
Gıda maddeleri buzdolabında saklanmalı, açıkta satılan yiyecekler ise tüketilmemelidir. Sizce sıcak havalarda yiyecekleri muhafaza etmek daha mı zor?

Gıda maddeleri buzdolabında saklanmalı, açıkta satılan yiyecekler ise tüketilmemelidir. Sizce sıcak havalarda yiyecekleri muhafaza etmek daha mı zor?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Hayır ben boz dolabı kaliteliyse sorun olmaz.
Evet zor tabii ki. Kışın balkona koyabiliyorsun en azından dolapta biraz yer kalıyor.
Dolabı bir kaç derece daha soğuk ayarda çalıştırırsan, sorun olmaz.
Buzdolabı üretileli çok oluyor