Çevremdeki iki arkadaşım birbirine çok aşık ve 1 yıl sonra mezun olacaklar. Çeyiz alışverişinde sadece küçük ev aletleri kaldığını söylediler. Sizce daha mezun olmadan çeyize başlamak mantıklı mı?

Çevremdeki iki arkadaşım birbirine çok aşık ve 1 yıl sonra mezun olacaklar. Çeyiz alışverişinde sadece küçük ev aletleri kaldığını söylediler. Sizce daha mezun olmadan çeyize başlamak mantıklı mı?

Bence öğrencilik yılında başlamak mantıklı değil pek ya. Ne zaman evliliğe adım atarsanız o zaman çeyiz alışverişine başlamak daha mantıklı diye düşünüyorum.
Cevap
3Cevap
Gereksiz alisveris yapiyorsunuz bence. Zamanla alinir
İnsan o beş yaşında seyiz aliş verisine başlar onunerkeni geçi yoktur bence
Mantıklı tabi
Mantıklı sonrasında daha zor
hiç mantıklı değil
Saçma
Çok mantıklı
Cahilliktir derim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?