AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
42Cevap
beko olabilir
Gerçekten güzel bir marka
Beğenmiyorum. Çay dediğin odun ateşinde kara demlikte olacak çayın şanına yakışır olacak tavşan kanı olacak. 😂O kadar!
Gerçekten harika bir zevkin var
Bakır demlikte de güzel oluyor diyorlar ha
Evet tatlım bakır çaydanlıklarım çeyizimin en güzel parçaları mutlaka almalısın 😉
Öyle bir gün mü varmış hatun benim çayla pek aram yok 5 sene çay içmezsem çay nerede diye sormam
Evet 15 Aralık Dünya çay günü haberin olsun
Gel ismarliyim
@Emrhttr güzel teklifin için teşekkür ederim İçmiş kadar oldum
👍
@Emrhttr teşekkür ederim 🙏
Cayi caydanlikta yavas yavas demlenmis sekilde tercih ediyorum.. Herseyin mqkinesi olmasin :))
Artık her şeyin makinesi var ama
Olabilir bu kullanmamiz gerektigi anlamina gelmez.. Bazi seyler o'dugu gibi kalmali :))
Tabii bazı şeyler olduğu gibi kalması gerekiyor
Ece Öneriyor bacımıza ayıp olacak ama Vestel kullanıyorum güzel de oluyor semaverde yapmadigin sürece farketmiyor çayın yeri semaverdir nettttt
Her marka çıkardı değil mi bir makine
Hepsi çıkardı marka denmeyecek markalar bile çıkardı
Yorumlardan okuyorum şok oluyorum diyorum bazen o marka var mı Olmaz mı diyor çok daha iyi bir marka diyorlar mesela bazı şeyleri şaşırıyorum
Doğru güzel iyi olanlarda olabiliyor arada zaten iyi marka olsa bile iyi güzel olmayabiliyor bu vestelin üclü setlisini aldık biz işte çaydanlik hem kettle hem caydanlik bir tane tost makinesi bir tane de blender çaydanlik iyi çıktı tost makinesi kötü çıktı blender daha açmadik
Aldığınız o sete çeyiz seti deniyor sanırım onlar bu şekilde üçlü olarak satılıyor iyiyse düşünülebilir o zaman ya
Onu bilemiyorum artık ama olabilir üçlü set olarak indirimle satıyorlarmış 9 bin liradan 6 bin liraya indirmişler
Üçlü seti 6000'i indirdiyseler çok iyiymiş Hangi marka acaba
VESTEL markası işte
Çok iyiymiş bu fiyat Ben bunu bir inceleyeyim
Bunu alalı bir kaç oluyor Agustosta almıştık her yerde varmıydı onu da bilmiyorum ama sen takip et mağazaları
Baktım da galiba o indirimi bitmiş
Bulamadım çünkü
Zaten mağazalarda oluyor indirim internette olmaz sen takip etmeye devam et illaki olacaktır indirimler
Şimdi seninle konuşmamla baktım sitesine bir şeyler var bir bak
https://www.vestel.com.tr/
Internet mağazaları da ona bağlı olarak İndirim yapmıyor mu Ben yapıyor diye biliyorum ben hep öyle oluyordum çünkü
Alüminyum çaydanlığın tadını veren hiçbir şey yok.
Alüminyum çok zararlı diyorlar ama sakın kullanma
Onun yerine çelik çaydanlık kullanmanı öneririm
İyi çay yaparagina sar kendini öyle çık disara kıyafet giyme
Sen çok sardın sanırım
Öyle tavsiye olmuş
S harfiyle başlıyor şu an anımsayamadım. Elektrikli çaydanlık.
S harfi ile olanın adı Ben de aklıma gelmedi Şimdi Schafer mı acaba
Sinbo bugün elimi yaktı 😐
Geçmiş olsun
Teşekkürler 🌸
Öylemiymiş daha geçen hafta da kahve günüydü birileri uyduruyor olabilir mi acaba
Yok hayır dünyada böyle kutlanıyormuş inceleyebilirsin ben de şaşırdım
Bizler genelde makinede değil demlikten içiyoruz
Genellikle kendi demlediğimiz çayları içiyoruz daha lezzetli oluyor Daha geleneksel oluyor bilmiyorum o kültürümüzden de vazgeçemedik
En güzeli
Aynı fikirdeyim Evet
Ocağın üzerindeki demliği tercih ediyorum. Siz de artık herşeyi otomatiğe bağladınız. Bu ne yaaa.
