• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Alışveriş & Hediyeler

Kadınların çeyizine kitap koyması yadırganacak bir hareket mi?

вуηαяcσѕ
вуηαяcσѕ Takip Et
Mentor Yaş: 38
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
2313
Yapay Zekaya Sor
Kadınların çeyizine kitap koyması yadırganacak bir hareket mi?

#ÇeyizAlışverişi

Kadınların çeyizine kitap koyması yadırganacak bir hareket mi?
Cevapla
Kadın Soruları Çeyiz Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
36 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Hayır tabiki de o kadar gereksiz dantel masa örtüsü vb şeylerden daha gerekli bir şey

    Kitaplar farklı birer dünya ve biz kitap okuyarak birbirimizi ve toplum ilişkilerimizi düzeltebiliriz

    Çeyiz denen kavram da evlilik de gerekli olan şeylerin bulunduğu bir nevi ihtiyaç kutusu

    Kitaplar da burada önemli kilit rolü üstleniyor

    Evlilik aslında meşakkatli ve uzun bir yol bu yolda çiftler birbirlerini anlayarak yol alabiliyor

    Kitap okuyan ve okumayan kişinin kelime dağarcığı arasında dağlar kadar fark mevcut

    En ufak bir tartışmada uygun olmayacak kelimelerle içinden çıkılmaz bir kördüğüme dönebiliyor

    O yüzden bence kitaplar evdeki önemli yeri kaplamalı

    Bence kadınların değil erkeklerin de mutlaka çeyzinde mutlaka bulunması gerekiyor

    Sadece bulunması yeterli değil okuması gerekiyor

    Şöyle düşünmek gerekirse sen hastasın ve ağrı kesici karşı dolapta durmakta

    Sen sadece evde ağrı kesici var diye iyileşiyormusun hayır

    İçmen gerekiyor çünkü

    Kitapta öyle sadece varlığı yeterli değil okunup sindirilmesi gerektiğini düşünüyorum

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Quiet_Queen
    Quiet_Queen Takip Et
    Yoda Yaş: 102 , eic 100%
    1 yıl

    Yadırganacak bir hareket değil narcos ama içinde bulunduğumuz toplum yadırgıyor. Hatta kitap kattığı, çok lüks düğünler, eşyalar istemediği, gösteriş yapmadığı için yadırganan, hastalıklı olarak nitelendirilen bir çok insan var. Şahit olmaya devam ediyorum.

    Sağlıksız olan sanki bu davranışlarmış, gösteriş yapmak sağlıklıymış gibi algılanan doğru buymuş gibi ve bunun dışındakiler hastalıkmış gibi kabul edilen bir toplum var.

    Üzücü yani bunlara şahit olmak. İstediği gibi evlendiği için, insanların istediğini yapmadığı için millet ne der'i takmadığı için toplum dışı kabul edilmek ve bunu en yakınlarından görmek asıl sağlıksız olan bu.

    Ruhumuza yapılan saldırılara baş kaldırdığında sağlıklı bir birey dolayısıyla sağlikli bir toplum olmaya başlayabiliriz. 😃

    2
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      O kadar haklısın ki

      Yorumla
  • _gunes__00
    _gunes__00 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Tüm kitaplarımı ve atmadıysa evdeki ansiklopedileri ileride evlenince kendi evime götürmeyi düşünüyorum. Yani annem ansiklopedileri atmayı düşünüyordu ve atma dedim. Umarım atmamıştır. Tuhaf karşılayan biriyle evlenmem. Kitaplarım çocuğum gibidir. Teki kaybolsa arıza çıkartırım. Yani hatta babam kitabın birini takas etme lafı etmişti bir arkadaşının siyaset üstüne bir kitabıyla. “Sakın ha sakın !” dedim ve onu ararken bir keresinde bulamadım. Babam , vermedim dedi ama ben inanmadım. Sonra o kitabı buldum ve çok kötü mahcup oldum.

