Bence istememeli hem kız alıyo hemde bir sürü eşya evlenmek isteyen herseyi alsın hsjsj

Bence istememeli hem kız alıyo hemde bir sürü eşya evlenmek isteyen herseyi alsın hsjsj

İstemeli bence. Aslında istemeli de demeyelim. Karşılıklı herkes kendine yakışanı gücü yettiği kadar yapmalı. Şimdiki bazı erkekler çeyizi geçtim haraca bağlamak istiyorlar kadınları ahshs
Cevap
4Cevap
istemem ben
Erkek adam bir kadından sevgi ve saygı ister ama para mal mülk falan asla fıtratına ters bu
Prenses alıyorsak geçerli durumdur. Şu zamanda süreci kolaylaştırmak için masraf paylaşımı daha doğru olacaktır. Yoksa evlilikler şu an erkekler için cazip değil!
Kadın erkek eşitliği olmalı mı diye sorayım bende sana:)
Bu zamanda zor tatlım mecbur iki tarafta destek olacak
Koli bandı her kızın çeyizinde olmalı 😂😂
kendı almalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?