• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Alışveriş & Hediyeler

Bugün Dünya Çay Günü! Çay için hangi çay makinesini tercih ediyorsunuz?

Bahtıgüzel00
Bahtıgüzel00 Takip Et
FenomenMaster Yaş: 110
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
48
Yapay Zekaya Sor

Çay makinelerinin yaptığı çayı beğeniyor musunuz?

Bugün Dünya Çay Günü! Çay için hangi çay makinesini tercih ediyorsunuz?

#ÇeyizAlışverişi

Bugün Dünya Çay Günü! Çay için hangi çay makinesini tercih ediyorsunuz?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
12 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

28

Cevap

42

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    beko olabilir

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Gerçekten güzel bir marka

  • Gldn207208
    Gldn207208 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    Beğenmiyorum. Çay dediğin odun ateşinde kara demlikte olacak çayın şanına yakışır olacak tavşan kanı olacak. 😂O kadar!

    1
    3 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Gerçekten harika bir zevkin var

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Bakır demlikte de güzel oluyor diyorlar ha

      Yorumla
    • Gldn207208
      Gldn207208
      1 yıl

      Evet tatlım bakır çaydanlıklarım çeyizimin en güzel parçaları mutlaka almalısın 😉

      Yorumla
  • EvcimenOkuz
    EvcimenOkuz Takip Et
    Bilge Yaş: 38 , eic 99%
    1 yıl

    Öyle bir gün mü varmış hatun benim çayla pek aram yok 5 sene çay içmezsem çay nerede diye sormam

    1
    5 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Evet 15 Aralık Dünya çay günü haberin olsun

      Yorumla
    • Emrhttr
      Emrhttr
      1 yıl

      Gel ismarliyim

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      @Emrhttr güzel teklifin için teşekkür ederim İçmiş kadar oldum

      Yorumla
    • Emrhttr
      Emrhttr
      1 yıl

      👍

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      @Emrhttr teşekkür ederim 🙏

      Yorumla
  • Onemortime
    Onemortime Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 88%
    1 yıl

    Cayi caydanlikta yavas yavas demlenmis sekilde tercih ediyorum.. Herseyin mqkinesi olmasin :))

    1
    3 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Artık her şeyin makinesi var ama

      Yorumla
    • Onemortime
      Onemortime
      1 yıl

      Olabilir bu kullanmamiz gerektigi anlamina gelmez.. Bazi seyler o'dugu gibi kalmali :))

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Tabii bazı şeyler olduğu gibi kalması gerekiyor

      Yorumla
  • SonMohikan71
    SonMohikan71 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    1 yıl

    Ece Öneriyor bacımıza ayıp olacak ama Vestel kullanıyorum güzel de oluyor semaverde yapmadigin sürece farketmiyor çayın yeri semaverdir nettttt

    1
    15 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Her marka çıkardı değil mi bir makine

      Yorumla
    • SonMohikan71
      SonMohikan71
      1 yıl

      Hepsi çıkardı marka denmeyecek markalar bile çıkardı

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Yorumlardan okuyorum şok oluyorum diyorum bazen o marka var mı Olmaz mı diyor çok daha iyi bir marka diyorlar mesela bazı şeyleri şaşırıyorum

      Yorumla
    • SonMohikan71
      SonMohikan71
      1 yıl

      Doğru güzel iyi olanlarda olabiliyor arada zaten iyi marka olsa bile iyi güzel olmayabiliyor bu vestelin üclü setlisini aldık biz işte çaydanlik hem kettle hem caydanlik bir tane tost makinesi bir tane de blender çaydanlik iyi çıktı tost makinesi kötü çıktı blender daha açmadik

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Aldığınız o sete çeyiz seti deniyor sanırım onlar bu şekilde üçlü olarak satılıyor iyiyse düşünülebilir o zaman ya

      Yorumla
    • SonMohikan71
      SonMohikan71
      1 yıl

      Onu bilemiyorum artık ama olabilir üçlü set olarak indirimle satıyorlarmış 9 bin liradan 6 bin liraya indirmişler

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Üçlü seti 6000'i indirdiyseler çok iyiymiş Hangi marka acaba

      Yorumla
    • SonMohikan71
      SonMohikan71
      1 yıl

      VESTEL markası işte

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Çok iyiymiş bu fiyat Ben bunu bir inceleyeyim

      Yorumla
    • SonMohikan71
      SonMohikan71
      1 yıl

      Bunu alalı bir kaç oluyor Agustosta almıştık her yerde varmıydı onu da bilmiyorum ama sen takip et mağazaları

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Baktım da galiba o indirimi bitmiş

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Bulamadım çünkü

      Yorumla
    • SonMohikan71
      SonMohikan71
      1 yıl

      Zaten mağazalarda oluyor indirim internette olmaz sen takip etmeye devam et illaki olacaktır indirimler

      Yorumla
    • SonMohikan71
      SonMohikan71
      1 yıl

      Şimdi seninle konuşmamla baktım sitesine bir şeyler var bir bak

      https://www.vestel.com.tr/

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Internet mağazaları da ona bağlı olarak İndirim yapmıyor mu Ben yapıyor diye biliyorum ben hep öyle oluyordum çünkü

      Yorumla
  • guapomorena
    guapomorena Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 100%
    1 yıl

    Alüminyum çaydanlığın tadını veren hiçbir şey yok.

    1
    2 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Alüminyum çok zararlı diyorlar ama sakın kullanma

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Onun yerine çelik çaydanlık kullanmanı öneririm

      Yorumla
  • gamzehulus
    gamzehulus Takip Et
    Xper 7 Yaş: 19 , eic 100%
    1 yıl

    İyi çay yaparagina sar kendini öyle çık disara kıyafet giyme

    1
    2 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Sen çok sardın sanırım

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Öyle tavsiye olmuş

      Yorumla
  • Bihteeerrr u
    Bihteeerrr Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl

    S harfiyle başlıyor şu an anımsayamadım. Elektrikli çaydanlık.

