Vestel çamaşır makinesi kullanan var mı, memnun musunuz?

Herkese merhaba sorum özellikle kadınlara olacak, vestel inverter çamaşır makinesi 76301 modelini aldım. Fakat hiç memnun kalmadım, özellikle çamaşırlarımı o kadar dikkatli yıkamama rağmen tiftik tiftik tüylenme yaptırıyor. Çamaşırları atarken özellikle dikkat ediyorum karışık havlu falan atmıyorum ama sonuç cidden çok kötü. en düşük derecede en kısa programda sabun tozu kullanarak yıkıyorum ama sonuç yine de hüsran. Acaba markada mı bir sorun var anlayamadım. Sizden tavsiye almak istedim vestel cidden çamaşır konusunda sanırım çok kötü.

Vestel çamaşır makinesi kullanan var mı, memnun musunuz?
Cevapla