Düğün masrafları içinde fotoğrafçı masrafı da var biliyorsunuz. O kadar para veriyorsunuz, tercihiniz nasıl foto olurdu?

Düğün masrafları içinde fotoğrafçı masrafı da var biliyorsunuz. O kadar para veriyorsunuz, tercihiniz nasıl foto olurdu?

Doğada çektirdim ama geldi geçti bitti gitti nerede çektirdiğimiz önemli lakin nerede çektirdiğimizden çok o anın uyumu hep koruyabilmek ayakta tutabilmektir
Cevap
13Cevap
Düğün fotoğraflarını kapalı alanda
Belki yağmur olur
Ben bir yenilik yapıp ay üzerinde çektirmeyi planlıyorum efendim
Hadi bakalım :)
Para önemli degilki bakmamki öyle şeye güzel olsunda
Önemli olan güzel olması
Aynen ya :)
Geçen gün sahilde çekim yapan bir çift gördüm gayet neşelilerdi dışarıda çekim oldun isterdim
Harika eğlenceli oluyor sahil çekimi
Kesinlikle, görsen çok hoştu, el ele tutuş dönerlerken kumsalda fotoğrafçı kare yakalıyordu
Dugunlerde yer almiyorum, katilmiyorum. Katilirsam da pasta ve kolami icip yiyor tuvaletr gidiyorum.
Bu nasılsın düğün anlayışı
ben düğün yapmayacağım için fotoğrafa gerek olmazdı ama düğün yapsam böyle kararsızım bu konuda. hangisi daha az masrafliysa onu secerim
Açık alan daha hoş olurdu
Açık alanda yer de bol oluyor fotoğraf çekinmelik
Evet kasvetli olmuyor fotolar
Eşimle mutlu olalım da neresi olursa olsun
Olursun umarım 🙏
Teşekkürler 💗
Rica ederim
Evlenmeyecğim için hiçbir yerde:)
Neden bu kadar emin
Kader bu belli olmaz
Evlenince düğün yapmam
İyiymiş
Yağmur yoksa sorun yok
Doğada çektirmek isterim
Çekmemek olmuyor mu?
Neden olmasın
Doğada olsun
Doğadaki fotolar efsane
evde çekçez
Maalesef
Doğanın tadı başkadır
Çok güzel oluyor
Doğaaa
Doğa güzel oluyor
Düğün sevmiyim.
Seversin seversin
Sevmiyeah.
Doğada..
Doğada ask
Ikiside olur
Her ikisi de
Seç birini :)
Her ikiside
Bence doğa en güzeli
doğada
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?