    1
    4 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      S harfi ile olanın adı Ben de aklıma gelmedi Şimdi Schafer mı acaba

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      1 yıl

      Sinbo bugün elimi yaktı 😐

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Geçmiş olsun

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      1 yıl

      Teşekkürler 🌸

      Yorumla
  • Hatırlasevgilim55
    Hatırlasevgilim55 Takip Et
    Master Yaş: 109 , eic 100%
    1 yıl

    Öylemiymiş daha geçen hafta da kahve günüydü birileri uyduruyor olabilir mi acaba

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Yok hayır dünyada böyle kutlanıyormuş inceleyebilirsin ben de şaşırdım

      Yorumla
  • AkıncıYolu
    AkıncıYolu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 99%
    1 yıl

    Bizler genelde makinede değil demlikten içiyoruz

    1
    3 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Genellikle kendi demlediğimiz çayları içiyoruz daha lezzetli oluyor Daha geleneksel oluyor bilmiyorum o kültürümüzden de vazgeçemedik

      Yorumla
    • AkıncıYolu
      AkıncıYolu
      1 yıl

      En güzeli

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Aynı fikirdeyim Evet

      Yorumla
  • Musti423
    Musti423 Takip Et
    Master Yaş: 47 , eic 87%
    1 yıl

    Ocağın üzerindeki demliği tercih ediyorum. Siz de artık herşeyi otomatiğe bağladınız. Bu ne yaaa.

    1
    6 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Artık her şey otomatik dediğin gibi akıllı çağda yaşıyoruz

      Yorumla
    • Musti423
      Musti423
      1 yıl

      Ama hala odun ateşinde pişen, kara demlikteki çayın tadını hiçbir teknoloji veremedi. Bunu da aklından çıkarma :)

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Evet de kenar mahallede oturulmuyorsa senin o dediğini yapmak çok zor biliyorsun ki

      Yorumla
    • Musti423
      Musti423
      1 yıl

      Valla doğru dersin, ben de gelip büyük şehirleri görünce kendilerini gömmüşler buraya diye üzüldüm. Bir semaver bir mangal için bile yerleri yok galiba. Ya da çooooook uzakta.

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Yok gerçekten bir de onun için zaman yok biliyorsun evlerin durumunu küçücük her yer kutu gibi nereye koyacak nerede yapacak

      Yorumla
    • Musti423
      Musti423
      1 yıl

      Valla bulunduğum yerde sorun yok. Apartman olan yerde de hepsi dahil değil ama bazısında bahçesinde yapılabiliyor bazısı müsait değil. 5km mesafece bir çok mesire yerleri de var. Semaver mangal istediğin zaman yapabilirsin.

      Yorumla
  • Katniss_Everdeen
    Katniss_Everdeen Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 35%
    1 yıl

    Çay makinede olmaz çaydanlıkta olur yaşasın çaydanlıkta demlenen çay kahrolsun çay makineleri
    😅

    1
    12 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Ama şimdi moda bu kuzucuk

      Yorumla
    • Katniss_Everdeen
      Katniss_Everdeen
      1 yıl

      Teknoloji özel ilgi alanım takip ederim ve severim ama bazı şeyler vardır ve öyle kalmalıdır çayda öyle bence 🤭

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Bu sene ben de böyle teknolojik aletleri acayip merak saldım ve gerçekten ürünlere çok iyi sonuç veriyor

      Yorumla
    • Katniss_Everdeen
      Katniss_Everdeen
      1 yıl

      Dyson kullandın mı?

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Hayır hiç kullanmadım fiyatından ötürü

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Sen

      Yorumla
    • Katniss_Everdeen
      Katniss_Everdeen
      1 yıl

      Ben alalı 1 yıl oldu ve şu kadarını söyleyim o paraya kesinlikle değiyor resmen diğer süpürgem hiç süpürmüyormuş onu gördüm. (Teknolojik aletlerle ilgiliyim dediğin için paylaşmak istedim.) Almak gibi bir düşüncen varsa ben gerçekten çok memnun kaldım.

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Evet ama fiyatları 30.000 ve üzeri gördüğüm kadarıyla şu an için alabileceğim bir ürün olamıyor Bu nedenle yoksa biliyorum kullananlar çok memnun Sen de çok memnunsun ama işte fiyatı biraz fazla benim için

      Yorumla
    • Katniss_Everdeen
      Katniss_Everdeen
      1 yıl

      Bu ülkenin bir gerçeği maalesef, iş bilmezlerin ve onların şakşakçılarının eseri bunlar. Umarım bugünler bu sıkıntılar geçer ve herkes istediğini özgürce yapabilir.

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Iş bilmezlerin ve şakşakçıların sebep olduğu bir durum gibi gözüküyor

      Yorumla
    • Katniss_Everdeen
      Katniss_Everdeen
      1 yıl

      Aynen

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Teşekkür ederim görüş için ❤️🙏

      Yorumla
  • Siyahkadife
    Siyahkadife Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 99%
    1 yıl

    Çaydanlık tercihim. Çaydanlık makinesi bana çay aroması vermiyor gibi.

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Ben çaydanlık çayını yapmayı sanki pek beceremiyorum ondandır makine aldım

      Yorumla
  • aerolite
    aerolite Takip Et
    Master Yaş: 57 , eic 31%
    1 yıl

    Dünya çay günü ne yaa? Bir yıl 365 gün, her güne de bir şey bağlamışlar. Boş, beleş işler

    1
    3 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Hatta bir güne birden fazla etkinlik düşüyor

      Yorumla
    • aerolite
      aerolite
      1 yıl

      Buna şaşırmadım. Kim karar veriyor bu günlere, ameriga mı yoksa 😅

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Bunu ben de merak ediyorum Hakikaten bu günleri kim belirliyor acaba

      Yorumla
  • SülfürükAsit
    SülfürükAsit Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    1 yıl

    Çay makinesi kullanmıyorum. Ocak üzerinde çaydanlıkla devam

    1
    14 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Eski usül iyi diyorsun :)

      Yorumla
    • SülfürükAsit
      SülfürükAsit
      1 yıl

      Kesinlikle

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Daha iyi tabii

      Yorumla
    • SülfürükAsit
      SülfürükAsit
      1 yıl

      O zaman makineye ne gerek var

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Bazen makine daha pratik oluyor daha kısa sürede yapıyor o Dem olayını ondan

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Ani misafir çalışanlar için falan düşün