Artık her şey otomatik dediğin gibi akıllı çağda yaşıyoruz
Ama hala odun ateşinde pişen, kara demlikteki çayın tadını hiçbir teknoloji veremedi. Bunu da aklından çıkarma :)
Evet de kenar mahallede oturulmuyorsa senin o dediğini yapmak çok zor biliyorsun ki
Valla doğru dersin, ben de gelip büyük şehirleri görünce kendilerini gömmüşler buraya diye üzüldüm. Bir semaver bir mangal için bile yerleri yok galiba. Ya da çooooook uzakta.
Yok gerçekten bir de onun için zaman yok biliyorsun evlerin durumunu küçücük her yer kutu gibi nereye koyacak nerede yapacak
Valla bulunduğum yerde sorun yok. Apartman olan yerde de hepsi dahil değil ama bazısında bahçesinde yapılabiliyor bazısı müsait değil. 5km mesafece bir çok mesire yerleri de var. Semaver mangal istediğin zaman yapabilirsin.
Çay makinede olmaz çaydanlıkta olur yaşasın çaydanlıkta demlenen çay kahrolsun çay makineleri
😅
Ama şimdi moda bu kuzucuk
Teknoloji özel ilgi alanım takip ederim ve severim ama bazı şeyler vardır ve öyle kalmalıdır çayda öyle bence 🤭
Bu sene ben de böyle teknolojik aletleri acayip merak saldım ve gerçekten ürünlere çok iyi sonuç veriyor
Dyson kullandın mı?
Hayır hiç kullanmadım fiyatından ötürü
Sen
Ben alalı 1 yıl oldu ve şu kadarını söyleyim o paraya kesinlikle değiyor resmen diğer süpürgem hiç süpürmüyormuş onu gördüm. (Teknolojik aletlerle ilgiliyim dediğin için paylaşmak istedim.) Almak gibi bir düşüncen varsa ben gerçekten çok memnun kaldım.
Evet ama fiyatları 30.000 ve üzeri gördüğüm kadarıyla şu an için alabileceğim bir ürün olamıyor Bu nedenle yoksa biliyorum kullananlar çok memnun Sen de çok memnunsun ama işte fiyatı biraz fazla benim için
Bu ülkenin bir gerçeği maalesef, iş bilmezlerin ve onların şakşakçılarının eseri bunlar. Umarım bugünler bu sıkıntılar geçer ve herkes istediğini özgürce yapabilir.
Iş bilmezlerin ve şakşakçıların sebep olduğu bir durum gibi gözüküyor
Aynen
Teşekkür ederim görüş için ❤️🙏
Çaydanlık tercihim. Çaydanlık makinesi bana çay aroması vermiyor gibi.
Ben çaydanlık çayını yapmayı sanki pek beceremiyorum ondandır makine aldım
Dünya çay günü ne yaa? Bir yıl 365 gün, her güne de bir şey bağlamışlar. Boş, beleş işler
Hatta bir güne birden fazla etkinlik düşüyor
Buna şaşırmadım. Kim karar veriyor bu günlere, ameriga mı yoksa 😅
Bunu ben de merak ediyorum Hakikaten bu günleri kim belirliyor acaba
Çay makinesi kullanmıyorum. Ocak üzerinde çaydanlıkla devam
Eski usül iyi diyorsun :)
Kesinlikle
Daha iyi tabii
O zaman makineye ne gerek var
Bazen makine daha pratik oluyor daha kısa sürede yapıyor o Dem olayını ondan
Ani misafir çalışanlar için falan düşün
Bende elektrikli çay kazanı var çok kalabalık olursa onu kullanırım. Ama sorabilirsin bir evde çay kazanı ne alaka diye. Çünkü bu benim evim 😂😂
Nasıl oluyor Onu bilmiyorum Bir görsellerden aratayım
https://hizliresim.com/oc4ghna
Bu tipte olandan var
Kahvehanelerde olandan değil mi ya
Bunu tek kişi mümkün değil bitiremez nasıl içiyorsun acaba
Kahvehanede olanlardan değil. Bunu da kalabalık misafir olunca kullanıyorum. Ya da inşaat halinde iş alırsam inşaata götürüyorum orada tüm çalışanlarda kullansın diye
Çok güzel düşünmüşsün
Bence de
Elektrikli makinede çay olmaz. En iyi çay, odunlu semaver üstünde porselen demlikte olur.