    2
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Kitaplarımda Benim de Çocuğum gibi

AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

63

Cevap

25

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Hayır neden yadırganacak bir hareket olsun ki. bence oldukça güzel bir şeydir kitapları bende çok severim çeyize eklenebilir sorun yok

    2
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Aynen öyle Barış

    • Barış_LonelyForever u
      Barış_LonelyForever
      1 yıl

      🙏

  • nordun_gadasi
    nordun_gadasi Takip Et
    Efsane Yaş: 36 , eic 31%
    1 yıl

    Hayır aksine geleceğe yatırım yapmış olur gadası

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Kesinlikle

      Yorumla
  • Peripellonis
    Peripellonis Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Kitap okumayı oldum olası sevmiyorum süreklilik gerektiren çoğu şey sıkıcı geliyor. Baştan sona bitirdiğimi hatırladığım tek bi kitap var onu da 17 lisede arkadaşım vermişti, kitabı 17 yaşında verdi ben 10 yıl sonra okudum aaa bu neymiş ya diye dolabımda bulup tam 1 yıl içinde bitirdim. Mikser koyalım o çeyize harikalar yaratırım ama kitap sakat 😂😂

    1
    8 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Ahahahq😃

      Yorumla
    • _karadam_
      _karadam_
      1 yıl

      Okuma cahil seni birde utanmadan oldum olası sevmem diyor

      Yorumla
    • Peripellonis
      Peripellonis
      1 yıl

      7! İle 4!'i çarp desem bana ünlem münlem büyük harflerle konuşma bacım diyecek bi tip olarak ilgi alanların değişken olduğunu ve zekanın çeşitli olduğunu idrak edebilecek durumda olduğunuzu sanmıyorum.

      Yorumla
    • Peripellonis
      Peripellonis
      1 yıl

      Düşün bi'de kitap okusam üüüffff 😂😂

      Yorumla
    • _karadam_
      _karadam_
      1 yıl

      Hanfendi biliyorum o ünlemlerin matematikte olduğunu ama ben sözelciyim anlamam sayısaldan

      Yorumla
    • _karadam_
      _karadam_
      1 yıl

      Kitap okumak zorunda değilsin ama okumamakla övünmek de garip baya

      Yorumla
    • Peripellonis
      Peripellonis
      1 yıl

      Okuduğun cümledeki duyguları anlamlandırmayla ilgili problemin var sanırım. Yazdıklarımda övünme değil, belirtme ve açıklama vardı ablası

      Yorumla
    • _karadam_
      _karadam_
      1 yıl

      tamam ablası neyse

      Yorumla
  • imbackbitchezzz
    imbackbitchezzz Takip Et
    Yoda Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Kitaptir, ceyizdir falan bunlarin romantizmi guzellemesi bana asiri sacma geliyo ya.. kitap gerekliyse alirsin. Kitap alintilayip bir de bunun icin ovgu falan bekliyo cogu insan hic benlik degil yemin ederim.. hatta plak, teyp ivir zivir guzellemesi nostalji guzellemesi falan yapiyolar tam delirmelik he..

    1
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Sakin ol 😃

      Yorumla
    • imbackbitchezzz
      imbackbitchezzz
      1 yıl

      Cok zor...2024teyiz ve hala eski pusku sacma sapan yesilcamdir, plaktir teyptir, edebiyattir bunlari guzelliyolar... ne alaka zaten turk olarak gelmisim onu da anlamiyorum :D kafam hic turk degil. Ulkede sayisiz sacmalik, bebek cinayeti, kadin tecavuzu, cinayeti falan var millet deli deli danteldir, fincan cay takimidir, kitap ceyizidir falan bunlari duzecek bilmem ne... aklima hakaret gibi bisey bu insanlarin takintilari

      Yorumla
  • ZorundamıyımEfsane
    ZorundamıyımEfsane Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 100%
    1 yıl

    Yadırganılacak hareket değil de bazı yerlerde anlamazlar ne olduğunu bile. Onların bildiği tabak çanak mutfak eşyası ya da yorgan yastık nevresim.

    2
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Evet öyle

      Yorumla
  • pamuklu_şeker
    pamuklu_şeker Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Şu kitaba olan önyargıyı ne zaman yıkıcaz acaba merak ediyorum! Ben heryerde kitap okumak istiyorum ama bazı durumlar insanın canını sıktığı için okuyamıyorum. Çeyiz olarakta istiyorsa koysun ne zararı varki?

    2
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Valla öyle

      Yorumla
  • 54srp
    54srp Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 99%
    1 yıl

    Kitap okumayı sevmeyenlere tuhaf gelebilir. Biri bir kere bana kitap okurken "okuyorsunda ne oluyor" demişti. İşte bu tip insanlar yadırgayabilir😬

    3
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Onlar öküz ya

      Yorumla
    • tıme-traveler
      tıme-traveler
      1 yıl

      Beni kastetmiyorsun dimi 😂

      Yorumla
  • MadamLila
    MadamLila Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Kadınlar dilerse çeyizine kitap koyabilir. Yadırganacak bir durum değil ama ne gerek var. Kitap her daim okunur. Misal şu kitabı çeyizime koyayım, evlenince okurum der gibi... saçma bana göre.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Olabilir evet