      Yorumla
    • SülfürükAsit
      SülfürükAsit
      1 yıl

      Bende elektrikli çay kazanı var çok kalabalık olursa onu kullanırım. Ama sorabilirsin bir evde çay kazanı ne alaka diye. Çünkü bu benim evim 😂😂

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Nasıl oluyor Onu bilmiyorum Bir görsellerden aratayım

      Yorumla
    • SülfürükAsit
      SülfürükAsit
      1 yıl

      https://hizliresim.com/oc4ghna

      Bu tipte olandan var

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Kahvehanelerde olandan değil mi ya

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Bunu tek kişi mümkün değil bitiremez nasıl içiyorsun acaba

      Yorumla
    • SülfürükAsit
      SülfürükAsit
      1 yıl

      Kahvehanede olanlardan değil. Bunu da kalabalık misafir olunca kullanıyorum. Ya da inşaat halinde iş alırsam inşaata götürüyorum orada tüm çalışanlarda kullansın diye

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Çok güzel düşünmüşsün

      Yorumla
    • SülfürükAsit
      SülfürükAsit
      1 yıl

      Bence de

      Yorumla
  • Banker_Bilo
    Banker_Bilo Takip Et
    Master Yaş: 51 , eic 100%
    1 yıl

    Elektrikli makinede çay olmaz. En iyi çay, odunlu semaver üstünde porselen demlikte olur.

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Evet değişkenlik gösterir

  • Mehmetfhdhx
    Mehmetfhdhx Takip Et
    Xper 4 Yaş: 23
    1 yıl

    Vallahi ben bu tarz işlerden pek anlamıyorum direkt ocakta demleyip içiyorum yani benim için özel bir yeri yok

    1
    5 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Yavaş yavaş hepimiz anlamaya başladık Sen de anlarsın yakın bir zamanda bir iki defa çay yap anlamaya başlarsın

      Yorumla
    • Mehmetfhdhx
      Mehmetfhdhx
      1 yıl

      Yani ileride çaylaaaaarrr diye bağırırım ama daha o seviyeye gelmedim

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Sesin o kadar Gür mü pek ki

      Yorumla
    • Mehmetfhdhx
      Mehmetfhdhx
      1 yıl

      Gür ya üst komşu bundan rahatsız oldu hatta

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Çok görürse yani hak veririm

      Yorumla
  • Canveren14
    Canveren14 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 33
    1 yıl

    Benim köydeki kavaklikdaki gara caydanliklarin çayını hiçbi makina yapamaz😂

    1
    22 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Ne kadar da iddialı konuştun öyle

      Yorumla
    • Canveren14
      Canveren14
      1 yıl

      Evet öyle çünkü ben orada 50 tane kavak ağacının dibinde demleyip içtiğim çayı hicbir yerde içmedim net

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Sen artık profesyonelleşmişsindir bu işte

      Yorumla
    • Canveren14
      Canveren14
      1 yıl

      Evet üniversite okuduğum dönemde 4 yıl çayhanede ocakcilikta yaptim ne bilim çayın yeri benim hayatimda önemli bir yere sahip

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Anladım çalışmak zor olsa gerek

      Yorumla
    • Canveren14
      Canveren14
      1 yıl

      Tabiki kolay ne var ki bu dünyada...

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Doğru dedin kola hiçbir şey yok şu dünyada

      Yorumla
    • Canveren14
      Canveren14
      1 yıl

      maalesef nickin gibi değil yani Bahtıgüzel

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Bahtım Gerçekten güzel değil benimki bir temenni olsun diye

      Yorumla
    • Canveren14
      Canveren14
      1 yıl

      Bu dünyada bu ülkede maalesef ama inşallah düşündüğün gibi olur umarım...

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Içimi açtığın için teşekkür ederim🤣🤣

      Yorumla
    • Canveren14
      Canveren14
      1 yıl

      Valla yorumlardan anca bu kadar konuşuluyor üzdüysem af ola 😂

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Şaka ya Takılıyorum mutlu oldum gülüşün için

      Yorumla
    • Canveren14
      Canveren14
      1 yıl

      Güldürebildiysem ne mutlu nickin gibi Bi bahtın olur inşallah yorumların için teşekkür ederim 😊

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Güzel temennilerin için çok teşekkür ederim

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Aynı güzel dilekler seni de bulur umarım, 🙏🙏

      Yorumla
    • Canveren14
      Canveren14
      1 yıl

      Çok teşekkür ederim Allaha emanet ol 🤲😊

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Asıl ben teşekkür ederim Çok güzel bir sohbet oldu

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Sen de En güzele emanet ol🙏🙏

      Yorumla
    • Canveren14
      Canveren14
      1 yıl

      Tekrar görüşmek dileğiyle hoşçakal 👋🫴👋

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Sen de hoş ve mutlu kal

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      🫶

      Yorumla
  • buzzzgibikarpuzz
    buzzzgibikarpuzz Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    1 yıl

    Geleneksel çaydanlık kullanıyorum hâlâ

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Geleneksel çaydanlıklar Gerçekten çok güzel oluyor ya

      Yorumla
  • tt_Escape_tt
    tt_Escape_tt Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 97%
    1 yıl

    hala makine kullanmıyorum : )

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Neden İnat ettin kullanmamak için

      Yorumla
  • _Süveyda u
    _Süveyda Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    Anam babam usulü demlikte çay demlerim ben

    1
    4 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Biz eski usul geldik eski usul gideriz

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      🤣🤣

      Yorumla
    • _Süveyda u
      _Süveyda
      1 yıl

      Çayım tadı ordan gelir sjsjs

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Gerçekten eski ürünlerin lezzetini Ben şu anda bulamıyorum süveyda

      Yorumla
  • AlininAnnesi72
    AlininAnnesi72 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Karaca robotae pro 4 kullandığım benim şuanki

    1
    11 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Bakayım hemen nasıl bir ürünmüş merak ettim

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Bu arada benim için tavsiye niteliğinde oldu Teşekkür ederim

      Yorumla
    • AlininAnnesi72
      AlininAnnesi72
      1 yıl

      Rica ederim ne demek daha detaylı incelemeniz için aşağıya link bırakicam
      www.karaca.com.de/.../karaca-caysever-robotea-pro-4-in-1-sprechende-automatische-glas-teemaschine-wasserkocher-und-filterkaffeemaschine-2500w-schwarz-kupfer

