Çeyiz dizenler şu anda ne durumda, beyaz eşyalarımı da almalı mıyım sizce?

Merhaba, ben çeyizimi dizdim mutfak, tekstil vs. Şimdi paramı biriktiremiyorum o yüzden acaba beyaz eşyalarımı da alsam mı diye düşünüyorum. Henüz hayatımda biri yok belki evlilik nasip olmaz diye de düşünüyorum aslında. Aldığım firmanın deposunda kalacak, garantisi bozulmayacak, ayda 3-4 bin vererek beyaz eşyalarımı alayım diyorum. Ne dersiniz mantıklı mı

Çeyiz dizenler şu anda ne durumda, beyaz eşyalarımı da almalı mıyım sizce?
Cevapla