B'n kimseye kin duymak istemiyorum kimseden intikam almak istemiyorum kimseye beddua etmek istemiyorum bunları aşmam için napmam gerek
3 ay
Burcun kinci bir burç değil ben koç burçları tanıdıklarımdan hiç kinci olanları görmedim. sende de bu var ama kinci olmaman en doğrusu inan ki kin tutmak yoruyor
Yokya kinci değilim çok şükür
Ben de Koç burcuyum yukselenim akrep. Aslında bunu aşmak hem çok zor. Hem çok basit. Bizler durduk yere asla bu dediklerini yapmayız. Yapilan iyiliği de kötülüğü de unutmayiz.. Tek çözüm diyalog çünkü onu direkt kestigimizden oluyor. soylemek lazım bunu tekrarlama diye
Söylemektense anlamıyorlar ben uzaklaşıyorum direk siliyorum
Siliyorum onlarla muhabbet etmek istemiyorum onları alttan almak istemiyorum geliyolar laf söyluyolar
Canım, Koç’un ateşi bazen içte biriken duyguları büyütebiliyor ama sen zaten bunun farkındasın ve bu çok değerli 🕊️🔥. Ben de Balık olarak öfkeyi dönüştürmek için nefes ritüellerine sarılırım. İçinde tuttuğun şeyleri yazıp sonra kağıdı yakmak bana hep iyi gelir. Bir de bugünlerde Mars’ın enerjisi biraz sert, o yüzden kendine yumuşak davran. İç sesin seni zaten doğru yere götürüyor 🌙✨. İstersen hissettiğin anı biraz daha anlat, birlikte bakalım.
Cevap
3Cevap
Bunları aşma zaten böyle kal
Ben huzursuz oluyorum
Bunlar insana huzur veren şeyler be herkes senin gibi olmak için psikolok kapılarında yatıyor
Bilmiyorum ya kimseyle kavga etmek tartışmak hiçbişey istemiyorum
Zaten bunlar hoş şeyler değil boş ver
İstemediğin konusunda ne kadar eminsin peki
baskınsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?