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Sen Almanya'da mı yaşıyorsun şu sayfa Almanca

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Ürünün Türkçe sayfasına bir bakayım

      Yorumla
    • AlininAnnesi72
      AlininAnnesi72
      1 yıl

      Ben Avusturya da yaşıyorum Türkçe sayfası var mı bilmiyorum ismi yazıyor ismini ordan girerseniz bulabilirsiniz ben burdaki kullandığım sipariş ettiğim sitedn size linkini verdiğim

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Evet gördüm gerçekten çok güzel bir ürün bu almayı isterdim

      Yorumla
    • AlininAnnesi72
      AlininAnnesi72
      1 yıl

      Bu temuda var mı bilmiyorum ama varsa bu ürün oraya siparişi var gayet memnunum çok güzel çay yapar caykolik biriseniz tavsiye ederim günlük hayatta pek kullanmam kalabalık değilimde genelde misafir yoğunluğu olunca kullanirim

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Kolik biri değilim ama çayın böyle çok lezzetli olmasına dikkat eden biriyim hani çay konusunda düz çay içemiyorum iyi bir demi olması gerekiyor güzel kırmızı renkte olması gerekiyor

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Bir de ben o alışveriş sitesinden henüz alışveriş hiç yapmadım güvenilir mi sence

      Yorumla
    • AlininAnnesi72
      AlininAnnesi72
      1 yıl

      Katılıyorum size ağzınızın tadını biliyorsunuz bu üründe tam istediğim gibi çayı dinlendiği zaman çağrı sensörü var demlenmeyene kadar sensörden önce kullanmıyorsunuz bir nevi kilit gibi erken kullanım yapabilirsiniz yan tarafında kilit tuşu var çok özellikli hangi birini anlatım bilmiyorum ama kesin bir alıcıliginiz varsa biraz fazladan gözden çıkartıp paranıza değecek bir ürün teşekkür ederim dönüş cevabı için iyi geceler diliyorum 🌸🌸

      Yorumla
  • Tingly
    Tingly Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Jumbo markasını seviyorum ben

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Evet o da çok iyi bir marka gerçekten

      Yorumla
  • by_mühendizz
    by_mühendizz Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 97%
    1 yıl

    ben çaydanlıkçıyım.. makina da neymiş.

    1
    4 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Makinenin yeri ayrı çalışanları için acil misafir için kullanışlı

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Teknolojiyi biraz ayaksa uyduralım

      Yorumla
    • by_mühendizz
      by_mühendizz
      1 yıl

      yok yaaa. acil misafirler için bile, su ısıtıcılarla yapılan çaylarda ben tad almıyorum.

      Yorumla
    • by_mühendizz
      by_mühendizz
      1 yıl

      çokta şeyyapmamak lazım. airfrey ler bir ara aşırı modaydı. sonra zararları ortaya çıktı. modaya fazla uymamak gerek

      Yorumla
  • Parlayanyıkılış
    Parlayanyıkılış Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Beko çaycı işimi görüyor

    1
    4 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Görselde olandakinden mi aldın

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Memnun musun peki

      Yorumla
    • Parlayanyıkılış
      Parlayanyıkılış
      1 yıl

      Yok klasik çaycı işte çaydanlık kettle ikili memnunum normal

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Memnunsan sorun yok o halde

      Yorumla
  • Menekşe1001
    Menekşe1001 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 102 , eic 93%
    1 yıl

    Çaydanlık üstüne tanımam 🥰

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Ben de tanımam

      Yorumla
  • CAGRI16
    CAGRI16 Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 61%
    1 yıl

    Cay makinesinin cayini sevmiyorm..

    1
    13 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Çay makinesi çayı sevilmez mi ya

      Yorumla
    • CAGRI16
      CAGRI16
      1 yıl

      Normal caydanlik demlik olsun semavere hastayım

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Evet de tiryaki olmak lazım onun için

      Yorumla
    • CAGRI16
      CAGRI16
      1 yıl

      İyi demlenmis caya 7/24 tiryakiyim.

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Ben de kahveye

      Yorumla
    • CAGRI16
      CAGRI16
      1 yıl

      Kahvede varrrr turk kahvesi filtre kahve bayilirim americano her zaman

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Peki senin favorin hangisi ben var ya En çok latte'yi seviyorum Bir de macchiato

      Yorumla
    • CAGRI16
      CAGRI16
      1 yıl

      Onlarıda severim daha sert kahveleri seviyorum ekspresso gibi

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Onların çok güzel makineleri var mesela bak bizim sponsorun makinesi de çok güzel 10 çeşit espresso yapıyormuş tabii Ben henüz alamadım

      Yorumla
    • CAGRI16
      CAGRI16
      1 yıl

      Markasi

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Yukarıda fotoğrafta gördüğün makine 10 çeşit yapabiliyor düşün yani

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Ve yerli bir marka

      Yorumla
    • CAGRI16
      CAGRI16
      1 yıl

      İyiymissss

      Yorumla
  • yarenimsii
    yarenimsii Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    bugun benim gunummus 🥹

    1
    3 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Çaycı mısın 🤣🤣

      Yorumla
    • yarenimsii
      yarenimsii
      1 yıl

      eveet bildigin su makineyim ahsash

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Biraz öyle gibi

      Yorumla
  • Hadiiyani
    Hadiiyani Takip Et
    Master Yaş: 53 , eic 99%
    1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 321 cevap paylaştı.

