• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Alışveriş & Hediyeler

Kahve makinesi mi, çay makinesi mi sizin için daha öncelikli?

Bahtıgüzel00
Bahtıgüzel00 Takip Et
FenomenMaster Yaş: 110
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
83
Yapay Zekaya Sor

İkisinden birini seçmek zorunda kalsanız hangisini tercih ederdiniz?

Kahve makinesi mi, çay makinesi mi sizin için daha öncelikli?

#TeknolojininEvHali

Kahve makinesi mi, çay makinesi mi sizin için daha öncelikli?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
11 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Mustafaa08
    Mustafaa08 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    1 yıl

    Öncelikle makina değil makine yazdığınız için teşekkürler, çok tilt olmaya başlamıştım ve ısrarla makina olduğunu iddaa ediyorlar, sorunuza gelecek olursak çay bir şekilde yapılır ama kahve makinesinin hakkını vermek lazım güzel yapıyor

    1
    4 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Evet doğrusu makine ama yaygın olarak makina deniliyor maalesef ki

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Sizde var mı kahve makinesi varsa hangisi var

      Yorumla
    • Mustafaa08
      Mustafaa08
      1 yıl

      Arzum var bende közde kahve özelliği de var farkını tam çözemedim ama özel hissettiriyor sjkgj

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Onun Köz özellikle makinesi var mı

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

41

Cevap

21

Cevap

  • aerolite
    aerolite Takip Et
    Master Yaş: 57 , eic 31%
    1 yıl

    Hiçbiri için makineyi tercih etmem. Bunlar hep bize kapitalizmin para harcatma oyunlarıdır.

    1
    2 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Ama sorumuz birini tercih etmen üzerine :)

      Yorumla
    • aerolite
      aerolite
      1 yıl

      Peki.. Otomatik demleme yapan bir çay makinesi olabilir. Sabah kalktığımda demini tam almış beni bekleyen bir demlik çay fena olmaz

      Yorumla
  • Parlayanyıkılış
    Parlayanyıkılış Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Çay makinesi daha önemli benim için günde 3-4 kez içiyorum

    1
    6 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Günde 3-4 kez içilir çay zaten

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Karadenizli misin

      Yorumla
    • Parlayanyıkılış
      Parlayanyıkılış
      1 yıl

      Akdeniz ama çay tirkayisiyim

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Mersinli olanlar çayı sever

      Yorumla
    • Parlayanyıkılış
      Parlayanyıkılış
      1 yıl

      Mersinliyim evet

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Belli bak :)

      Yorumla
  • Carvel
    Carvel Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    İkisini de tüketmem fazla, ama kahve makinesi olurdu.

    1
    3 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Ikisini de tüketmezdim diyorsun ama illa birini fazlaca tüketiyorsun zamanla

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Yani öyle

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Peki bakalım

      Yorumla
  • gokantemur
    gokantemur Takip Et
    Master Yaş: 52 , eic 88%
    1 yıl

    Çekirdek kahveyi çekip, kahve yapan makine. 👍🏻 kahve kapsülü olmayan makine 👍🏻

    1
    6 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      O makineler epey pahalı oluyor değil mi

      Yorumla
    • gokantemur
      gokantemur
      1 yıl

      Siemensin kullanıyorum , taksitle alabilirsin. Tüm kahveleri yapabiliyor. Oldukça iyi. 👍🏻

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Kaç çeşit yapıyor şu an seninki

      Yorumla
    • gokantemur
      gokantemur
      1 yıl

      9 - 10 çeşit 👍🏻 sadece 3 - 4 çeşit espresso - 3 çeşitte latte var.

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Harika bazı makineler var o hepsi onar çeşit yapıyor fiyatları da uygun ama ne kadar dayanıklı olur o merak konusu

      Yorumla
    • gokantemur
      gokantemur
      1 yıl

      Önemli olan çekirdeği kendi çekip , kahvenin sertlik derecesini ayarlaması. Bunun yan tarafında süt koyulan ayrı bir hazne var ayrıca , sütü kendi çekiyor. Macchiato' da yapıyor. Ve en son kendi kendini temizleyip , kapatıyor.. Siemens EQ 9..

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    İkisininde makinesini sevmem kahve bakır cezvede çay ise ya semaverde ya da porselen de demlenir bide soğuk dem olacak missss

    1
    2 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Bunları her yerde bulmak imkansız Bırak her yeri Her eve Bunlar giremez bile

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Tamam çok zevklisin ama kaç evde semaver var

      Yorumla
  • ksğsjdğjfğwndşdj
    ksğsjdğjfğwndşdj Takip Et
    Xper 4 Yaş: 21
    1 yıl

    Kahve makinesi bence çünkü çay her türlü yapılır ama kahvenin biraz zor türk kahvesiyse taşması falan dert başında beklemen gerekiyor

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Benim makine direkt kapanıyor. Seninkinde taşöa problemi oluyor mu

      Yorumla
  • bilebileladess
    bilebileladess Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    1 yıl

    Kahve makinası tabiki çayı çaydanlıkta demlersin kahve öyle mi

    1
    2 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Tabii kahve makinesinin yeri ayrı

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Seninki hangisinden

      Yorumla
  • ffggwwxx
    ffggwwxx Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    1 yıl

    Çay makinası daha önemli, kahve olarak sadece TÜRK kahvesi tercih ettiğim için.

