Öncelikle yazlıkları kışın Kışlıkları yazın alın. Sonra yıl sonları yeni yıl temalılar hariç bir çok ürün özellikle yazlıklar düşer. Geçen temalar sonrası ürünler de çok uygun oluyor.
ne alacaksan beklemeden al her geçen dakika bir şeylere zam geliyor :d
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bence şimdi almalısın hem zamlar geliyor ve zaman geçtikçe her şeyin fiyatı artıyor hemde, erkenden borçlarını bitirip düğün zamanındaki alınacaklara birikim yapmış olursun ve düşünce olarak da alıncak çeyizin kalmadığı için kafan o açıdan rahatlamış olur
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
23Cevap
Şimdi alın bence
Öncelikle yazlıkları kışın
Kışlıkları yazın alın.
Sonra yıl sonları yeni yıl temalılar hariç bir çok ürün özellikle yazlıklar düşer. Geçen temalar sonrası ürünler de çok uygun oluyor.
Yılbaşından sonra inanılmaz pahalılık geliyor bence ihtiyaçların varsa hemen al tamamla %25 zam gelecek her şeye ocak ayında
Yakında evleneceksen şimdi al. Ama şu an görünürde evlilik yoksa ocaktan sonra da alma niye alacaksın ki?
ne alacaksan beklemeden al her geçen dakika bir şeylere zam geliyor :d
Bence şimdi almalısın hem zamlar geliyor ve zaman geçtikçe her şeyin fiyatı artıyor hemde, erkenden borçlarını bitirip düğün zamanındaki alınacaklara birikim yapmış olursun ve düşünce olarak da alıncak çeyizin kalmadığı için kafan o açıdan rahatlamış olur
Şimdi almalısınız. Ocaktan sonra ciddi fiyat artışları olacaktır.
Böyle soru mu olur. Türkiye'de yaşıyorsan aldığın an kardır 😅
Şimdi almalısın çünkü günlük zam geliyor yılbaşından sonra daha pahalı olur
Şimdi al, hemencecik, ocaktan sonrasını düşünmek istemiyorum.
Valla şimdi al ben evi stockluyorum her an fiyatlar çıkıyor
Pantolon aldım 500 e dedi Ocaktan sonra bunu 900 e satcaz sen düşün
Yılbaşından sonra zam gelecek hiç alınmaz yani şimdiden al derim
şimdi çünkü baya zamlanacak ne varsa yine maalesef..
Kesinlikle imkanınız varsa Ocak ayı gelmeden almalısınız gelecek ay faiş zamlar geliyor.
Şimdi al daha sonra öde kampanyaları var o şekilde al. Yılbaşından sonra zam yağmuru var
Yılbaşından sonra her şeye zam geleceğini herkes biliyor
Çünkü bu ay içinde alışveriş yapsan daha iyi olur zamlar gelicek bide porselen takımlarını sona bırak onların modası falan geçiyor ya o yüzden
Yılbaşından sonra her şeye zam geliyor
Şimdi almak daha mantıklı..
Alabiliyorsan şimdi tabi
Seçime kadar al seçimden sonra her şey artacak
Bugün yarından daha ucuzdur al gitsin
Şimdi al ocakta ödemeye başla
Ocak zammı gelmeden hallet
şimdiden alın haftalık zamlar geliyor.
Zam gelir kesin ocaktan sonra
Yani modası geçmeyecek şeyleri şimdi al
Şimdi almaya başla
Yeni yılda zam gelir bence
Ne zaman evleneceksin?
Şimdi bence
Alabiliyorsan şimdi.
Şimdi al
Şimdi al. Şeyleri ceyiz olarak okudum 😀
kafana göre ablasi
Şu an almalısın
aynen
al, pahalanır
Şimdi al
Şimdi