Çeyiz alışverişi için indirim dönemlerini beklemek mi mantıklı yoksa ihtiyaçları sırayla almak mı daha iyi?

Ben çeyiz alışverişimde alacaklarımın bazıları için indirim dönemini beklemiştim mesela siz de böyle yaptınız mı yoksa ihtiyacım bu beklemeden alayım ne olacak mı dediniz?

Çeyiz alışverişi için indirim dönemlerini beklemek mi mantıklı yoksa ihtiyaçları sırayla almak mı daha iyi?
Çeyiz alışverişi için indirim dönemlerini beklemek mi mantıklı yoksa ihtiyaçları sırayla almak mı daha iyi?
Cevapla