    1
    4 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Peki sen hiç közlü makinede yaptın mı O kahveyi nasıl güzel oluyor hiç denedin mi

      Yorumla
    • ffggwwxx
      ffggwwxx
      1 yıl

      Denemedim. Ateşte közde yapmıştım o güzeldi ama sjsjsjdj

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Resmen kahveye başka bir boyut katıyor

      Yorumla
    • ffggwwxx
      ffggwwxx
      1 yıl

      Kesinlikle...

      Yorumla
  • Limoneee
    Limoneee Takip Et
    Xper 5 Yaş: 109
    1 yıl

    İkiside önceliğim değil çayı caydanlıkta kahveyi cezve de severim

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Ama şu anda makineler çok çeşitli kahve yapabiliyor mesela közde yapabiliyor normal yapabiliyor espresso yapan modelleri var

      Yorumla
  • periiiii_
    periiiii_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    İkisi de önemli bence

    1
    2 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Birini seçsen hangisi olurdu

      Yorumla
    • periiiii_
      periiiii_
      1 yıl

      Sanarım çay milli gururumuz 🎀🎀

      Yorumla
  • ipek20s
    ipek20s Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21 , eic 100%
    1 yıl

    Kahve makinesi #TeknolojininEvHali

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Gerçekten bizden güzel yapıyor değil mi

      Yorumla
  • SheWolfWoman
    SheWolfWoman Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    1 yıl

    Kahveye dair her makine öncelikli her zaman.

    1
    3 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Aşığım adeta kahveye. Makine daha hoş yapıyor Tuğbam

      Yorumla
    • SheWolfWoman
      SheWolfWoman
      1 yıl

      Haklısın canım makine çok marifetli 😋👍

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      O kadar yıldır kahve yaparım benden iyi :)

      Yorumla
  • buzzzgibikarpuzz
    buzzzgibikarpuzz Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    1 yıl

    Kahve makinesi. Çayı klasik çaydanlıkta seviyorum

    1
    6 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Kahve makinesi hangisinden senin

      Yorumla
    • buzzzgibikarpuzz
      buzzzgibikarpuzz
      1 yıl

      Tefal köpüklüm vardı bozuldu canım yenisini bekliyorum anneler gününe alırlar diye ümit ediyorum 😂

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Çok şanslısın az belli et alırlar :)

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Darısı başıma

      Yorumla
    • buzzzgibikarpuzz
      buzzzgibikarpuzz
      1 yıl

      Amin canım inşallah 🤲💐

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Teşekkür ederim 🙏

      Yorumla
  • pembikellerr
    pembikellerr Takip Et
    Bilge Yaş: 33 , eic 97%
    1 yıl

    Çay önceliğim

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Aaa şaşırdım

      Yorumla
  • Gof34
    Gof34 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    Ben çaysız duramam ya

    1
    3 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Bir Trabzonlu olarak hiç şaşırmadım

      Yorumla
    • Gof34
      Gof34
      1 yıl

      Kesinlikle öyle

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Katılıyorum

      Yorumla
  • deniideni
    deniideni Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    İkisi de değil kendim yaparım

    1
    5 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Elim lezzetli diyorsun yani

      Yorumla
    • deniideni
      deniideni
      1 yıl

      Öyle bir iddiam yok ama bu tarz küçük seyler için para harcamam hem Türk kahvesi cezvede yapılmalı bence

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Evet cezerideki kahvenin yeri bir başka ama şu anda makinelerde çok çok güzel kahve yapıyorlar

      Yorumla
    • deniideni
      deniideni
      1 yıl

      İyi madem 😃

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      💐🫶

      Yorumla
  • fride_
    fride_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 19 , eic 100%
    1 yıl

    Çay makinesi seçerdim

    1
    9 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Ilk kez çay diyen bir pembeli üyeye denk geldim biliyor musun

      Yorumla
    • fride_
      fride_
      1 yıl

      Ben kahve pek içmiyorum çayı daha çok seviyorum

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Genelde Karadenizliler Çayı daha çok sever

      Yorumla
    • fride_
      fride_
      1 yıl

      Doğru 🙂

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Trakya kısmı kahveyi sever mesela

      Yorumla
    • fride_
      fride_
      1 yıl

      Ben karadenizliyim doğru o zaman

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Bu sene Karadeniz'in Doğu kısmına gelmeyi düşünüyoruz ilk kez geleceğim Çok merak ediyorum bakalım Çok heyecan da yaptım

      Yorumla
    • fride_
      fride_
      1 yıl

      Çok beğeneceğinizi düşünüyorum umarım güzel vakit geçirirsiniz

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Temmuz'da geleceğiz ben de çok merak ediyorum bakalım

      Yorumla
  • MelisaWest
    MelisaWest Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 100%
    1 yıl

    fark etmiyor askim ehehe

    1
    2 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Eder neden etmesin ya

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Senin de ağzının tadı yok aşkım

      Yorumla
  • wouldliketobeLulu
    wouldliketobeLulu Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Eheheh tabi ki kahve 🥰🥰

    1
    6 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Keşke birlikte olsa o kahve

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Sen yapsan ben içsem🤣🤣

      Yorumla
    • wouldliketobeLulu
      wouldliketobeLulu
      1 yıl

      Bir bakmışsın bir gün olmuş, sohbetin dibine vurmak kesinlikle çok hoş olurdu 🥰

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Kesinlikle kuzum ya Harika olurdu Ben çok konuşuyorum Sen de çok konuşuyorsan yandık

      Yorumla
    • wouldliketobeLulu
      wouldliketobeLulu
      1 yıl

      Ahahahah ne güzel işte yavru sabahlar olmasın 🤪😂

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Bize bir gece yetmezdi o zaman

      Yorumla
  • YorgunBirCicek
    YorgunBirCicek Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 23
    1 yıl

    Çay.

    1
    2 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Çay severler genelde karadenizli

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Sen nerelisin

      Yorumla
  • Perikızı0007
    Perikızı0007 Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 100%
    1 yıl

    Ben çay içmiyorum kahve makinası seçiyorum

    1
    9 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Tam olarak anlayamadım

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Kahve makinesi seçiyorum derken

      Yorumla
    • Perikızı0007
      Perikızı0007
      1 yıl

      Çay içmiyorum ve benim için kahve makinası daha önemli

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Kahve makinesi gerekli bir makine. Kahve daha sağlıklı ayrıca

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Dikkati topluyor :)

      Yorumla
    • Perikızı0007
      Perikızı0007
      1 yıl

      Evet öyle 😊

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Çay bana böyle Sadece sıvı gibi geliyor o yüzden pek sevemedim ya içerim ama çok aramıyorum

      Yorumla
    • Perikızı0007
      Perikızı0007
      1 yıl

      Kahvesi tadi daha güzel yaa

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Kahvenin tadı bir başka haklısın

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Kahve makinesi tabiki

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Kızların neredeyse %99'u Hatta %100'ü kahve dedi

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Çekiliş için yapmadığın paylaşım kalmadı 🤣🤣

    1
    6 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Çekiliş yok ki

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Beni karıştırdın sanırım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      He olabilir pardon

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      O ayrı oluyor o şans da bende yok kuzu. Ne çok çekilişe katıldım hepsinde avucumu öptümdü ahh ahh

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      İnşaallah olur diyelim ya

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Olmuyor bir bana çıkmıyor yeminle :) nicki bile şansım artırsın diye bahtlı aldım 🤣🤣 belki şans şansı çeker diye 🤣🤣

      Yorumla
  • CerenBS
    CerenBS Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    1 yıl

    Kesinlikle kahve, çay sevmem ben

    1
    6 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Kahve makinesi jep derim bambaşka dünya. Aşktır dimi

      Yorumla
    • CerenBS
      CerenBS
      1 yıl

      Kesinlikle öyle.
      Hiç fazla gelmiyor verdiğim para kaç lira olursa olsun 😂

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Ne kadar para verdin buarada :) yorumum çıkmamış

      Yorumla
    • CerenBS
      CerenBS
      1 yıl

      Hiç hatırlamıyorum

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Anladım :)

      Yorumla
    • CerenBS
      CerenBS
      1 yıl

      SMEG takıntım var diye aldım da çok memnun değilim açıkçası 🙈

      Yorumla
  • hibetüş
    hibetüş Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 97%
    1 yıl

    Çay makinesi

    1
    3 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Kahve sevmiyor musun kuzu

      Yorumla
    • hibetüş
      hibetüş
      1 yıl

      Kahve daha çok severim aslında ama çay makinesi daha gerekli

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Ben de kahve daha çok severim, ondam sordum

      Yorumla
  • Hadiiyani
    Hadiiyani Takip Et
    Master Yaş: 53 , eic 99%
    1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 321 cevap paylaştı.

    Cay makinası

    1
    3 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Erkekler ne çok çayı seviyor böyle

      Yorumla
    • Hadiiyani
      Hadiiyani
      1 yıl

      Evet ben çayı kahveden çok severim. Kahveyi bir en fazla 2 içerken çayı en az 5 icerim

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Zaten kahve kuvvetli içecek o kadar içmek zor olur

      Yorumla
  • Asya_2275
    Asya_2275 Takip Et
    Mentor Yaş: 21 , eic 99%
    1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 520 cevap paylaştı.

