Çeyiz yapıyorum, elime para geçtikçe ufak tefek eşyalar alıyorum. Sizce böyle olur mu?

Eline para geçtikçe küçük mutfak eşyası aşıyorum buğün de bulaşık önlüğü aldım kendime 😅😂🥰dünde meyve bıçagı aldım.

Çeyiz yapıyorum, elime para geçtikçe ufak tefek eşyalar alıyorum. Sizce böyle olur mu?
Cevapla