Evet değişkenlik gösterir
Vallahi ben bu tarz işlerden pek anlamıyorum direkt ocakta demleyip içiyorum yani benim için özel bir yeri yok
Yavaş yavaş hepimiz anlamaya başladık Sen de anlarsın yakın bir zamanda bir iki defa çay yap anlamaya başlarsın
Yani ileride çaylaaaaarrr diye bağırırım ama daha o seviyeye gelmedim
Sesin o kadar Gür mü pek ki
Gür ya üst komşu bundan rahatsız oldu hatta
Çok görürse yani hak veririm
Benim köydeki kavaklikdaki gara caydanliklarin çayını hiçbi makina yapamaz😂
Ne kadar da iddialı konuştun öyle
Evet öyle çünkü ben orada 50 tane kavak ağacının dibinde demleyip içtiğim çayı hicbir yerde içmedim net
Sen artık profesyonelleşmişsindir bu işte
Evet üniversite okuduğum dönemde 4 yıl çayhanede ocakcilikta yaptim ne bilim çayın yeri benim hayatimda önemli bir yere sahip
Anladım çalışmak zor olsa gerek
Tabiki kolay ne var ki bu dünyada...
Doğru dedin kola hiçbir şey yok şu dünyada
maalesef nickin gibi değil yani Bahtıgüzel
Bahtım Gerçekten güzel değil benimki bir temenni olsun diye
Bu dünyada bu ülkede maalesef ama inşallah düşündüğün gibi olur umarım...
Içimi açtığın için teşekkür ederim🤣🤣
Valla yorumlardan anca bu kadar konuşuluyor üzdüysem af ola 😂
Şaka ya Takılıyorum mutlu oldum gülüşün için
Güldürebildiysem ne mutlu nickin gibi Bi bahtın olur inşallah yorumların için teşekkür ederim 😊
Güzel temennilerin için çok teşekkür ederim
Aynı güzel dilekler seni de bulur umarım, 🙏🙏
Çok teşekkür ederim Allaha emanet ol 🤲😊
Asıl ben teşekkür ederim Çok güzel bir sohbet oldu
Sen de En güzele emanet ol🙏🙏
Tekrar görüşmek dileğiyle hoşçakal 👋🫴👋
Sen de hoş ve mutlu kal
🫶
Geleneksel çaydanlık kullanıyorum hâlâ
Geleneksel çaydanlıklar Gerçekten çok güzel oluyor ya
hala makine kullanmıyorum : )
Neden İnat ettin kullanmamak için
Anam babam usulü demlikte çay demlerim ben
Biz eski usul geldik eski usul gideriz
🤣🤣
Çayım tadı ordan gelir sjsjs
Gerçekten eski ürünlerin lezzetini Ben şu anda bulamıyorum süveyda
Karaca robotae pro 4 kullandığım benim şuanki
Bakayım hemen nasıl bir ürünmüş merak ettim
Bu arada benim için tavsiye niteliğinde oldu Teşekkür ederim
Rica ederim ne demek daha detaylı incelemeniz için aşağıya link bırakicam
www.karaca.com.de/.../karaca-caysever-robotea-pro-4-in-1-sprechende-automatische-glas-teemaschine-wasserkocher-und-filterkaffeemaschine-2500w-schwarz-kupfer
Sen Almanya'da mı yaşıyorsun şu sayfa Almanca
Ürünün Türkçe sayfasına bir bakayım
Ben Avusturya da yaşıyorum Türkçe sayfası var mı bilmiyorum ismi yazıyor ismini ordan girerseniz bulabilirsiniz ben burdaki kullandığım sipariş ettiğim sitedn size linkini verdiğim
Evet gördüm gerçekten çok güzel bir ürün bu almayı isterdim
Bu temuda var mı bilmiyorum ama varsa bu ürün oraya siparişi var gayet memnunum çok güzel çay yapar caykolik biriseniz tavsiye ederim günlük hayatta pek kullanmam kalabalık değilimde genelde misafir yoğunluğu olunca kullanirim
Kolik biri değilim ama çayın böyle çok lezzetli olmasına dikkat eden biriyim hani çay konusunda düz çay içemiyorum iyi bir demi olması gerekiyor güzel kırmızı renkte olması gerekiyor
Bir de ben o alışveriş sitesinden henüz alışveriş hiç yapmadım güvenilir mi sence
Katılıyorum size ağzınızın tadını biliyorsunuz bu üründe tam istediğim gibi çayı dinlendiği zaman çağrı sensörü var demlenmeyene kadar sensörden önce kullanmıyorsunuz bir nevi kilit gibi erken kullanım yapabilirsiniz yan tarafında kilit tuşu var çok özellikli hangi birini anlatım bilmiyorum ama kesin bir alıcıliginiz varsa biraz fazladan gözden çıkartıp paranıza değecek bir ürün teşekkür ederim dönüş cevabı için iyi geceler diliyorum 🌸🌸
Jumbo markasını seviyorum ben
Evet o da çok iyi bir marka gerçekten
ben çaydanlıkçıyım.. makina da neymiş.