    çay makinesi

    1
    2 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Çay makinesi gerçekten önemli bir alet

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Ama sen de Kahveci bir tip vardı

      Yorumla
  • pembeboyalıodam
    pembeboyalıodam Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Kahve severim

    1
    11 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Kahveyi kim sevmez kahve makineleri bir harika

      Yorumla
    • pembeboyalıodam
      pembeboyalıodam
      1 yıl

      Evet güzeller 🎀
      seviyorum

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Yakın olsak gelirdik kahveye sana

      Yorumla
    • pembeboyalıodam
      pembeboyalıodam
      1 yıl

      https://ibb.co/wgyPJFM

      Yorumla
    • pembeboyalıodam
      pembeboyalıodam
      1 yıl

      Gel içelim, kantinde 😅

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Kantinde, yurtta mı kalıyorsun

      Yorumla
    • pembeboyalıodam
      pembeboyalıodam
      1 yıl

      Yok yok 😅

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Kantinde misin de ondan

      Yorumla
    • pembeboyalıodam
      pembeboyalıodam
      1 yıl

      hastane kantini canım 😅

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Geçmiş olsun, bir durum mu var

      Yorumla
    • pembeboyalıodam
      pembeboyalıodam
      1 yıl

      Yok yok, çalışanım 😅

      Yorumla
  • SıkıntıdanAçtım
    SıkıntıdanAçtım Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Kahve bence

    1
    4 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Biz neden bu kadar kahveye düşkün olduk

      Yorumla
    • SıkıntıdanAçtım
      SıkıntıdanAçtım
      1 yıl

      Kafeinnn

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      O da bağımlılık yapıyor mu acaba gerçekten yoksa tadı çok mu leziz karar veremedim ama hepimizin damak zevkine uyuyor ilginçtir

      Yorumla
    • SıkıntıdanAçtım
      SıkıntıdanAçtım
      1 yıl

      Yapıyor diye biliyorum

      Yorumla
  • Maisie
    Maisie Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Kahve makinesi

    1
    4 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Bence de kahve makinesi Keşke yapsan da içsek arkadaşım❤️

      Yorumla
    • Maisie
      Maisie
      1 yıl

      Sen iste kuzuumm 🌸💞

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Teşekkür ederim 😘🩷

      Yorumla
    • Maisie
      Maisie
      1 yıl

      😘❣️

      Yorumla
  • Ade-_
    Ade-_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Kahve makinesi

    1
    3 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Hangisini kullanıyorsun makinede

      Yorumla
    • Ade-_
      Ade-_
      1 yıl

      Schafer

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Memnun musun bazı makinelerin ömrü kısa oluyormuş

      Yorumla
  • Sosyetic_SheqiiL u
    Sosyetic_SheqiiL Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    Kahve makinası 👌

    1
    6 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Neredeyse bütün kadın üyeler kahve dedik bu soruya erkek üyelerde çaycı çıktı

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      1 yıl

      Ahaha bu konuda da ikiye ayrılmışız

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Ben çaydan zevk alamıyorum ya sanki böyle sıcak su içiyoruz gibi Ama kahve öyle mi Gerçekten insanın böyle benliğini topluyor çok severim kahveyi Çağır geleyim sosyetik 😬

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      1 yıl

      Gel gel her zaman beklerim :D kahvem de her zaman var

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Teşekkür ederim, sohbetinin güzel olduğunu düşünüyorum zaten 😍😍

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      1 yıl

      ☺️🌸

      Yorumla
  • Beyefendi92
    Beyefendi92 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    kahve makinesi

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Erkeklerin çok az kısmı kahve dedi kızlar hepsi kahve dedi

      Yorumla
  • Malefiz1313
    Malefiz1313 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Kahve makinası

    1
    3 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Kadın üyelerin neredeyse hepsi kahve dedi Çok ilginç değil mi

      Yorumla
    • Malefiz1313
      Malefiz1313
      1 yıl

      Ben çay sevmediğim için kahve makinesi dedim😂 onları bilemem

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Çayı kim seviyor ya ben de hiç Sevemedim kim seviyor bu çayı acaba bildiğin su

      Yorumla
  • Dipsizdağ
    Dipsizdağ Takip Et
    Bilge Yaş: 34 , eic 100%
    1 yıl

    Demlik en güzeli

    1
    9 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Her demlikte de güzel olmuyor

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Onların özel demlikleri var bence onların yerine her demlik Dolduramıyor

      Yorumla
    • Dipsizdağ
      Dipsizdağ
      1 yıl

      Bakır ya da cam demlik güzel oluyor birde çay kalitesi önemli ben karaali kullanıyorum

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Bakır demlikte hiç denemedim Daha doğrusu bulamadım buralarda pek yok Ancak internetten alabilirim de normal çelikte yapıyoruz biz fazla fark oluyor mu

