Hayatımda kimse olmadığı halde çeyiz diziyorum. Sizce akıllılık mı, delilik mi yapıyorum?

Acarda yemek takımı gördüm. Şimdi de onu almayı düşünüyorum para biriktirip.

Hayatımda kimse olmadığı halde çeyiz diziyorum. Sizce akıllılık mı, delilik mi yapıyorum?
Cevapla