Makinenin yeri ayrı çalışanları için acil misafir için kullanışlı
Teknolojiyi biraz ayaksa uyduralım
yok yaaa. acil misafirler için bile, su ısıtıcılarla yapılan çaylarda ben tad almıyorum.
çokta şeyyapmamak lazım. airfrey ler bir ara aşırı modaydı. sonra zararları ortaya çıktı. modaya fazla uymamak gerek
Beko çaycı işimi görüyor
Görselde olandakinden mi aldın
Memnun musun peki
Yok klasik çaycı işte çaydanlık kettle ikili memnunum normal
Memnunsan sorun yok o halde
Çaydanlık üstüne tanımam 🥰
Ben de tanımam
Cay makinesinin cayini sevmiyorm..
Çay makinesi çayı sevilmez mi ya
Normal caydanlik demlik olsun semavere hastayım
Evet de tiryaki olmak lazım onun için
İyi demlenmis caya 7/24 tiryakiyim.
Ben de kahveye
Kahvede varrrr turk kahvesi filtre kahve bayilirim americano her zaman
Peki senin favorin hangisi ben var ya En çok latte'yi seviyorum Bir de macchiato
Onlarıda severim daha sert kahveleri seviyorum ekspresso gibi
Onların çok güzel makineleri var mesela bak bizim sponsorun makinesi de çok güzel 10 çeşit espresso yapıyormuş tabii Ben henüz alamadım
Markasi
Yukarıda fotoğrafta gördüğün makine 10 çeşit yapabiliyor düşün yani
Ve yerli bir marka
İyiymissss
bugun benim gunummus 🥹
Çaycı mısın 🤣🤣
eveet bildigin su makineyim ahsash
Biraz öyle gibi
Aralık ya da beko olur
Evet İkisi de güzel gerçekten
Karaca Talking Machine kullanıyorum memnunum
Çok merak ediyorum o cihazları
😊
:)
Her yorumda karşıma çıkma be kadın😂
Ama benim çıkmam çok doğal Bu soruda🤣🤣
😂 Her yorumda
Arçelik elektrikli çelik olan
Hiç denemedim ya Nasıl çayı acaba güzel mi demliyor
Her daim iyi. Ben ikinci farklı versiyonunu kullanıyorum ve çaylar hep harman. Lezzetli. 1 saat demlemesini bekliyorum. Sonrasında nefis oluyor
1 saat çok değil mi
evet ama demini alıyor yoksa oturmuyor çay
Benim bazen çayı. Ok koysam da açık oluyor. Nedeni nedir
sudan olabilir, çayından olabilir. Ben senelerdir harman çay yaparım ve dinlenmiş su kullanırım
Dinlenmiş su nasıl oluyor tam olarak onu anlayamadım
ya şimdi suyu çeşmeden dolduruyorsun ya bir şişede bekleteceksin. Tabii ben bazen hazır su ile de yapıyorum onda mesela daha açık kalıyor çay çok fazla çay atsam da. Ha bir de ben şöyle yapıyorum; su ısındıktan sonra değil, en başından koyuyorum çayı
Çeşme suyuyla daha mı koyu oluyır
Bence evet
Peki fikrine güveniyoruz
Çay makinesi deyince aklıma kızlar geliyor.