      Yorumla
    • Dipsizdağ
      Dipsizdağ
      1 yıl

      Oralar neresi

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Bayraklı İzmir

      Yorumla
    • Dipsizdağ
      Dipsizdağ
      1 yıl

      Selamlar olsun 3 hafta önce menemene gelmiştim

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Sen nereliydin Normalde

      Yorumla
    • Dipsizdağ
      Dipsizdağ
      1 yıl

      İstanbul ben

      Yorumla
  • kafkass31
    kafkass31 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Hiçbiri

    1
    17 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Kafkaslardan gelen biri Genellikle çay tiryakisi olur

      Yorumla
    • kafkass31
      kafkass31
      1 yıl

      Çay zaten çok içerim ama makinelere karşıyım ben anlamadın mı hala 😄

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Gerçekten anlamadım ikisini de sevmiyorsun sanmıştım

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Sizin Oraların çayları böyle daha demli oluyor Bir de

      Yorumla
    • kafkass31
      kafkass31
      1 yıl

      Yok çay severim, kahve zerre sevmem, ya sen

      Yorumla
    • kafkass31
      kafkass31
      1 yıl

      Evet daha demli

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Evet bayağı koyu oluyor Sizin çayınız ben çay güzel yapılırsa severim de yine de kahvenin yeri benim gönlümde daha başka kahveyi daha çok seviyorum

      Yorumla
    • kafkass31
      kafkass31
      1 yıl

      Gel buyur yapalım içersin, alışırsın buna da

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Inanılmaz güzel bir davet oldu bu

      Yorumla
    • kafkass31
      kafkass31
      1 yıl

      İroni mi yaptın ciddi mi dedin 😄

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      İroni yapmadım gerçekten demiştim Sen İroni mi yapmıştın davet ederken tüh

      Yorumla
    • kafkass31
      kafkass31
      1 yıl

      Hayır ben gerçek dedim

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Tamam o zaman sorun yok işte ben de gerçek kabul etmiştim oldu bitti😬😬

      Yorumla
    • kafkass31
      kafkass31
      1 yıl

      Tamam ne zaman geliyorsun 😄

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Acele etme dur

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      🤣🤣🤣

      Yorumla
    • kafkass31
      kafkass31
      1 yıl

      Ahahah misafir ona göre ağırlanir ya
      Hem ben abla diyorum da kaç yaşındasın 😂

      Yorumla
  • EfsunHanedar
    EfsunHanedar Takip Et
    Bilge Yaş: 22 , eic 100%
    1 yıl

    Kahve.

    1
    2 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Kızlarımız hep Kahveci

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Kesin sende Köz kahve seviyorsundur benim gibi

      Yorumla
  • MarllboroRed m
    MarllboroRed Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    Kahve

    1
    11 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Nihayet kahve diyen bir erkek

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Hepsi çaycı bunların

      Yorumla
    • MarllboroRed m
      MarllboroRed
      1 yıl

      Bu site kahveciydi biri hepsinin aklını celdi kesin

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Aslında çaycı daha fazlaydı Ama sonradan daha çok Kahveci oldu sanki

      Yorumla
    • MarllboroRed m
      MarllboroRed
      1 yıl

      Canı isteyen istediğini yapsın o zaman😅

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Herkes istediğini yapsın en güzel en temiz yöntem değil mi

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Kayınvalideleri ile karışır ama

      Yorumla
    • MarllboroRed m
      MarllboroRed
      1 yıl

      O ne demek 😅

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Diyorum ki aile büyükleri özellikle kadınlar illaki karışır

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Oldu mu şimdi

      Yorumla
    • MarllboroRed m
      MarllboroRed
      1 yıl

      Kahve çaya mi 😅

      Yorumla
  • Sağlıkcı023
    Sağlıkcı023 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    Çay tabiki

    1
    14 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Erkekler çay kadınlar kahve diyor

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      İlginç

      Yorumla
    • Sağlıkcı023
      Sağlıkcı023
      1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Neden acaba

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      İncelenecek bir konu

      Yorumla
    • Sağlıkcı023
      Sağlıkcı023
      1 yıl

      Sizin dedikodu içeceginiz kahve 😃 bizimde dinlenme içecegimiz cay

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Öyle deme erkekler daha fazla dedikodu yapıyormuş

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Yoksa biz daha çabuk yoruluyoruz Hem bizim başımız daha çok ağrıyor😬🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Sağlıkcı023
      Sağlıkcı023
      1 yıl

      😂😂😂baş ağrısına kahve ☕

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Evet Baş ağrısına kahve harika geliyor

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Insan kendini topluyor

      Yorumla
    • Sağlıkcı023
      Sağlıkcı023
      1 yıl

      Doğrudur bol sade afiyet olsun😃

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Teşekkür ederim Orta Şekerli Kahve en sevdiğim

      Yorumla
    • Sağlıkcı023
      Sağlıkcı023
      1 yıl

      Rica ederim ne demek 🙂

      Yorumla
  • leyla2100000
    leyla2100000 Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 98%
    1 yıl

    Kahve makinesi

    1
    11 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Kahve makinesi olmazsa olmazımız

      Yorumla
    • leyla2100000
      leyla2100000
      1 yıl

      Tiryakisiyiz ☕🌸

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Günde 3 kahve içerim illa sen de mi benim gibisin

      Yorumla
    • leyla2100000
      leyla2100000
      1 yıl

      3 ne ki benm bazn 5 6 yi buluyor

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      O da çarpıntıya yol açar

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      3 ideal diyorlar

      Yorumla
    • leyla2100000
      leyla2100000
      1 yıl

      Simdiye kadr bsey olmadi sen hangi kahveyidaha cok iciyorsunn☕

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Orta şekerli Türk kahvesi bir de frappe bu ikisine bayılıyorum

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Sen?

