Normalde kız tarafı yatak odası yapar ama annem oturma odası yapacağız diyor, ne yapmalıyım?

Yakında evleneceğiz ama bu konular konuşulmadı, nişanlımın da benim de ailemizin durumları iyi, fakat annem biz oturma odası yaparız yatak odası yapmayız diyor. Salon ve oturma odası ayrı olacak. Sevgilimin ailesi karışır mı bu duruma? Annesinde yok babası ilgileniyor sadece. Yatak odası bizde ayıp diyor annem. Sorum şu oturma odası yapmak uyanıklık gibi mi olur yoksa böylw bir şey var mı?

Normalde kız tarafı yatak odası yapar ama annem oturma odası yapacağız diyor, ne yapmalıyım?
Cevapla