Uzun zamandır bir arayıştayım, aranızdan kullanan var mı, tavsiye edebileceğiniz espresso makinesi var mı?

Uzun zamandır bir arayıştayım, aranızdan kullanan var mı, tavsiye edebileceğiniz espresso makinesi var mı?

Trendyol'dan NESPRESSO diye araştırırsan istediğin bir makineyi bulabilirsin diye düşünüyorum Gerçekten çok çeşit var herhalde sen kafelerdeki büyük kahve makinelerinden istemiyorsundur Ev için uygun kahve makineleri var araştırmanı tavsiye ederim
Cevap
9Cevap
phillips ep 2200 var bende memnunum, daha fazla pahalısına gerek yok.
starbucks performansı almak istiyorsan 250-300 bin tl vermen lazım.
CaffeExperto Tam Otomatik Espresso Makinesi var.
Philips tam. otomatiklere bakabilirsin kahveyi kendi özgütsun
Ben Siemens EQ 900 aldım. Piyasadaki en iyi makine diyebilirim
Delonghi marka bak
Bekodan bak Kasım kampanyalarımız başladı
philips bence
Philips ve Tchibo
Nespresso
Al güzel onlar
Delonghi
Dışarıda daha güzel
Brawn
Philips aldim ben
Yok ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?