      Yorumla
    • leyla2100000
      leyla2100000
      1 yıl

      Turk kahvesini hic icmem ekspresso ve latte daha cok tercihim

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Ikisini de severim ama sana Köz kahveyi tavsiye ederim

      Yorumla
  • nssaymn
    nssaymn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 100%
    1 yıl

    cayyy

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Çaycı epey varmış

      Yorumla
  • yourestillinmyheart_
    yourestillinmyheart_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21 , eic 100%
    1 yıl

    Çay Makinesi

    1
    3 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Çay makinesi rahatlık, karadenizli misin

      Yorumla
    • yourestillinmyheart_
      yourestillinmyheart_
      1 yıl

      Hayır, sen😄

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Hayır trakyalıyım ben kuzu

      Yorumla
  • AxweN
    AxweN Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Net çay

    1
    14 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Neden net çay

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Kahveyi hiç mi sevmiyorsun

      Yorumla
    • AxweN
      AxweN
      1 yıl

      Kahveyi hiç sevmiyorum

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Doğrudur ama alışsan daha öok seversin

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Daha çok*

      Yorumla
    • AxweN
      AxweN
      1 yıl

      Kahve denedim de pek benlik değil içemiyorum nedense özellikle türk kahvesi

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Közde yazan makineden al, çok güzel oluyor. Fincanları 100 mlllik al. Sonra sevmiyorum de :)

      Yorumla
    • AxweN
      AxweN
      1 yıl

      Onuda denedim sevmedim 😂

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Dibek kahvesi var daha yumuşak bir kahve Eğer yumuşak bir tat arıyorsan onu da düşünebilirsin

      Yorumla
    • AxweN
      AxweN
      1 yıl

      Teşekkür ederim deneyeceğim

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Hafif sütlü kahve tadı veriyor ve daha yumuşak Bir de onu dene bakalım

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Rica ederim ayrıca

      Yorumla
    • AxweN
      AxweN
      1 yıl

      Tamamdır teşekkür ederim 🙂

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Ne demek ben teşekkür ederim

      Yorumla
  • VişneliBrowni_
    VişneliBrowni_ Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    Bence kahve.

    1
    8 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Kahve candır. Çay sever misin

      Yorumla
    • VişneliBrowni_
      VişneliBrowni_
      1 yıl

      Bitki çayı severim

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Ahududu ve kuşburnu sadece. O da zor oluyor onu yapmak

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Şu poşetli olanları alıyorum mecbur

      Yorumla
    • VişneliBrowni_
      VişneliBrowni_
      1 yıl

      Bende papatya ve kiraz sapı çayı

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Papatya uyutur beni :) kiraz sapı zayıflatıyor mu

      Yorumla
    • VişneliBrowni_
      VişneliBrowni_
      1 yıl

      Kiraz sapı çayı ödem atmaya yardımcı oluyor diye duymuştum

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Ödem attırıyorsa iyi zayıflatıyor mu acaba o da önemli benim için Çünkü bazen stresler sebebiyle kilo alabiliyorum

      Yorumla
  • 1kahveyenedersin
    1kahveyenedersin Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    1 yıl

    Çaycı elzem.

    1
    16 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Peki kahve sevmez misin

      Yorumla
    • 1kahveyenedersin
      1kahveyenedersin
      1 yıl

      Kahve severim ama evde kesinlikle çay. Kahve, dışarıda keyifli.

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Şu közde kahve yapılan yerleri mi diyorsun

      Yorumla
    • 1kahveyenedersin
      1kahveyenedersin
      1 yıl

      Sıradan bir cafe de olabilir. Kahveyi ihtiyaçtan değil de keyiften içen birisiyim.

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Eskiden ben de keyiften içiyordum Şimdi kahve içmezsem hayatımda bir şey eksik gibi hissediyorum

      Yorumla
    • 1kahveyenedersin
      1kahveyenedersin
      1 yıl

      3ü birarada ile büyüyen nesilim ben. Kahve içmeden eksiğim ya da kendime gelemiyorum gibi düşüncem yok:)

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      İyi de o da bir kahve çeşidi

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Yani sen de kahvesiz yapamıyorsun bir bakıma

      Yorumla
    • 1kahveyenedersin
      1kahveyenedersin
      1 yıl

      Yani kahve ile sonradan tanıştım. İçersem sadece filtre içerim zaten.
      Çayda da seylan çayı içerim, saf. Başkalarına ağır geliyor ama ben seviyorum.