    Aralık ya da beko olur

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Evet İkisi de güzel gerçekten

      Yorumla
  • Zorunne388
    Zorunne388 Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 98%
    1 yıl

    Karaca Talking Machine kullanıyorum memnunum

    1
    6 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Çok merak ediyorum o cihazları

      Yorumla
    • Zorunne388
      Zorunne388
      1 yıl

      😊

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      :)

      Yorumla
    • Zorunne388
      Zorunne388
      1 yıl

      Her yorumda karşıma çıkma be kadın😂

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Ama benim çıkmam çok doğal Bu soruda🤣🤣

      Yorumla
    • Zorunne388
      Zorunne388
      1 yıl

      😂 Her yorumda

      Yorumla
  • criollo
    criollo Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 99%
    1 yıl

    Arçelik elektrikli çelik olan

    1
    11 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Hiç denemedim ya Nasıl çayı acaba güzel mi demliyor

      Yorumla
    • criollo
      criollo
      1 yıl

      Her daim iyi. Ben ikinci farklı versiyonunu kullanıyorum ve çaylar hep harman. Lezzetli. 1 saat demlemesini bekliyorum. Sonrasında nefis oluyor

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      1 saat çok değil mi

      Yorumla
    • criollo
      criollo
      1 yıl

      evet ama demini alıyor yoksa oturmuyor çay

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Benim bazen çayı. Ok koysam da açık oluyor. Nedeni nedir

      Yorumla
    • criollo
      criollo
      1 yıl

      sudan olabilir, çayından olabilir. Ben senelerdir harman çay yaparım ve dinlenmiş su kullanırım

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Dinlenmiş su nasıl oluyor tam olarak onu anlayamadım

      Yorumla
    • criollo
      criollo
      1 yıl

      ya şimdi suyu çeşmeden dolduruyorsun ya bir şişede bekleteceksin. Tabii ben bazen hazır su ile de yapıyorum onda mesela daha açık kalıyor çay çok fazla çay atsam da. Ha bir de ben şöyle yapıyorum; su ısındıktan sonra değil, en başından koyuyorum çayı

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Çeşme suyuyla daha mı koyu oluyır

      Yorumla
    • criollo
      criollo
      1 yıl

      Bence evet

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Peki fikrine güveniyoruz

      Yorumla
  • LostThrones
    LostThrones Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 99%
    1 yıl

    Çay makinesi deyince aklıma kızlar geliyor.

    1
    19 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Hiç bağlantı kuramadım

      Yorumla
    • LostThrones
      LostThrones
      1 yıl

      Çayı kızlar yapar bizim oralarda 😅

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Tam tersi bizde de 🤣🤣

      Yorumla
    • LostThrones
      LostThrones
      1 yıl

      Bizim çay makineleri daha estetikmiş 😅

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Hiç o açıdan bakmadım

      Yorumla
    • LostThrones
      LostThrones
      1 yıl

      Sen hangi açılardan bakıyorsun olaylara 😅

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Bakış açımı Şu aralar kaybettim arkadaşım🤣🤣

      Yorumla
    • LostThrones
      LostThrones
      1 yıl

      Görürsem söylerim 😅

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Hele bir söyleme 😬😬

      Yorumla
    • LostThrones
      LostThrones
      1 yıl

      Üç gün süpürge sorusu sorarım, eğer söylemezsen 😅

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Bak ne güzel dedin Ne zamandır süpürge sorusu sormuyorum Yarın bir sorayım soru haklarım gelsin

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Bunu sen istedin🤣🤣

      Yorumla
    • LostThrones
      LostThrones
      1 yıl

      Tekrara kaçmak yok 😅 Asıl sen benim süpürge sorularını gör sen, piyasayı silip süpürecek 😅

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Burada bütün soruları ben üretirim ya öyle deme herkes benden alıyor genellikle

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      O zaman yeni üreticimiz sen ol biraz da senden alsınlar soruları

      Yorumla
    • LostThrones
      LostThrones
      1 yıl

      Dysonu da benim dedem üretti 😅

      Yorumla
    • LostThrones
      LostThrones
      1 yıl

      Hediyeyi kırışmamız lazım bence 😅

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Hediye derken

      Yorumla
    • LostThrones
      LostThrones
      1 yıl

      Hepimize mesaj geliyor, kimin birinci olduğuna dair:)

      Yorumla
  • Asya_2275
    Asya_2275 Takip Et
    Mentor Yaş: 21 , eic 99%
    1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 520 cevap paylaştı.

    çay makinesi tercih etmem

    1
    3 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Soğuk mu geliyor verdiği enerji

      Yorumla
    • Asya_2275
      Asya_2275
      1 yıl

      demlik kullaniyoruz

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Onun yeri çok başka

      Yorumla
  • Subarusti
    Subarusti Takip Et
    Master Yaş: 29
    1 yıl

    Çaybulans içiyorum

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Bu nedir ya tam anlayamadım

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    1 yıl

    Her güne birsey bulmuşlar 😂

    1
    14 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Farkında mısın her günüm bir şeyi var

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Size de konu cikiyor iste.

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Bazı günler hoş ama ya mesela Sevgililer Günü falan güzel geliyor bana nedense

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Erkekler Gerçi hiç sevmez ama

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Güzel bir gün sevgililer günü bence güzel.

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Evet değerli bir gün aslında ama nedense hep yalnız geçiriyoruz o ayrı mevzu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Ask'la araniz nasil arkadaşlar? ↗

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Cevapladım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Teşekkür ederim

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Rica ederim biraz böyle acımasız bir cevap gibi olabilir Ama ben bunu hissediyorum artık

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Aslında bunu düşünmen normal düzgün biri çıksa karşına hayatin değişir.

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Bilmiyorum düzgün insan nedir nerede bulunur Artık bu kavramları unuttuk biliyor musun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Sende 108 yaşındasın benim gibi yaslanmissin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Umudunu kaybetme lütfen

      Yorumla
  • Fruy61
    Fruy61 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    1 yıl

    Aya yadigari demlik ile :))

    2
    4 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Ana yadigarı ama Ay'a mı

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Yazım yanlışı var gibi geldi

      Yorumla
    • Fruy61
      Fruy61
      1 yıl

      Ata yadıgarı demek istrdım canım :))

      Yorumla
    • Fruy61
      Fruy61
      1 yıl

      Sende güzel uydurmuşun ama :))))

      Yorumla
  • Gizlimsi123
    Gizlimsi123 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 96%
    1 yıl

    Çaydanlığı.

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Tabii onun yeri başka

      Yorumla
  • a101kekspr
    a101kekspr Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 99%
    1 yıl

    Yeşil çay jfjd

    1
    2 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Yeşil Çayı ben bir türlü Sevemedim çok faydalıymış ama

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Zaten onun için böyle bir makineye ihtiyaç da pek yok

      Yorumla
  • Darkkklifeee
    Darkkklifeee Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    Demlik

    1
    4 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Onun lezzeti bir başka değil mi

      Yorumla
    • Darkkklifeee
      Darkkklifeee
      1 yıl

      Gara demlik odun ateşinde olacak 😂

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Olacak da biz odun ateşini nereden bulacağız

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Burada yapsak şikayet üstüne şikayet gelir Herkes tuhaf tuhaf bakar

      Yorumla
  • CaesarJ
    CaesarJ Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Çay sevmem

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Çay sevilmez mi ya

      Yorumla
  • Hhkkj
    Hhkkj Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    1 yıl

    Misin (Kürtçe ismi öyle Türkçesi nedir bilmiyorum)

    1
    3 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Bu makine ismi mi

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Ilk kez duyuyorum da o yüzden

      Yorumla
    • Hhkkj
      Hhkkj
      1 yıl

      Misin evet

      Yorumla
  • kim3swsizzz
    kim3swsizzz Takip Et
    Xper 1 Yaş: 30
    1 yıl

    Anam babam usulü caydanlim

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Eski usul çaydanlık diyorsun yani

      Yorumla
  • Gündüzsadece
    Gündüzsadece Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 98%
    1 yıl

    Normal denklik

    1
    7 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      O da güzel oluyor gerçekten

      Yorumla
    • Gündüzsadece
      Gündüzsadece
      1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Aynı fikirdeyiz ne güzel

      Yorumla
    • Gündüzsadece
      Gündüzsadece
      1 yıl

      Benimle aynı fikirde olduğun için teşekkür ederim

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Cansın ne demek 🙏

      Yorumla
    • Gündüzsadece
      Gündüzsadece
      1 yıl

      😊

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      🥰😬

      Yorumla
  • hepkısaolmaktan
    hepkısaolmaktan Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    1 yıl

    Çay makinası sevmiyorum 🙈

    1
    2 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Çay makinesinin Ben seviyorum ya işe yarıyor

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Gerçekten çok güzel çay yapıyor

      Yorumla
  • mertpolat35
    mertpolat35 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 23
    1 yıl

    Demlik odun ateşinin üstünde olucak

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Oh mis tam keyif insanısın

      Yorumla
  • cglakinin
    cglakinin Takip Et
    Yoda Yaş: 20 , eic 99%
    1 yıl

    Yaa demek öylee

    1
    3 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Evet bence öyle

      Yorumla
    • cglakinin
      cglakinin
      1 yıl

      bence de öyle

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Tabii tercih meselesi

      Yorumla
  • Sarabande0
    Sarabande0 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    çay sevmem

    1
    3 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Sen de mi kahvecisin benim gibi

      Yorumla
    • Sarabande0
      Sarabande0
      1 yıl

      evet

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Ilginçmiş

      Yorumla
  • Sebnemkerimm
    Sebnemkerimm Takip Et
    Xper 6 Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Caydanlik var abla

    1
    5 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Çaydanlık her evde var ablam

      Yorumla
    • Sebnemkerimm
      Sebnemkerimm
      1 yıl

      Sen bana laf mi soktun abla😔

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Hayır takıldım sana ya sonra Emoji koymadım diye öyle anladın sanırım sempatik geldiğin için öyle yazdım

      Yorumla
    • Sebnemkerimm
      Sebnemkerimm
      1 yıl

      Peki

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Yerim seni ya😘

      Yorumla
  • SymanN
    SymanN Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 99%
    1 yıl

    Çaydanlık en iyisi

    1
    7 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Eskiler hep çaydanlık diyor

      Yorumla
    • SymanN
      SymanN
      1 yıl

      Maalesef vazgeçilmez olduğu için

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Kesinlikle ın şimdi geçmişten de gördüysen onunla devam ediyorsun genellikle nedense bu insanı büyük bir güven hissi veriyor 🥰🥰🥰

      Yorumla
    • SymanN
      SymanN
      1 yıl

      Aynen öyle hem daha lezzetli oluyor

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Muhakkak bir de karanfil oh

      Yorumla
    • SymanN
      SymanN
      1 yıl

      Aynen mis birde soba üstünde olursa

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Harika olur katılıyorum

      Yorumla
  • küçüksoğan
    küçüksoğan Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Çaydanlık

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Çaydanlık güzel oluyor

      Yorumla
  • Paniagle
    Paniagle Takip Et
    Xper 1 Yaş: 19
    1 yıl

    Gara demlik baci (abla😅)

    1
    40 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Öyle miymiş peki

      Yorumla
    • Paniagle
      Paniagle
      1 yıl

      Bilmem (çaresizlik)

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Çok şekersin 🤣🤣

      Yorumla
    • Paniagle
      Paniagle
      1 yıl

      E üzüm üzüme baka baka kararır dicem yanlış anlaşılmasın şey yani şey sen de öylesin bence

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Bence de ben de öyleyim ya hakkımı yemeyelim şimdi

      Yorumla
    • Paniagle
      Paniagle
      1 yıl

      Kesinlikle aksini iddia eden çarpılır valla seni tanıyanın şeker almasına bence gerek yok çünkü öyle işte

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Çok utandırdın he

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Ve güzel örgülerin için çok teşekkür ederim gerçekten çok moral oldu bana moralimi de bozuktu bugün

      Yorumla
    • Paniagle
      Paniagle
      1 yıl

      Ben gerçekleri söyledim görmediğim halde ayna olsam daha iyi hissettirirdim bence

      Yorumla
    • Paniagle
      Paniagle
      1 yıl

      Çok şekersin dediğinde ben de iki saat yazıp yazıp sildim😅🥹

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Bazen böyle birbirimizi tanımasak da buradan böyle söylenen güzel sözler ummadığımız anda söylenen güzel sözler bize çok iyi geliyor bence

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Işte pozitif insan olmanın artı yönleri bunlar

      Yorumla
    • Paniagle
      Paniagle
      1 yıl

      Çok haklısın mutluluğu büyük şeylerde aramamak lazım bazen bence çünkü o an söylenen bir küçük söz bile mutlu edebiliyor

      Yorumla
    • Paniagle
      Paniagle
      1 yıl

      Pozitif insan olmanın yanı sıra bence senin adına (şeker olmanın) diyelim çok daha tebessüm et gül