      Yorumla
  • portakallıjöle
    portakallıjöle Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    niye yadirgamislar ki ne güzel iste sacma sapan patik ti havluydu oyaydi onlarin yerine keske herkes bi kitap hediye etse ne kadar muhtesem olurdu

    2
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Ne güzel olurdu

      Yorumla
  • Malefiz1313
    Malefiz1313 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Hayır kim neyi kullanıyor ve değer veriyor ise onu koysun

    3
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
  • DedektifMinnie u
    DedektifMinnie Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Kitap neden çeyizlik olsun ki? Ben bunu taşınmak olarak adlandırıyorum. Kitapları ile birlikte taşınıyor. Bu bir çeyiz değil ki.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Ee yani

      Yorumla
  • GOKHANoturumactı
    GOKHANoturumactı Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    1 yıl

    Yorumlara bak 😂 sanırsın herkes İlber amca 😂
    Çeyiz olayını çözemedim ben ya ‘ benimle evlenirsen bunlar promosyon ‘ gibi bir şey sanırım

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      😃😃

      Yorumla
  • TatlıKızzzz34
    TatlıKızzzz34 Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    Hayır tabiki neden yadırgansın ki.. Bazen bazı aileler de aksine gözlerine sokmak gerek ki cahil kalmasınlar..

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
  • flaneurx
    flaneurx Takip Et
    Master Yaş: 125 , eic 63%
    1 yıl

    Yoo ben ceyizimde 1 kitaplık dolusu Nurullah Genç kitabı getirmiştim ve hala çıkan her kitabını almaya devam ediyorum..

    1
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Yaa ne güzel

      Yorumla
    • flaneurx
      flaneurx
      1 yıl

      Evett tüm şiir kitapları var kacmazzz

      Yorumla
  • busegmss
    busegmss Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    Anlayana çok şey anlatırda bizim toplumda bunu anlayacak IQ seviyesine henüz kimse sahip değil. Benim çeyizde vardi bir dünya kitap 😄

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Senden şüphem yok annem

      Yorumla
  • ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ m
    ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ Takip Et
    Master Yaş: 102 , eic 100%
    1 yıl

    Çeyiz mi olmalı illa 🙄 kitap var çeyiz yok sayılır mı

    1
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Olur olur senin için şey yaparız

      Yorumla
    • ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ m
      ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ
      1 yıl

      Hee iyi anlaştık

      Yorumla
  • beyazorkidem
    beyazorkidem Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 58%
    1 yıl

    Ben komple baba evindeki kitaplığı götürmüştüm çeyize kitaplarla beraber :D

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Ya ne güzel

      Yorumla
  • Zümra526
    Zümra526 Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 99%
    1 yıl

    Neden yadırgansın ki? Demekki bizim çeyizimiz de kitap belki hah🧚

    1
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      En güzeli

      Yorumla
    • Zümra526
      Zümra526
      1 yıl

      Bence de 👉👈

      Yorumla
  • Redamancy-4
    Redamancy-4 Takip Et
    Mentor Yaş: 22 , eic 99%
    1 yıl

    Çeyiz gereksiz isterse içinde helal di👩‍🍳👩‍🍳do olan çeyiz olsun

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Anlamadım 🙄

      Yorumla
  • ruyasss
    ruyasss Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Hayatımın en güzel yıllarını onlar sayesinde yaşıyorum olmazsa olmazlarım

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Ne güzel

      Yorumla
  • KeedimBenVeYatağımm
    KeedimBenVeYatağımm Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    Vallahi ben eve taşınırken 2 koli eşim 3 koli kitap getirdi bence gayet normal

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Yaa ne güzel

      Yorumla
  • Semih6934
    Semih6934 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Gelişmemiş yerlerde yadırganabilir ama bence yadırganacak bir hareket değildir

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Maalesef öyle

      Yorumla
  • tortitotilla
    tortitotilla Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    İlla çeyiz olacak olmak zorunda yani😂 en eliti en medenisi bile çeyiz peşinde ya😂

    1
    4 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      En istemeyeni bile. Erkekler bile 😃

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      1 yıl

      Erkekler çeyiz yapsın😂

      Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Vallahi emin ol kadınlardan beter yapıyorlar😃

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      1 yıl

      Pembe tüylü terlik size yakışıyor🤭

      Yorumla
  • cαssíєєє u
    cαssíєєє Takip Et
    Master Yaş: 102 , eic 100%
    1 yıl