      Yorumla
    • 1kahveyenedersin
      1kahveyenedersin
      1 yıl

      İçmesem aklıma gelmez @Bahtıgüzel00. Çaysız yapamam denebilir ama.
      Nickim yanıltabilir ama çay severim ben.
      Sana kahve borçlanacağım gibi geldi:)

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Seylan çayı diye bir şey ilk kez duyuyorum hemen bakacağım

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Evet nikahı görünce kahve kolik biri sanar ama insan değilsin

      Yorumla
    • 1kahveyenedersin
      1kahveyenedersin
      1 yıl

      Son yorumuna anlam veremedim. Nikah-İnsan değilsin…🤔

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Nick adına bakınca kahve seven biri gibi gözüküyorsun ama değilsin demek istedim Klavye hatası olmuş

      Yorumla
    • 1kahveyenedersin
      1kahveyenedersin
      1 yıl

      🙏

      Yorumla
  • Kurjak
    Kurjak Takip Et
    Master Yaş: 102 , eic 97%
    1 yıl

    ikisinide sevmem

    1
    22 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Nasıl ikisini de sevmen olur mu öyle şey :)

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      İnsan birini sever bari

      Yorumla
    • Kurjak
      Kurjak
      1 yıl

      Sicak icecekler oldum olasi sevmedim içmemde nadiren ihlamur işte

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Kışın nasıl ısınıyorsun sıcak içmeden

      Yorumla
    • Kurjak
      Kurjak
      1 yıl

      Kiz arkadaslarim sagolsun :D

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Lar derken

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Yok artık🤣🤣

      Yorumla
    • Kurjak
      Kurjak
      1 yıl

      Ha evli degilim o konuda sorun yok :D

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Zaten evlenme Eşim bir günde boşar seni bu larekini görünce

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      🤣🤣

      Yorumla
    • Kurjak
      Kurjak
      1 yıl

      Bak bakayim ordan kamilime benziyorum :D

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Yok canım olur mu öyle şey Sen de ne yaptın kendini Ben demedim sen dedin kendin öyle

      Yorumla
    • Kurjak
      Kurjak
      1 yıl

      Yakalana kadar her erkek masumdur :D

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Bazı kadınları tanıdıktan sonra erkekler gerçekten bana çok masum geliyor

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Çok ciddiyim öyle kadınlar tanıdım ki erkekler yanında Çok masumlar

      Yorumla
    • Kurjak
      Kurjak
      1 yıl

      Bende cok masumum zaten onlarin yaninda karda leke vardir bende yoktur o derece :D

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Ciddiyim ben Ama Öyle insanlar tanıdım ki neyse konuşmayayım şimdi

      Yorumla
    • Kurjak
      Kurjak
      1 yıl

      Evet sinirlenme sen simdi ilerki zamanda anlatirsin buralardayim bu kış :)

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Diğer Kışlar neredeydin peki

      Yorumla
    • Kurjak
      Kurjak
      1 yıl

      Gönüllerde :D

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Oooooo adam çapkın 🤣🤣

      Yorumla
    • Kurjak
      Kurjak
      1 yıl

      Yok be basının abartmaları bunlar

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Çay makinesi

    1
    6 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Çaycılar basmış bugün burayı :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Bir günde kahve günü yapalım 🥰

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Yapalım tabii nefis olur

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Ama kahveler senden :p

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Tabiii 😊🥰

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Kırmadığın için teşekkür ederim 🙏

      Yorumla
  • Wqnurben
    Wqnurben Takip Et
    Xper 1 Yaş: 20
    1 yıl

    Kahve makinesi

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Kahve makinesi candır

      Yorumla
  • unamity
    unamity Takip Et
    Xper 1 Yaş: 50
    1 yıl

    Kahve makinası

    1
    3 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Aferin zevklisin

      Yorumla
    • unamity
      unamity
      1 yıl

      Sen de mi kahve?

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Tabii ki diğerini seçer miyim hiç

      Yorumla
  • anonim___kiiz___
    anonim___kiiz___ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    1 yıl

    Çay çay çaay🤩

    1
    4 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Çay harika bşr lezzet

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Ama asla kahve değil

      Yorumla
    • anonim___kiiz___
      anonim___kiiz___
      1 yıl

      Evett

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Kahve başka bir dünya

      Yorumla
  • Bensu19067
    Bensu19067 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 25
    1 yıl

    Cay makinası

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Çaycılar demlik seviyor genelde

      Yorumla
  • yunusyprk
    yunusyprk Takip Et
    Xper 1 Yaş: 21
    1 yıl

    Makineee

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      İşte hangisi onu soruyoruz

      Yorumla
  • Houselocked
    Houselocked Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    1 yıl

    Kahve makinesi.

