙏
ikisinide sevmem
122 Yorumla- 1 yıl
Nasıl ikisini de sevmen olur mu öyle şey :)
- 1 yıl
İnsan birini sever bari
- 1 yıl
Kışın nasıl ısınıyorsun sıcak içmeden
- 1 yıl
Lar derken
- 1 yıl
Yok artık🤣🤣
- 1 yıl
Zaten evlenme Eşim bir günde boşar seni bu larekini görünce
- 1 yıl
🤣🤣
- 1 yıl
Yok canım olur mu öyle şey Sen de ne yaptın kendini Ben demedim sen dedin kendin öyle
- 1 yıl
Bazı kadınları tanıdıktan sonra erkekler gerçekten bana çok masum geliyor
- 1 yıl
Çok ciddiyim öyle kadınlar tanıdım ki erkekler yanında Çok masumlar
- 1 yıl
Ciddiyim ben Ama Öyle insanlar tanıdım ki neyse konuşmayayım şimdi
- 1 yıl
Diğer Kışlar neredeydin peki
- 1 yıl
Oooooo adam çapkın 🤣🤣
Gizli Üye(30-35)1 yılÇay makinesi
16 Yorumla- 1 yıl
Çaycılar basmış bugün burayı :)
Cevap sahibi1 yılBir günde kahve günü yapalım 🥰
- 1 yıl
Yapalım tabii nefis olur
- 1 yıl
Ama kahveler senden :p
Cevap sahibi1 yılTabiii 😊🥰
- 1 yıl
Kırmadığın için teşekkür ederim 🙏
Kahve makinesi
11 Yorumla- 1 yıl
Kahve makinesi candır
Kahve makinası
13 Yorumla- 1 yıl
Aferin zevklisin
- 1 yıl
Tabii ki diğerini seçer miyim hiç
1 yılÇay çay çaay🤩
14 Yorumla- 1 yıl
Çay harika bşr lezzet
- 1 yıl
Ama asla kahve değil
- 1 yıl
Evett
- 1 yıl
Kahve başka bir dünya
1 yılCay makinası
11 Yorumla- 1 yıl
Çaycılar demlik seviyor genelde
Makineee
11 Yorumla- 1 yıl
İşte hangisi onu soruyoruz
1 yılKahve makinesi.
11 Yorumla- 1 yıl
Erkekler pek sevmez genelde kahveyi
1 yılküçük tüp adamdır
13 Yorumla- 1 yıl
O nasıl bir tür
- 1 yıl
ablam baya küçük tüp işte
- 1 yıl
Anladım
1 yılÇay makinesi
12 Yorumla- 1 yıl
Çay makinesi aldım tek tat fark etmiyor sanki
- 1 yıl
Sen bir de kahveyi dene
Çay makinesi
17 Yorumla- 1 yıl
Çay makineleri gerçekten iyi oluyor ya Ama kahve makinesinin yerini tutar mı sence
- 1 yıl
Çay makineleri bilmiyorum çayla pek aram olmadığı için yani iyi yapıyor ama kahve makinesini daha çok arıyorum sanki
- 1 yıl
Arada ben de haklı oluyorum işte
- 1 yıl
Anlayamadım ne demek istediğini
1 yıltabiki kahve
11 Yorumla- 1 yıl
Kahve makineleri bir harika kesinlikle kaç yıldır kullanıyorsun
1 yılİkiside deıl
12 Yorumla- 1 yıl
Neden ki İkisi de değilmiş illa birini seversin
- 1 yıl
Tek su içerek yaşamıyorsundur sonuçta
1 yılKahve kahvee
113 Yorumla- 1 yıl
Bir kahve tiryakisi gördüm sanki
- 1 yıl
🤣🤣🤣
- 1 yıl
Hemde nasıl hamile kaldığımdan beri hasret çekiyorum 😭😋😋
- 1 yıl
Şu an hamile misin
- 1 yıl
Evettt
- 1 yıl
Aynı fikirdeyim
- 1 yıl
Yorum yanlış yere gitmiş hayırlı olsun Umuyorum ki sağlıklı güzel Seni mutlu eden güzel bir çocuğun olur
- 1 yıl
Teşekkür ediyorumm💞
- 1 yıl
Rica ederim Darısı Başıma
- 1 yıl
🩷🙏 Kendimi de koydum ortaya
- 1 yıl
Darısı sana diyecektim belki erken dersin diye demedim ☺️🐞en güzelinden inşallah
- 1 yıl
Ne erkeni ya Geç bile kaldık😬🤣🤣🤣
- 1 yıl
Ahahahah yaş kaç ki ben 24e giriyorum hala erken hissediyorum
1 yılKesinlikle kahve
14 Yorumla- 1 yıl
Kahve makinesi bir parçamız gibi
- 1 yıl
Çay sana da tatsız geliyor mu
- 1 yıl
Çayda severim ama kahvenin yeri ayrı bence
- 1 yıl
Kahve çok ayrı bir şey ve insana kendini değerli hissettiriyor sanki
- Devamını Gör (2)
Devamını Gör(47)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Alışveriş & Hediyeler > Sorular > Kahve makinesi mi, çay makinesi mi sizin için daha öncelikli?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 