Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Çeyiziniz de kendi ellerinizle yaptığınız el örgüleri var mı?👍

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Kendime ait yaptığım şeyler var evet. Bence her insanın kendine ait bir el emeği eşyası olmalı.
Benim yok. güzel yapmışsınız
Teşekkür ederim
annem yaptı bir sürü şey benim onları kullanacağımı sanıyorsa çok yanılır 😂
😅😅
Dantelli külot almıştım eski sevgilime. Vay be aklıma geldi şimdi
Bende hiç yok hiç öyle şeyler yapmıyorum
Öğren işte sende yap
Evet bebek yeleği ve patikler var bebeğime giydiriyorum
Henüz çeyizim yok ama bir gün evlenmeye karar verirsem muhakkak kendi emeklerim de olur
Çeyizim yok ki. Geleceğim için bir sürü yatırım yaptım çeyiz hariç ')
Ben yapmayı bilmiyorum böyle şeyleri benim yerime yapan var ama😄
Çeyizimde kullanmayacağım şeyler olmayacak, o yüzden yok.
Hayırlı olsun, elleriniz dert görmesin
Bunlar ne ya hiç sevmiyorum böyle şeyleri
Çok güzel ellerine sağlık
Çok güzel olmuş ellerine sağlık
Teşekkür ederim
Hayır yok :D
Benden olsun o zaman 😃
Hemde iğne oyası. Helal
Şu çeyiz adeti bizde ne zaman bitecek
Ceyizim yok yapmayı da düşünmüyorum.
O kaa beceri yok bende
Çok güzel olmuş emeğinize sağlık
Guzel olmuş hiç örgü yapmadım
Yok ya
Hayır yok böyle şeyleri sevmiyorum
yok ugrasamam ben
Hiç anlamam
Banamı yaptın
Yok ama güzel fikir dndn
Çeyizim yok
Bende yoktu
Benim eksik bana göndersene canım
Don sandım tövbe
kapalimisin senn