Eş adayınızın evlenmeden önce eşya seçiminde sürekli marka ürünler istemesi sizi rahatsız eder mi?

Eş adayınızın evlenmeden önce eşya seçiminde sürekli marka ürünler istemesi sizi rahatsız eder mi?

Eder hersey illa marka olacak diye diretmenin alemi yok zaten öyle biriyle de işim olacağını sanmıyorum muhtelemen kendilerini kaf dağında görüyo olurlar :)
Muhtemelen öyle
Cevap
15Cevap
Beni rahatsız etmezdi eşimin marka takıntısı olması
Berbat bir his.. ne alsan kabul etmiyor. En pahalısını alıyorum aklınca küçümsüyor. Sonra kendini belli etti. Narsist bir OKB idi. Takıntılı
Evet okb böyle işte
Marka takıntısı dünyanin en saçma şeyi ya gözüme ne hoş gelirse onu alırım karşımdaki de oyle olsun isterdim
Evet garip bir takıntı türü
Yalnız marka değil her türlü takıntısı olan insan rahatsız eder
Çok doğru dedin
kalite olarak okey ama marka takıntısı rahatsız eder
Zor bir durum
kendi parasiyla alacaksa sorun etmem. benim marka alacak durumum yok
Evet öyleyse sorun edilmez
beni rahatsiz eder, cok yapay buluyorum bu tur seyleri
Neden ki
ne bileyim oyle marka takintilari kibirli gibi geliyor bana
Biraz öyle
Sırf marka olduğu için bütçe zorluyorsa rahatsız eder. Yoksa ben de severim kaliteli olsun güzel olsun aldığım şeyler
Rahatsız eder, çünkü ben öyle değilim ve beni de öyle olmaya zorlar, zorlamalara gelemiyorum.
Bir eşya satın alırken kaliteli olmasını istemek ne ara takıntı oldu?
Etmez aksine ben teşvik ederim ucuz dandik şey ben de sevmiyorum
Takıntısı olduğu markalar lcw defacto pull&bear bargello ise rahatsız olmam
Abartırsa evet eder. Ama bütçesi müsaitse buyursun alsın bir şey demem.😅
Ayakkabı da olması normal de onun dışında takıntılarım yok
Marka takıntılı bi davarla evlenmem çok gerekliyse birkaç hediye alıp hevesimi alana kadar takılırım
Sadece 3 tane Kiyafetim var ama 40 bin lira verip twlefon alicam diyor baska marka kullanamiyormus
Nasıl yetiyor
Yetmiyor ama sabrediyorum
Öyle şeyler deme, olumlu düşün. Olumlu düşün ki her şey güzel olsun. Zamana bırak
Hayır bence güzel bir şey ben de nasiplenirim belki :D
Markadan kastı kaliteli olsun uzun kullanalım’sa uymaya çalışırım, ama yok adı olsun görüntü hoş olsun diyorsa ondan koca olmaz 😂
Doğru
Eder. Özellikle giyimde
Ev eşyaları gerekli ama
Sırf marka diye istiyorsa evet rahatsız olurum.
Evet
Hayır etmez nedn etsin
Pahalı olduğu için
Pahalı dıe bısy kalmadı ki bu ekonomide artk her şey çok pahalı haliyle çok para verip şıradan bşi alacagna marka olsun iyisi olsun
Takıntı hastalık gibi geliyor ya, marka tercih etmesini normal buluyorum
Bende marka takıntılıyım :D
Eşim öyle maalesef
Bu zor
Etmez
İyiymiş
Eder başka soru
Takipte kal :)
Sevmem o ne öyle
Kendisini etmiyorsa beni niye etsin 😂
Eder o ne öyle
Cok rahatsiz eder
hayır hoşuma gider
Eder
Hayır rahatsız olmam
Nope
Eder
Eder
Beni eder
Etmez
ne takintisi
Buçetaz eşya mobilya
him 🎵🎵
Eder cidden
Zor bir durum
Son derece eder
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?