Hiç bağlantı kuramadım
Çayı kızlar yapar bizim oralarda 😅
Tam tersi bizde de 🤣🤣
Bizim çay makineleri daha estetikmiş 😅
Hiç o açıdan bakmadım
Sen hangi açılardan bakıyorsun olaylara 😅
Bakış açımı Şu aralar kaybettim arkadaşım🤣🤣
Görürsem söylerim 😅
Hele bir söyleme 😬😬
Üç gün süpürge sorusu sorarım, eğer söylemezsen 😅
Bak ne güzel dedin Ne zamandır süpürge sorusu sormuyorum Yarın bir sorayım soru haklarım gelsin
Bunu sen istedin🤣🤣
Tekrara kaçmak yok 😅 Asıl sen benim süpürge sorularını gör sen, piyasayı silip süpürecek 😅
Burada bütün soruları ben üretirim ya öyle deme herkes benden alıyor genellikle
O zaman yeni üreticimiz sen ol biraz da senden alsınlar soruları
Dysonu da benim dedem üretti 😅
Hediyeyi kırışmamız lazım bence 😅
Hediye derken
Hepimize mesaj geliyor, kimin birinci olduğuna dair:)
çay makinesi tercih etmem
Soğuk mu geliyor verdiği enerji
demlik kullaniyoruz
Onun yeri çok başka
Çaybulans içiyorum
Bu nedir ya tam anlayamadım
Her güne birsey bulmuşlar 😂
Farkında mısın her günüm bir şeyi var
Size de konu cikiyor iste.
Bazı günler hoş ama ya mesela Sevgililer Günü falan güzel geliyor bana nedense
Erkekler Gerçi hiç sevmez ama
Güzel bir gün sevgililer günü bence güzel.
Evet değerli bir gün aslında ama nedense hep yalnız geçiriyoruz o ayrı mevzu
Ask'la araniz nasil arkadaşlar? ↗
Cevapladım
Teşekkür ederim
Rica ederim biraz böyle acımasız bir cevap gibi olabilir Ama ben bunu hissediyorum artık
Aslında bunu düşünmen normal düzgün biri çıksa karşına hayatin değişir.
Bilmiyorum düzgün insan nedir nerede bulunur Artık bu kavramları unuttuk biliyor musun
Sende 108 yaşındasın benim gibi yaslanmissin
Umudunu kaybetme lütfen
Aya yadigari demlik ile :))
Ana yadigarı ama Ay'a mı
Yazım yanlışı var gibi geldi
Ata yadıgarı demek istrdım canım :))
Sende güzel uydurmuşun ama :))))
Çaydanlığı.
Tabii onun yeri başka
Yeşil çay jfjd
Yeşil Çayı ben bir türlü Sevemedim çok faydalıymış ama
Zaten onun için böyle bir makineye ihtiyaç da pek yok
Demlik
Onun lezzeti bir başka değil mi
Gara demlik odun ateşinde olacak 😂
Olacak da biz odun ateşini nereden bulacağız
Burada yapsak şikayet üstüne şikayet gelir Herkes tuhaf tuhaf bakar
Çay sevmem
Çay sevilmez mi ya
Misin (Kürtçe ismi öyle Türkçesi nedir bilmiyorum)
Bu makine ismi mi
Ilk kez duyuyorum da o yüzden
Misin evet
Anam babam usulü caydanlim
Eski usul çaydanlık diyorsun yani
Normal denklik
O da güzel oluyor gerçekten
Evet
Aynı fikirdeyiz ne güzel
Benimle aynı fikirde olduğun için teşekkür ederim
Cansın ne demek 🙏
😊
🥰😬
Çay makinası sevmiyorum 🙈
Çay makinesinin Ben seviyorum ya işe yarıyor
Gerçekten çok güzel çay yapıyor
Demlik odun ateşinin üstünde olucak
Oh mis tam keyif insanısın
Yaa demek öylee
Evet bence öyle
bence de öyle
Tabii tercih meselesi
çay sevmem
Sen de mi kahvecisin benim gibi
evet
Ilginçmiş
Caydanlik var abla
Çaydanlık her evde var ablam
Sen bana laf mi soktun abla😔
Hayır takıldım sana ya sonra Emoji koymadım diye öyle anladın sanırım sempatik geldiğin için öyle yazdım
Peki
Yerim seni ya😘
Çaydanlık en iyisi
Eskiler hep çaydanlık diyor