    Kitap mı yiyecekler şaka şaka koysunlar tabii nolcak yadırganmasın

    1
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Ac kalinirsa gider bence

      Yorumla
    • cαssíєєє u
      cαssíєєє
      1 yıl

      Arzuya göre servis ederler artık

      Yorumla
  • Blossom01
    Blossom01 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Ben hoşuma gelen eşyalarımın , herşeyimi götürcem, cehiz algısına çokta önem vermiyorum🤓

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Helal 😃

      Yorumla
  • hojiblanca
    hojiblanca Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 62%
    1 yıl

    yaygın hale gelen bir davranış olsa keşke, çula çaputa özenmekten iyidir.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Kesinlikle

      Yorumla
  • Elleira
    Elleira Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 99%
    1 yıl

    Ne demek çeyizime kitap biriktiremem🙄evlenmiyim daha iyi sfsgsj

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Evde kalma 😃😃

      Yorumla
  • TesiriKalem
    TesiriKalem Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl

    Bence değil üstelik gereksiz bir şey almaktansa gerekli olan eşyalarını koymaları daha iyi

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
  • Sky_Walker
    Sky_Walker Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 91%
    1 yıl

    Ne güzel işte evlilik masrafları için yaptığımız borçları satar satar öderiz 😃

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Evet 😃

      Yorumla
  • yeterhayeterhayat
    yeterhayeterhayat Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 67%
    1 yıl

    Bir gün biri olursa şayet, kitaplarını alıp gelse yeter bana. Çeyizi olmasına gerek yok.

    1
    3 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      G string koydun mu ceyizine

      Yorumla
    • yeterhayeterhayat
      yeterhayeterhayat
      1 yıl

      Golden ring koydum olur mu :)

      Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Ooo deme

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Öyle bir hayalim vardı çeyize değilde kendi evimin iki odası ful kitap olsun diye sonra bizimkiler çok kitap var diye ben tatildeyken bağışlamışlar d

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Sinir krizi geçirirdim

      Yorumla
  • lalapanda
    lalapanda Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 100%
    1 yıl

    Hayır demek ki kültürlü bir kadın. Her kadın rekabet için dantel pijama takımını kullanacak değil. Aksine bu kadın kültürlü olgun demek olur.

    1
    0 Yorumla
  • Nopeeex
    Nopeeex Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Binbir çeşit taş tabak sus pus yadirganmaz. Kitaplık kurmak kitap dizmek yadirganir... Böyle de bir toplumuz işte

    1
    0 Yorumla
  • MFBH22 s
    MFBH22 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Bence hoş olur özellikle romantik kitapsa düşünen birde onun yazdığını😍

    1
    0 Yorumla
  • guapomorena
    guapomorena Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 100%
    1 yıl

    Kahve makinası yerine kitap koyduysa sıkıntı.

    1
    0 Yorumla
  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    1 yıl

    Şova gerek yok ya kim koyuyor allasen kutuya koyar geçer

    1
    0 Yorumla
  • Zavallıkulkedısı
    Zavallıkulkedısı Takip Et
    Xper 1 Yaş: 35
    1 yıl

    Tabıkıde hayır niye yadırgansınki bende kitaplarımı yanıma alırdım

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      En güzeli

      Yorumla
  • YasmiNssks
    YasmiNssks Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    1 yıl

    Kitap okumayanlar için garip gelebilir ama ben olsam kitap koyabilirdim

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Ne hoş

      Yorumla
  • xKimMiyimx
    xKimMiyimx Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 27
    1 yıl

    Umarım değildir zira bende çok var

    2
    0 Yorumla
  • tt_Escape_tt
    tt_Escape_tt Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 97%
    1 yıl

    keşke tek çeyizi bu olsa

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Keşke

      Yorumla
  • ÇiçeğiburnundaAnne
    ÇiçeğiburnundaAnne Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 88%
    1 yıl

    Asla değil yaygınlaştırılmalı, yadırganmamalı

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Bencede

      Yorumla
  • ByBrawo m
    ByBrawo Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 79%
    1 yıl

    Ne istiyorsa onu koymalı bence

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Kesinlikle

      Yorumla
  • Pembiş_Kelebek
    Pembiş_Kelebek Takip Et
    Xper 7 Yaş: 19 , eic 97%
    1 yıl

    Hayır değil. Koyulabilir elbette.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Bencede

      Yorumla
  • tıme-traveler
    tıme-traveler Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 100%
    1 yıl

    Kitap önemli bir detay 👍

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Evet

      Yorumla
  • oɿƚꙅɘɒm
    oɿƚꙅɘɒm Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    Gayet şık hareket ama nerde onu anlayacak toplum

