Güncellemeler
1 yıl
Şey bir de 1 buçuk yaşında kızımız var ama o detay da var
Evliliğimizin ilk 2 yılı zaten neredeyse ailesi e aynı evde yaşadık ve hiçbir özel günümüzü daha önce kutlamadik ve kavga ile geçti. Şimdi kendi evimize geçtik Allaha şükür 2. Yıl dönümünüz geliyor nasıl bir şey yapsam sizce? Bir şey planladimi bilmiyorum o yüzden napmam gerek bilmiyorum zerre kadar da ümidim yok ama bilemedim
Guzel bi aksam yemegi hazırla onun sevdiği yemekleri yap daha sonrasi tatlı yap ve detay vermek isterdim. ama o isten gelmeden masa kur mumlari hazırla alkol şarap tercih edebilirsin ve guzelce giyin makyaj yap eşini kapıda karşıla öğün guzel geçsin sloe muzik aç guzel. sohbetler ilgili davran kibar ol
Cevap
2Cevap
Güzel yemekler güzel giysiler olmalı gadası
Güzel bir akşam yemeği dışarıda evde bir şarap gecenin sonunda seksi bir sevişme miss
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?