Günümüzde artık ev dizme düğün vs çok masraflı ve zor. Henüz konuştuğum biri olmasada ciddi bir ilişki istediğimden. Hazırlığa başlayıp koltuk takımı buzdolabı çamaşır makinesi vs bir kaç şey aldım. Kizlar özellikle bu konuda ne düşünüyorsunuz. Sonrada bu eşyaları ben beğenmedim ya da eski vs bahanelerle sıkıntı yasarmiyim diye merak ediyorum. Benim için en mantık olan bu çünkü artık evlenme aşaması çok maliyetli düğün vs bile dünya kadar masrafken ev dizmek hele çok zor. Böyle hem araştırıp en iyisini alabiliyorum hemde o sitresli aşamaları gecmi oluyorum m
Güncellemeler
+1 yıl
Henüz hayatımda biri yokken evlilik için hazırlık yapmak ileride sorun yaratır mı?
Henüz biri olmasa da hazırlık için evi dizmek ilerde sorun yaşatır mi?
Bence koltuk vs alma zevkler o zamanın getirdiği şartlar değişebilir elektronik eşyalar tamam okey ama koltuk filan bence olmaz koltuklar için zamanı geldiğinde kullanmak için para at köseye
şu an inslar bu yüzden evlenemiyor evlilik çok masraflı olmaya başladı ufak ufak dizmek mantıklı geldi. Altın da alsan karşılamıyor ev eşyaları altindan çok arttiyor ve para olunca iş vs bir şey olup harcananiliyor diye almaya karar verdim zaten yaşımda geldi 1 2 seneye olmazssa heralde cabalamayida bırakıp kendim yaşarım diye düşünüyorum.
biri olunca hepsini beraber almak zor çok masraflı ve fiyatlar artiyor ortada bir şey yokken ciddide bakamıyorum gözümde büyüyor şimdiden almak mantıklı geldi. Bakalım bitirmeden biri çıkarsa gerisini onla beğeniriz yoksa yapacak pek birsey yok gibi şu an.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
sorun olur
Yaratır tabi ki bu zamanda kızlar uyuz her şeye kulp bulur
Valla su zamanda hepsini bir anda yapmak çok zor mecbur yani öyle birini de istemem açıkçası
Bence koltuk vs alma zevkler o zamanın getirdiği şartlar değişebilir elektronik eşyalar tamam okey ama koltuk filan bence olmaz koltuklar için zamanı geldiğinde kullanmak için para at köseye
Aldım bile ama söylediğiniz mantıklı geldi. neyse yapacak bir şey yok
Açıkçası ben sorun yapmazdım anlayışla karsıladım ama her kız aynı olmaz. Onun yerine parasını altın alıp koysan olmaz mı
şu an inslar bu yüzden evlenemiyor evlilik çok masraflı olmaya başladı ufak ufak dizmek mantıklı geldi. Altın da alsan karşılamıyor ev eşyaları altindan çok arttiyor ve para olunca iş vs bir şey olup harcananiliyor diye almaya karar verdim zaten yaşımda geldi 1 2 seneye olmazssa heralde cabalamayida bırakıp kendim yaşarım diye düşünüyorum.
İnşallah olur. Haklısın evlenmek çok masraflı
Amin inşallah 🙏
Aktif değil sorunu devam ediyor bilgin olsun dönüş yapamadim.
Beraber beğenip dizersiniz ya eskir
biri olunca hepsini beraber almak zor çok masraflı ve fiyatlar artiyor ortada bir şey yokken ciddide bakamıyorum gözümde büyüyor şimdiden almak mantıklı geldi. Bakalım bitirmeden biri çıkarsa gerisini onla beğeniriz yoksa yapacak pek birsey yok gibi şu an.
Senin gibiler kaldı mı reis
Var işte gördüğün gibi :)