Maalesef vazgeçilmez olduğu için
Kesinlikle ın şimdi geçmişten de gördüysen onunla devam ediyorsun genellikle nedense bu insanı büyük bir güven hissi veriyor 🥰🥰🥰
Aynen öyle hem daha lezzetli oluyor
Muhakkak bir de karanfil oh
Aynen mis birde soba üstünde olursa
Harika olur katılıyorum
Çaydanlık
Çaydanlık güzel oluyor
Gara demlik baci (abla😅)
Öyle miymiş peki
Bilmem (çaresizlik)
Çok şekersin 🤣🤣
E üzüm üzüme baka baka kararır dicem yanlış anlaşılmasın şey yani şey sen de öylesin bence
Bence de ben de öyleyim ya hakkımı yemeyelim şimdi
Kesinlikle aksini iddia eden çarpılır valla seni tanıyanın şeker almasına bence gerek yok çünkü öyle işte
Çok utandırdın he
Ve güzel örgülerin için çok teşekkür ederim gerçekten çok moral oldu bana moralimi de bozuktu bugün
Ben gerçekleri söyledim görmediğim halde ayna olsam daha iyi hissettirirdim bence
Çok şekersin dediğinde ben de iki saat yazıp yazıp sildim😅🥹
Bazen böyle birbirimizi tanımasak da buradan böyle söylenen güzel sözler ummadığımız anda söylenen güzel sözler bize çok iyi geliyor bence
Işte pozitif insan olmanın artı yönleri bunlar
Çok haklısın mutluluğu büyük şeylerde aramamak lazım bazen bence çünkü o an söylenen bir küçük söz bile mutlu edebiliyor
Pozitif insan olmanın yanı sıra bence senin adına (şeker olmanın) diyelim çok daha tebessüm et gül
Evet gerçekten öyle Bu aralar ülkede tamamen pozitif insanlara hasret kaldık farkında mısın
Maalesef diyorum ya bi bakıyorum kadınlara kötü davrananlar kafamı diğer tarafa çeviriyorum başka bi vukat
Haliyle bi güzel söze mutlu oluyoruz bizi anlayan birine gerçekten pozitif olan birine ne kadar ihtiyacımız varmış
Dediğin gibi ne kadar hasret kalmışız
Aslında kadına erkeğe diye bir ayrımı yok bence kötü davranılmasını sadece kötü insanlar var ve sayıları çok arttı
Kötüye de bir şey olmayacağını bildikleri için iyi insanlarla onlarla mücadele edemiyor haliyle onların sesi daha gür çıkıyor bizden
Bu dünyada kötülükleri yapıyorlar ve gerçekten çok kalp kırıp üzüyorlar bence ve haklısın bu yüzden onların sesi daha gür çıkıyor bizden
Ama neden bunun bir de ahiret boyutunu düşünmüyorlar yarın Allah’a ne hesap vericekler🥺
Evet böyle bir durum var gerçekten kötülük yapanların sesi Bizden çok daha gür çıkıyor
Bence hesap verme korkuları olsa bu kadar kötü olamazlar ve bu kadar kötülük yapamazlar böyle bir korkuların olduğunu düşünmüyorum açıkçası
Erkek olmak alın yazısı olsa da adam olmak her kula nasip olmuyor ya o yüzden ben artık Allaha sığınıyorum BahtıGüzel kendisi bahtından güzel abla🥹🥺
Alınmaca olmasın Seni hariç tutuyorum Ancak ben erkeklerin daima böyle kötü kadınlara daha iyi davrandığını düşünüyorum Bence Erkekler de kötü kadınlardan korkuyorlar
Bence haklısın hayatın kanunu bu değil mi zaten zıt kutuplar birbirini çeker o yüzden gerçek seven gerçek seveni iyi olan da iyi olanı bulamıyor
Haliyle hep bir kargaşa bi soğukluk hakim üzgünüm
Evet zıt kutuplar Nedense hep birbirini çekiyor Ben de bu konuda sana katılıyorum
Evet haliyle Hep de bir soğukluk hakim oluyor Çok haklısın bu dediğinde de ama bu soğukluğu Yaratan da genellikle suçlu olan ve Manipüle eden taraf oluyor