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
  • kitapların_ruhu
    kitapların_ruhu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Herşeye laf kitaplarım için tek kelime konuşma 🤣

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Evet😃

      Yorumla
  • birsuskuncicek
    birsuskuncicek Takip Et
    Mentor Yaş: 29 , eic 81%
    1 yıl

    Aa bu ben bence çok sanatsal

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Ne güzel

      Yorumla
  • Suvenir
    Suvenir Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 100%
    1 yıl

    Hayır bence imrenilmesi gereken bir hareket.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Fazlasıyla

      Yorumla
  • Yecüc_Mecüc_7991
    Yecüc_Mecüc_7991 Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 100%
    1 yıl

    Yoo yadırganmamalı bence

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Evet

      Yorumla
  • beyzaondr350
    beyzaondr350 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 99%
    1 yıl

    Kitap:ben ne alaka 😂

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Öf 😃

      Yorumla
  • Aybuke6 u
    Aybuke6 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Çeyize özel şart değil zaten okuyan alır her türlü

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Kesinlikle

      Yorumla
  • Maisie
    Maisie Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Hayır istediği bişeyse tabiki alabilir

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
  • LEYYA_GS
    LEYYA_GS Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 63%
    1 yıl

    Yadırganacak bir şey değil. Kişisel zevk meselesi.

    1
    4 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Hanımefendisi çeyiz yaptınız mı

      Yorumla
    • LEYYA_GS
      LEYYA_GS
      1 yıl

      Hiç yok biliyor musunuz 😄

      Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Acil kodu ile 😃

      Yorumla
    • LEYYA_GS
      LEYYA_GS
      1 yıl

      Çok çalışmam lazım artık 😄

      Yorumla
  • KahveSacliHeRif
    KahveSacliHeRif Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 46%
    1 yıl

    Tuhaf gelir anısı varsa bilemem

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Orası başka evet

      Yorumla
  • Misakisaki
    Misakisaki Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 96%
    1 yıl

    kitap kişisel bir şeydir çeyize konulmaz

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Mantıklı

      Yorumla
  • BalalarBabası
    BalalarBabası Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    1 yıl

    Tuhaf sanki, yine de karışmazdım.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Olabilir

      Yorumla
  • BloodyGamer
    BloodyGamer Takip Et
    Mentor Yaş: 35
    1 yıl

    Aksine takdir edilecek bir davranış.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Bence de

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Benim çeyizimin yarısından fazlası öyleydi

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Yaa ne güzel

      Yorumla
  • Tılsımım_Koru_Beni
    Tılsımım_Koru_Beni Takip Et
    Xper 6 Yaş: 110 , eic 100%
    1 yıl

    Öyle kadın varsa haberimiz olsun 😊

    2
    0 Yorumla
  • kübrl
    kübrl Takip Et
    Guru Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Kitaplığımı koyucam direkt

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (28)
Devamını Gör(73)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Alışveriş & Hediyeler > Sorular > Kadınların çeyizine kitap koyması yadırganacak bir hareket mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kültürlü bir kadının çeyizinde kitap olur mu? 20 cevap verildi
Kadınların okumaması gerektiğini düşünen i̇nsanlar hakkında neler düşünüyorsunuz? 3 cevap verildi
Kız istemeye sepet dolusu kitapla gitmek moda olur mu dersiniz? 28 cevap verildi
Dini konulu bir kitap yazan kadın eğer dekolte giyiyorsa? 12 cevap verildi
Kitabı yarısına kadar okuyan, kapalı kadın modeli, bu olabilir mi? 10 cevap verildi
Kitap okumak kadınları etkilermi? 17 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Aşure sever misiniz, aşurede olmazsa olmaz malzemeniz nedir?
  • İlişkilerde yaş farkı önemli midir sizce ne kadar olmalı?
  • Sizin için en iyi mutluluk tatlısı hangisi, pastane usulü mi ev yapımı mı?
  • Gideni gitmeye mecbur bırakana ne demeli?
  • Kimler öğlen kahvesi içti?
  • Belgesel izlemeyi seviyor musunuz?
  • Ötenazi hakkında düşünceniz nedir, sizce hayatımızı keyfimize göre sonlandırmak doğru mu?
  • Çevrendeki herkes seni gerçekten tanıyor mu?
  • Bir mucize olsa ne dilerdin?
  • GTA6 oynayabilmek için PlayStation5 mi almalıyım yoksa seneye bekleyip bilgisayardan mı almalıyım?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