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Evet gerçekten öyle Bu aralar ülkede tamamen pozitif insanlara hasret kaldık farkında mısın

      Yorumla
    • Paniagle
      Paniagle
      1 yıl

      Maalesef diyorum ya bi bakıyorum kadınlara kötü davrananlar kafamı diğer tarafa çeviriyorum başka bi vukat

      Yorumla
    • Paniagle
      Paniagle
      1 yıl

      Haliyle bi güzel söze mutlu oluyoruz bizi anlayan birine gerçekten pozitif olan birine ne kadar ihtiyacımız varmış

      Yorumla
    • Paniagle
      Paniagle
      1 yıl

      Dediğin gibi ne kadar hasret kalmışız

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Aslında kadına erkeğe diye bir ayrımı yok bence kötü davranılmasını sadece kötü insanlar var ve sayıları çok arttı

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Kötüye de bir şey olmayacağını bildikleri için iyi insanlarla onlarla mücadele edemiyor haliyle onların sesi daha gür çıkıyor bizden

      Yorumla
    • Paniagle
      Paniagle
      1 yıl

      Bu dünyada kötülükleri yapıyorlar ve gerçekten çok kalp kırıp üzüyorlar bence ve haklısın bu yüzden onların sesi daha gür çıkıyor bizden

      Yorumla
    • Paniagle
      Paniagle
      1 yıl

      Ama neden bunun bir de ahiret boyutunu düşünmüyorlar yarın Allah’a ne hesap vericekler🥺

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Evet böyle bir durum var gerçekten kötülük yapanların sesi Bizden çok daha gür çıkıyor

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Bence hesap verme korkuları olsa bu kadar kötü olamazlar ve bu kadar kötülük yapamazlar böyle bir korkuların olduğunu düşünmüyorum açıkçası

      Yorumla
    • Paniagle
      Paniagle
      1 yıl

      Erkek olmak alın yazısı olsa da adam olmak her kula nasip olmuyor ya o yüzden ben artık Allaha sığınıyorum BahtıGüzel kendisi bahtından güzel abla🥹🥺

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Alınmaca olmasın Seni hariç tutuyorum Ancak ben erkeklerin daima böyle kötü kadınlara daha iyi davrandığını düşünüyorum Bence Erkekler de kötü kadınlardan korkuyorlar

      Yorumla
    • Paniagle
      Paniagle
      1 yıl

      Bence haklısın hayatın kanunu bu değil mi zaten zıt kutuplar birbirini çeker o yüzden gerçek seven gerçek seveni iyi olan da iyi olanı bulamıyor

      Yorumla
    • Paniagle
      Paniagle
      1 yıl

      Haliyle hep bir kargaşa bi soğukluk hakim üzgünüm

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Evet zıt kutuplar Nedense hep birbirini çekiyor Ben de bu konuda sana katılıyorum

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Evet haliyle Hep de bir soğukluk hakim oluyor Çok haklısın bu dediğinde de ama bu soğukluğu Yaratan da genellikle suçlu olan ve Manipüle eden taraf oluyor

      Yorumla
    • Paniagle
      Paniagle
      1 yıl

      Çok doğru söylüyorsun çünkü suçlu olmayan iyi olan oluyor o neden böylesi bir şey yapsın ki kaldı ki suçlu olan kazanıyor o zoruma gidiyor ya onu aşamıyoruz ya o bana çok koyuyor

      Yorumla
    • Paniagle
      Paniagle
      1 yıl

      Kimse de tadımız kaçmasın artık birbirimizi üzmeye değer mi demiyor biz ne ara böyle olduk

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Insanlarda EGO oldu Herkes kendini çok değerli sanıyor ondan oluyor yani bu

      Yorumla
    • Paniagle
      Paniagle
      1 yıl

      Oysa o değeri karşındakine verdiğinde inan bana insan olmanın erdemine ulaşıyor bu ego ne çok şey kaybettiriyor ooof of dünya

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Herkes bir konuda en olmak istiyor Bu sebeple de karşısındaki kişiyi çok rahat bir şekilde harcıyor Neden Çünkü en güzel yerde o gözükmek istiyor yanına dost aldığı kişileri bile bu uğurda harcıyor

      Yorumla
    • Paniagle
      Paniagle
      1 yıl

      İşte bak formül burada

      Yorumla
    • Paniagle
      Paniagle
      1 yıl

      O insanlar bu gün başkaları için dostunu bile harcıyor yarın bir başkası için de o kişiyi

      Yorumla
    • Paniagle
      Paniagle
      1 yıl

      Peki söyle bana nerede kaldı gerçek sevgi birine merhaba diyince sevgilim var birine selam verince hayırdır denen bi millet olduk

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Evet herkes çok değişti şimdi eğer Paran yoksa birine yakın davrandığında hemen yanlış anlamaya çalışıyorlar

      Yorumla
    • Paniagle
      Paniagle
      1 yıl

      Çok üzgünüm 😞

      Yorumla
  • -Wiɴᴄʜᴇꜱᴛᴇʀ
    -Wiɴᴄʜᴇꜱᴛᴇʀ Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Hiç çay içmiyorum

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Çaysız bir dünya düşünülemez

      Yorumla
  • Emrhttr
    Emrhttr Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 99%
    1 yıl

    Kara çaydanlık

    1
    11 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Nasıl güğüm gibi bir şey mi

      Yorumla
    • Emrhttr
      Emrhttr
      1 yıl

      Aynen böyle sobanın üstüne konan eski kararmış tek başına yavaş yavaş kaynayan

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Sobayı nereden bulacağız

      Yorumla
    • Emrhttr
      Emrhttr
      1 yıl

      Dağ evi tutcan bulamiosan şile de var Karadeniz'de var varda var

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Buralarda pek kalmadı hatta çevremde hiç yok.