Çok doğru söylüyorsun çünkü suçlu olmayan iyi olan oluyor o neden böylesi bir şey yapsın ki kaldı ki suçlu olan kazanıyor o zoruma gidiyor ya onu aşamıyoruz ya o bana çok koyuyor
Kimse de tadımız kaçmasın artık birbirimizi üzmeye değer mi demiyor biz ne ara böyle olduk
Insanlarda EGO oldu Herkes kendini çok değerli sanıyor ondan oluyor yani bu
Oysa o değeri karşındakine verdiğinde inan bana insan olmanın erdemine ulaşıyor bu ego ne çok şey kaybettiriyor ooof of dünya
Herkes bir konuda en olmak istiyor Bu sebeple de karşısındaki kişiyi çok rahat bir şekilde harcıyor Neden Çünkü en güzel yerde o gözükmek istiyor yanına dost aldığı kişileri bile bu uğurda harcıyor
İşte bak formül burada
O insanlar bu gün başkaları için dostunu bile harcıyor yarın bir başkası için de o kişiyi
Peki söyle bana nerede kaldı gerçek sevgi birine merhaba diyince sevgilim var birine selam verince hayırdır denen bi millet olduk
Evet herkes çok değişti şimdi eğer Paran yoksa birine yakın davrandığında hemen yanlış anlamaya çalışıyorlar
Çok üzgünüm 😞
Hiç çay içmiyorum
Çaysız bir dünya düşünülemez
Kara çaydanlık
Nasıl güğüm gibi bir şey mi
Aynen böyle sobanın üstüne konan eski kararmış tek başına yavaş yavaş kaynayan
Sobayı nereden bulacağız
Dağ evi tutcan bulamiosan şile de var Karadeniz'de var varda var
Buralarda pek kalmadı hatta çevremde hiç yok.
Orası neresi
İzmir
Köylerine doğru in bulursun
Yani iş yerime uzak ama oraları da her gün işe nasıl gelip gideceğim Hiç düşündün mü
Off orada yasa mi dedim bu hafta sonu dene derim
Ha öyle denilir Tabii ki neden denenmesi Ama şöyle bir şey de var o yerler var bungalov evler var mesela o taraflarda diyelim inanılmaz pahalılar ya
vayy bee lsoakans
Hadi çay yap da içelim :)
olur yapayım askimm xjsjsnsn
Hiç de kıramaz beni yirim
oyşş 😍 muahhh 💋
Yirim 😘
En sevdiğim içecek
Çay makinesi kullanmıyorum
Demlik mi
Karaca
Çok iyi
Aynen
Gof sen bu ara pek yok musun sitede
Yokluğum hissediliyor dimi 😂
Evet hissediliyor gerçekten baktım yok dedim acaba ara falan mı verdi siteye
Teşekkür ederim 🙏 @Bahtıgüzel00
Rica ederim 💫
Klasik demlik
Harika
Eyvallah
Ne demek 🙌
Fakir
Fakir Evet güzel bir marka gerçekten
Kaliteli alabilirsin
Kaliteli ise alırız tabii
Peki sen alır mısın
Cam olanı guzel
Aldım isyerine
Herkes Cem alanına alıyor nedense artık
Bizde Çelik olanı var ama Cem olanlarına bir merağım Yok değil hani
Güzel demliyor
Fiyatına iyi
Bide çay robotları var
İşte bu da bir nevi çay robotu değil mi Sen konuşanları falan var onu mu diyorsun
Evet karaca
Ayarlıyon sen gelene kadar çayı yapiyor
Karacanın konuşam çaycısı var onu mu diyorsun acaba
Şu an fiyatı 2999 tl gibi bir şey sanırım
Evet obirazdaha pahali
Aslında nelere çok para veriyoruz Bu pek de pahalı değil yani düşününce
Sadece klasik olanlardan Bir tık daha pahalı
Doğru söyledin calisiyonmu
Yasindaiyimis 108
Evet çalışıyorum
Nerde
Yatmiyonmu daha iş var
hiçbir şey
Nasıl yani Hiç çay içmiyor musun
Makine kullanmıyorum
Normal çaydanlık mı
Evet daha lezzetli oluyor çay