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Erkekler pek sevmez genelde kahveyi

      Yorumla
  • goldboyyys
    goldboyyys Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    1 yıl

    küçük tüp adamdır

    1
    3 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      O nasıl bir tür

      Yorumla
    • goldboyyys
      goldboyyys
      1 yıl

      ablam baya küçük tüp işte

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Anladım

      Yorumla
  • Havvanurk43
    Havvanurk43 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23
    1 yıl

    Çay makinesi

    1
    2 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Çay makinesi aldım tek tat fark etmiyor sanki

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Sen bir de kahveyi dene

      Yorumla
  • maratlii
    maratlii Takip Et
    Xper 5 Yaş: 49
    1 yıl

    Çay makinesi

    1
    7 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Çay makineleri gerçekten iyi oluyor ya Ama kahve makinesinin yerini tutar mı sence

      Yorumla
    • maratlii
      maratlii
      1 yıl

      Bence çay makinaları daha guzel yinede iyidir kahve makinesi

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Çay makineleri bilmiyorum çayla pek aram olmadığı için yani iyi yapıyor ama kahve makinesini daha çok arıyorum sanki

      Yorumla
    • maratlii
      maratlii
      1 yıl

      Doğrudur sende haklısın

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Arada ben de haklı oluyorum işte

      Yorumla
    • maratlii
      maratlii
      1 yıl

      Aynen öyle oyna devam

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Anlayamadım ne demek istediğini

      Yorumla
  • Erkin_Yilmaz1
    Erkin_Yilmaz1 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    1 yıl

    tabiki kahve

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Kahve makineleri bir harika kesinlikle kaç yıldır kullanıyorsun

      Yorumla
  • istanbullluu34
    istanbullluu34 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 30
    1 yıl

    İkiside deıl

    1
    2 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Neden ki İkisi de değilmiş illa birini seversin

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Tek su içerek yaşamıyorsundur sonuçta

      Yorumla
  • Balkız_097
    Balkız_097 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    1 yıl

    Kahve kahvee

    1
    13 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Bir kahve tiryakisi gördüm sanki

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Balkız_097
      Balkız_097
      1 yıl

      Hemde nasıl hamile kaldığımdan beri hasret çekiyorum 😭😋😋

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Şu an hamile misin

      Yorumla
    • Balkız_097
      Balkız_097
      1 yıl

      Evettt

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Aynı fikirdeyim

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Yorum yanlış yere gitmiş hayırlı olsun Umuyorum ki sağlıklı güzel Seni mutlu eden güzel bir çocuğun olur

      Yorumla
    • Balkız_097
      Balkız_097
      1 yıl

      Teşekkür ediyorumm💞

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Rica ederim Darısı Başıma

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      🩷🙏 Kendimi de koydum ortaya

      Yorumla
    • Balkız_097
      Balkız_097
      1 yıl

      Darısı sana diyecektim belki erken dersin diye demedim ☺️🐞en güzelinden inşallah

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Ne erkeni ya Geç bile kaldık😬🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Balkız_097
      Balkız_097
      1 yıl

      Ahahahah yaş kaç ki ben 24e giriyorum hala erken hissediyorum

      Yorumla
  • diamond9696
    diamond9696 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    1 yıl

    Kesinlikle kahve

    1
    4 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Kahve makinesi bir parçamız gibi

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Çay sana da tatsız geliyor mu

      Yorumla
    • diamond9696
      diamond9696
      1 yıl

      Çayda severim ama kahvenin yeri ayrı bence

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Kahve çok ayrı bir şey ve insana kendini değerli hissettiriyor sanki

      Yorumla
  • Devamını Gör (2)
Devamını Gör(47)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Alışveriş & Hediyeler > Sorular > Kahve makinesi mi, çay makinesi mi sizin için daha öncelikli?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Çay makinesi mi, kahve makinesi mi çeyizde daha çok tercih edilmeli? 3 cevap verildi
Çeyiz alışverişinde kahve mi, çay mı makinesi öncelikli olmalı? 5 cevap verildi
Kahvelerinizi makinede mi, cezvede mi yapmayı tercih ediyorsunuz? 10 cevap verildi
Kahve makinede mi cezvede mi yapılmalı? hangisini tercih edersiniz? 25 cevap verildi
Çay mı kahve mi vazgeçilmezindir? 8 cevap verildi
Çeyiz için kahve makinesini mi yoksa çaycıyı mı daha önce alırsın? 6 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Muska takmak gunumuzde çok mu sacma?
  • Eşimle /sevgilimle baş başa kaldığımızda... mutlaka yaparız🤣 ?
  • Şu an tatile gidecek olsan nereye giderdin?
  • Sizcede haklı değil miyim?
  • Göz yanmasını azaltmak için soğanı açık havada soymak gerçekten işe yarıyor mu?
  • İnternet konusunda en sık yaptığınız aktivite nedir?
  • İnsan kendini en çok hangi yaşta tanımaya başlıyor?
  • Zayıf yanınız nedir?
  • Gönül ferman dinler mi?
  • İğneden korkar mısın?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