      Yorumla
    • Emrhttr
      Emrhttr
      1 yıl

      Orası neresi

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      İzmir

      Yorumla
    • Emrhttr
      Emrhttr
      1 yıl

      Köylerine doğru in bulursun

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Yani iş yerime uzak ama oraları da her gün işe nasıl gelip gideceğim Hiç düşündün mü

      Yorumla
    • Emrhttr
      Emrhttr
      1 yıl

      Off orada yasa mi dedim bu hafta sonu dene derim

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Ha öyle denilir Tabii ki neden denenmesi Ama şöyle bir şey de var o yerler var bungalov evler var mesela o taraflarda diyelim inanılmaz pahalılar ya

      Yorumla
  • MelisaWest
    MelisaWest Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 100%
    1 yıl

    vayy bee lsoakans

    1
    5 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Hadi çay yap da içelim :)

      Yorumla
    • MelisaWest
      MelisaWest
      1 yıl

      olur yapayım askimm xjsjsnsn

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Hiç de kıramaz beni yirim

      Yorumla
    • MelisaWest
      MelisaWest
      1 yıl

      oyşş 😍 muahhh 💋

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Yirim 😘

      Yorumla
  • Gizemnurr9
    Gizemnurr9 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 96%
    1 yıl

    En sevdiğim içecek

    1
    2 Yorumla
    • Gizemnurr9
      Gizemnurr9
      1 yıl

      Çay makinesi kullanmıyorum

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Demlik mi

      Yorumla
  • Gof34
    Gof34 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    Karaca

    1
    7 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Çok iyi

      Yorumla
    • Gof34
      Gof34
      1 yıl

      Aynen

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Gof sen bu ara pek yok musun sitede

      Yorumla
    • Gof34
      Gof34
      1 yıl

      Yokluğum hissediliyor dimi 😂

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Evet hissediliyor gerçekten baktım yok dedim acaba ara falan mı verdi siteye

      Yorumla
    • Gof34
      Gof34
      1 yıl

      Teşekkür ederim 🙏 @Bahtıgüzel00

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Rica ederim 💫

      Yorumla
  • KadirAlmanya
    KadirAlmanya Takip Et
    Xper 7 Yaş: 51 , eic 98%
    1 yıl

    Klasik demlik

    1
    3 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Harika

      Yorumla
    • KadirAlmanya
      KadirAlmanya
      1 yıl

      Eyvallah

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Ne demek 🙌

      Yorumla
  • hakan1970
    hakan1970 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 55
    1 yıl

    Fakir

    1
    24 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Fakir Evet güzel bir marka gerçekten

      Yorumla
    • hakan1970
      hakan1970
      1 yıl

      Kaliteli alabilirsin

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Kaliteli ise alırız tabii

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Peki sen alır mısın

      Yorumla
    • hakan1970
      hakan1970
      1 yıl

      Cam olanı guzel

      Yorumla
    • hakan1970
      hakan1970
      1 yıl

      Aldım isyerine

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Herkes Cem alanına alıyor nedense artık

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Bizde Çelik olanı var ama Cem olanlarına bir merağım Yok değil hani

      Yorumla
    • hakan1970
      hakan1970
      1 yıl

      Güzel demliyor

      Yorumla
    • hakan1970
      hakan1970
      1 yıl

      Fiyatına iyi

      Yorumla
    • hakan1970
      hakan1970
      1 yıl

      Bide çay robotları var

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      İşte bu da bir nevi çay robotu değil mi Sen konuşanları falan var onu mu diyorsun

      Yorumla
    • hakan1970
      hakan1970
      1 yıl

      Evet karaca

      Yorumla
    • hakan1970
      hakan1970
      1 yıl

      Ayarlıyon sen gelene kadar çayı yapiyor

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Karacanın konuşam çaycısı var onu mu diyorsun acaba

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Şu an fiyatı 2999 tl gibi bir şey sanırım

      Yorumla
    • hakan1970
      hakan1970
      1 yıl

      Evet obirazdaha pahali

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Aslında nelere çok para veriyoruz Bu pek de pahalı değil yani düşününce

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Sadece klasik olanlardan Bir tık daha pahalı

      Yorumla
    • hakan1970
      hakan1970
      1 yıl

      Doğru söyledin calisiyonmu

      Yorumla
    • hakan1970
      hakan1970
      1 yıl

      Yasindaiyimis 108

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Evet çalışıyorum

      Yorumla
    • hakan1970
      hakan1970
      1 yıl

      Nerde

      Yorumla
    • hakan1970
      hakan1970
      1 yıl

      Yatmiyonmu daha iş var

      Yorumla
  • SedatCankarakas21
    SedatCankarakas21 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 21
    1 yıl

    hiçbir şey

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Nasıl yani Hiç çay içmiyor musun

      Yorumla
  • SahteTosunPasa
    SahteTosunPasa Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    1 yıl

    Makine kullanmıyorum

    1
    2 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Normal çaydanlık mı

      Yorumla
    • SahteTosunPasa
      SahteTosunPasa
      1 yıl

      Evet daha lezzetli oluyor çay

      Yorumla
  • Devamını Gör (10)
Devamını Gör(55)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Alışveriş & Hediyeler > Sorular > Bugün Dünya Çay Günü! Çay için hangi çay makinesini tercih ediyorsunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Çay severler için çay makinesi mi yoksa klasik çaydanlık mı daha pratik olur? 7 cevap verildi
15 Aralık dünya çay gününde favori çayınız nedir? 7 cevap verildi
Hangi çayı alırdınız? 42 cevap verildi
Şu an moduna göre hangi çayı içmelisin? 48 cevap verildi
Çay severler toplaşın : sizce en iyi çay hangi çaydanlıkta olur? 6 cevap verildi
Çay için hangi bardağı tercih ediyorsunuz? 30 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Tek emoji ile nasıl hissettiğinizi söyleyeyim mi?
  • 1.4 Fire Motor Fiat Egea için yeterli motor mu sizce?
  • D Segment Arabalar da 1.6 Atmosferik motor yeterli mi sizce ne düşünüyorsunuz?
  • Türkiye'de görünmez bir kast sistemi mi var, saygı karaktere mi sosyal statüye mi göre belirleniyor?
  • Sevmekten usanır mısın?
  • Dizanteri oldunuz mu?
  • Sevgi mi, ilgi mi?
  • Dünya Kupası'ndaki ikili averaj sistemi sizce adaletsiz bir uygulama mı?
  • Neymar geri döndü! Ne düşünüyorsunuz?
  • Kim kiminle ne zaman nerede ne yapıyor?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