Alışveriş & Hediyeler “Oh be” dedirten çeyiz alışverişinin sırrı sence ne? (Sayfa 8) Profilo Ev Aletleri Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2737 “Oh be” dedirten çeyiz alışverişinin sırrı sence ne? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 64 kişi beğendi
sekkkerkek Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl Profilooooo mukenmelle çok severim kendillerini 0 0 Yorumla
ordekkkkk Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl kalitesi ve rengi bencee desenleri de önemli tabi 0 0 Yorumla
Gizemlıııııııııııııı Takip Et Xper 5 Yaş: 21 +1 yıl Bitişi Olabilir nede olsa strese giriyoruz 0 0 Yorumla
sevvalarslann00 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Profilo’dan alışveriş yapmak çok güven veriyor 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
314Cevap
Hepsini toplu alıp uzun aylara böldürmek
Yatak odası bakmak üzerinde keyifle uzanmak
Hiç bir bilgim yok bu konuda
Sade olması en iyi seçenek
tabii ki smoothie makinesi!
Anneyle gitmek bence. Daha iyi oluyor
Çeyiz işleri çok zorlu olur
Profilooooo mukenmelle çok severim kendillerini
maddi açıdan kimseyi zora sokmamak
Kesinlikle çeyizsizlik 😂
Teşekkürler paylaşım için
Oh be demedik ama olsun 😀
kalitesi ve rengi bencee desenleri de önemli tabi
Çok pahalı artık her şey çeyiz işi
bol para harcatmak gerekir
Oh be dedirten çeyiz alışverişi olur mu hic
Çok kaliteli bi marka olduğu için olabilir
Fazla abartıya kaçmamak masrafa kaçmamak
çok güzel bir paylaşım olmuş elinize sağlık
Anneyle yapmak çeyizkerin en güzeli
Fp ürünler olması oh be dedirtir
Evlenmedigim için bilemiyoruk
Bitişi Olabilir nede olsa strese giriyoruz
Aradığın herşeyi bulmak kendi zevkine göre
Beyaz esya olabilir bence
hepsini peşin almak taksit yoruyor
Çeyiz alisverissi yapacaklar dikkatine
Ekonomik olması sanırım ve markası
Profilo tarafından yapılmış olması
Koca bence o olunca hersey olur
daha o raddeye gelemedik henüz 😓
Zengin olmak para bol olacak
Bilemiyorum belki ilk başta ikinci el alınabilir
güzel ürünler almak sanırımmmm
Fırsat indirimlerini beklemek
Rahat bir ekonomi olması :)
Ohh ben demek sbsbsgsmsnbd
çeyiz alısverisi çok pahalı
Evlenmeyin çeyizde neymiş
Hiç başlamamak çeyiz gereksiz
Eksiksiz ve kaliteli alışveriş yapmak
her şey tamamlandıysa ok ama her şey
Birçok profilo ürünü kullanıyorum.
Kocanın alması ıgıhııhıg 😎😎
her şey çok pahalı ürünler çok iyi ama
Tek bi noktadan hepsi halledilmeli
profilodan alısveris yapmak
Profilo’dan alışveriş yapmak çok güven veriyor
Düzenli gitmek alınan herşeyi not etmek
onu allah bilir bro kimse bilmez
Oyke birsir yok ki olamaz
Mutlu olması veya işleri bitmiştir
Para sınırı olmaması bence.
Sanırım adres belli Profilo🫡😅
Toplu alışveriş ve erkenden almak:)
Profilo ev aletleri tabii ki de çok iyi
Bol bol para başka bir şey olamaz
Bol bol para başka ne olacak
Hala bekarim o yuzden bilmiyorum...
Oh be demeye ne gerek var yaa