Çeyiz olarak aldığım eşyalarımı pişmanlık duymaya başladım, bu pişmanlıktan nasıl kurtulabilirim?

24 yaşına gireceğim çeyizimi hazırladım yani ne gerekiyorsa aldım birkaç tane eksik parçam kaldı artık yaşım ilerledikçe mi neyden bilmiyorum ama hani evlilik diye bir şey düşünmemeye başladım gibi bazen aklımdan geçiyor bazen ise hiç aklımdan geçmiyor işte evlenmek istemediğimi hissediyorum Ne yapmam gerekiyor hiç bilmiyorum kararsızım yani bir taraftan da aliyorum bir şeyler yatak odasına falan da aldı m iyi mi yaptım kötü mü yaptım bilemiyorum ya çok kararsızım
Çeyiz olarak aldığım eşyalarımı pişmanlık duymaya başladım, bu pişmanlıktan nasıl kurtulabilirim?
Cevapla