Ama ben aşık oldum bu kareye 😍 Böyle düğün fotoğrafı çektiren bulduk da biz mi evlenmedik yiğidim :(


İsterim tabi ki 😍
Ama Ata'mın yanında biz yan sanayi gibi kalırız 😂
Kuzu ben daha foto kısmına gelemedim ya hayalde bile :D
Inşallah balım insallah :-)
vaay çok güzelmiş. ama benim favorim bu:
i.sabah.com.tr/.../28.jpg
😂😂😂😂
terracotta hanım ne güzel gülüyorsunuz, benimle bir çay içer misiniz? :)
ahaha 😂😂 Teşekkür ederim beyefendi içerim tabii 😛😙
mağara soğuk muydu kardeşim?
yapma ya, yılların fotoğrafı bu.
sjsjsjsjs 😂😂
Ben kim Ata'mın asaletinin yanına yakışmak kim.
Cevap
15Cevap
Kesinlikle isterdim.😊
Gerçekten mükemmel bir kare olmuş.
Fotoğrafı kaydettim ve ilerisi için kesinlikle böyle özel bir fotoğraf istiyorum.:)
Koskoca ordular yönettim 2 kadını yönetemedim diyor Gazi,
Evlilik zor
Böyle birini beklersen evde kalırsın :/
Hayatın acı gerçeği :/
Boşandıktan sonra ben... :D
Sadece canlı renkler kullanılmış. Öyle çok üzme kendini 5 günde alasını yaparsın... 😌
i.milliyet.com.tr/.../fft16_mf6268186.Jpeg
Ay nine bunaldım... Yeter... :-D
bir Almanya bir Güneş... Yeter gayri...
Emredersin ninem. Başka isteğin var mıdır?
Ben zaten kuklayım :-(
Telefonda yok o fotoğraf... PC ye geçene kadar 12 olur saat... :-(
Söz verdiğimi hatırlamıyorum... :-D
Bi' hata bulmaya değer mu, beni kırmaya :-(
Klavye hatası... Koydum kapak fotoğrafını, söyle hatamızı? :D :D
Kınalı Ada'ya bakıyordu o, ben de telefona bakıyordum... :D
Bak kedim kızıyor... :D Saat 15 suları ve bana göre saat 10 yönünde idi... Çok güzel açıkladığımı hissediyorum... :D
:-( :-(
Bu zaten yapılmış bana orijinal bir şey lazım
Çok güzel görünüyor, isterdim.
Anıtkabir de de çok güzel oluyor ya
yok. mümkünse düğünüm olmasın
Süper ama zor iş benim evlenmem
O değilde çok muntazam duruyor gerçekten :)
Allah gosterir insallah
ÇOK GÜZEL. BAYILDIM. Gerçekten bayıldım.
vayy canına ne güzel bayıldımm
Tablodaki ters ters bakan kadinnn 😀😀😀
mükemmellik resmedilmiş...
Dogru kisiyle, dogru zamanda 😃
Taklit ve gösterişi sevmiyorum. İstemezdim.
Eksi veren şahıs, Atatürk'ü senden daha iyi bildiğimden ve daha çok sevdiğimden eminim. Ama o tabloda babam olsa gene yapmazdım bunu.
''Bak biz mutluyuz ama aynı zamanda da Atatürkçüyüz'' mesajı verip gözümüze sokan bir kare.
Arkadaki tablo harika, ona lafım yok. Ama diğerleri bozmuş.
O kişiyle tartışmak istiyorum şu an :)
Pekâlâ, senin hatırına uzatmıyorum :)
Ben teşekkür ederim, nezaketiniz için. :)
Ben çektirmek istemezdim
İsterdim çok hoş ❤️️
wow güzelmiş
Büyüleyici..
Evet çok isterdim
Harika. 😍
Evet çok hoş
Aşık oldum <3
çok güzel ya♥
İsterdim :)
Çok güzel 💕
BAYILDIM
Oha çok güzel 🌺
mükemmel.
Mükemmel
harika ötesi 👏👏
Tabi ki
istemem
İstemem
İsterdim
Heyır
Evlilik kaderimizde benzer sonra
Kendi karakterimle mutluyum zaten
Hayırr
hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar