Süpürge alacağım. Tavsiye istiyorum.

Süpürge alacağım. Tavsiye istiyorum.

Bosch seri 8 var bende güzel hoş güçlü süper tavsiye ederim. Fakat aldıktan sonra yer kapladığı için neden Dyson dikey süpürge almadım ki demeye başladım.
Büyük ve hantal olmasın istiyorum. Hergün açıyorum ben çünkü.
Valla bişi diyim mi, A101 de bi ara böyle dikey süpürge satılıyodu kablolu şarj edilmiyo pratik bişi. Dedim alayım şunu evde muhabbet var bazen tüy felan uçuşuyo temizlemesi kolay olur dedim.
Pek bi beklentim olmamasına karşın o süpğrgeden öyle memnun kaldım ki. Birdaha süpğrge alacak olsan kocaman kasulet gibi tekerlekli süpürge felan kesinlikle almam minik pratik halıya yapışıyo ne biçim çekiyo valla. Şarjlı süpğrgede almam. Bataryası bozuluyo 5 dakka çakıştırıyon emişi zayıflıyo. En iyisi kablolu dikey süpürge. Marka model bakılabilir iyinin iyisi vardır. Daysına fekan 15 binlira vermem. Zaten şarjlı ömrü kısa ya vatarya bozulacak ya emişi zayıflayacak
Markasını da söyle 😀
Sunny rossa dikey süpürge :) 120 liraya aldıydım
Aklımda bulunsun.
Hepsiburadaya baktım şimdi.
En fazla satan fantom p1200 model1052 tl.
Gözüküyor
Bende arnica tesla var teee 4 4.5 sene önce aldıydım hala kullanıyorum şahsen güzel temizlediğini düşünüyorum tek eksisi kabloyu toplarken serbest bırakırsan bazen takılabiliyor
Çok kafam karışık. Ben aslında gelenekçiyim bu konuda. Bekodan şaşmam. Ama diğer markalar da caxip geliyo😄
Valla şahsen ben çok memnunum çekişi falan çok iyi yani hüptrik gibi hiç bişe bırakmıyor :D :D
Dyson diyenlerin sanki ellerinde var kaç milyar Dyson haberiniz var mı? ben yıllarca süpürgeden çekmiş biri olarak sana electroluxu öneriyorum emiş gücü çok iyi aşırı memnunum sende bi bak canım pişman olmazsın süpürge konusunda pimpirikliyim ben beğendiysem sen de beğenirsin ki her gün süpürürüm evi
Tavsiye gibi tavsiye 😀
Cevap
15Cevap
Ben rowenta kullanıyorum ve çok memnunum. Şu ana kadar sık kullanmama rağmen bozulma gibi bir problem yaşamadım. 🌸
Tartışmasız Miele, çok pahalıdır ama ömürlüktür : ))
Parça sıkıntısı olmuyor mu🤔Alman malı sonuçta.
Parçaya ihtiyacın olmuyor : )) Ömürlük : ))
Günaydın, süpürge yapmaya çalışırken makineyi mi bozdun bu saatte 😅 Hotpoint Ariston kullanıyorum ben 6 senedir.
Günaydın. Anneme verdim. O bozmuş. Kendime yeni alıcam😄
Annene geçmiş olsun. Bahaneyle sana hayırlı olsun 😌
Teşekkür ederim. Hotpoint çamaşır makinem arıza yapınca gelemeyen parça yüzünden yenisini almıştım. O yüzden soğudum o markadan.
Tavsiye ettim mi 🙄 yok valla etmemişim 😅 filtresi yok üretilmiyor hepsi buradan zar zor 6 ay sonra buldum 🤷♀️ kız kardeşime fakir almıştık. İsmi cazip kılıyor😁 çekim gücü iyi👍
Buradadan*
philips şarjlı dikeyler güzel tavsiye ederim :)
Dyson ya da Philips. Bu ikisinden daha düşük fiyatlı istiyorsan Bosch.
Biz ne anlarıkk
Ama Dyson çok iyi onu bilirim
Fiyatından haberin var mı 😄
Ee sordun söyledim ndnfg
Sen al çeyizine🤣
Jsjdjdj ben ne alcam ya o alsın
Dyson kullaniyor esim digerlerini kullanmiyo bile baya memnun
Süpürge deyince pilips diyorum
Hiçbir fikrim yok
miele candır gerisi heyecan
Çin malı olmasın da
dikey mi hortumlu mu
arnica sulu...
Sulu istemiyorum
ben uzun zamandır kullanıyorum. ondan temizi yok. ön yargılı olma
Hergün açıyorum. Onla uğraşamam.
her gün de makine mi açılır :D
Çocuklu evde mecbur 😄
kolay gelsin :D
Kolaysa başına gelsin 🤣
yok ben almayım çok teşekkürler :D
Arçelik iyi
Dyson der geçerim
Miele
Philips maraton
Dyson iyi ama bence robot süpürge en iysi
Daison
Bosch
Kesinlikle Dyson v15
Dyson
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?