Yollu halde olunca genelde iyi özellikler bir arada olmuyor sanki?

Yollu halde olunca genelde iyi özellikler bir arada olmuyor sanki?

Toplu alırsan özellikleri fazla olmaz. Orta sınıf veya ucuz sınıf satılıyor. Depoları boşaltmak için kampanya yapıyorlar. Ama eğer sağlam ve son çıkan beyaz eşya istiyorsan ayrı ayrı alman lazım. Ben ayrı almayı düşünüyorum
Toplu halde alırım. Evlenirken de öyle yapmıştım. Şimdi Fethiyede ikinci evimin tadilatı bitti, tüm beyaz (gri) eşyalarımı ve 5 klimamı hep arçelşkten topluca aldım. 😎
Valla toplu alma taraftarıyım ama işte evleneceğim kişi bana senin evinin eşyalarını istemiyorum derse yenisini alırım hiç sorun değil benim evimde her şey sıfır
Cevap
14Cevap
Bence tek tek almak daha iyi
Tek tek alırsak ömür boyu taksit öderiz bence toplu almak daha mantıklı hem uyguna geliyor hem kampanyalı ürünler oluyor
Kampanyada anca
Tek, tek seçilip öyle alınmalı. Toplu çeyiz paketi şeklindeki satışlarda iyi ürünlere ulaşılamıyor.
direkt beyaz eşya mağazasını almayı düşünürüm o kadar param olduktan sonra hem işi hem çeyizi bir arada halletmiş olurum
Topluca ve aynı Marka almaya özen göster, bütçe doğrultusunda
Amaaan toplu alınır günün birinde evlenirsem:)
Kalitesinden seçerek toplu alalım da aradan çıksın derim ben.
Toplu alma imkanı olan alsın alamayan tek tek alsın
Tek tek aldım ama hepsi aynı marka kurutma ve dondurucu dahil hepsi
Toplu alacak kadar zengin değilim 🤣
toplu halde aldım aynı markadan
Ben genelde evlilik paketinden yararlanmıştım.
Toplu halde alırsan indirimli olur
Toplu almak daha mantıklı bence.
Toplu halde takım olarak almak daha guzel
Tek tek tabi toplu indirim yoksa
Hepsini alırız
Herseyi kız tarafı alsın artık
Toplu almak en doğrusu
Tek bir mağazadan toplu halde
Toplu daha iyi olur da biraz👝
tek tek almak bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?