hem anne hem de kaynanayla çıkmak daha çok kafa karışıklığı yaratır diye düşünüyorum, siz annenizle mi yoksa kaynananızla mı çıkmayı tercih edersiniz?

hem anne hem de kaynanayla çıkmak daha çok kafa karışıklığı yaratır diye düşünüyorum, siz annenizle mi yoksa kaynananızla mı çıkmayı tercih edersiniz?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Ben kaynanam ile giderdim tabi ki de ama sevgilim ile tek gitmek daha güzeldir
İkisiyle de gidilmemeli.
Ben eşim ile gitmiştim.
Annemle alışveriş yapmaya mağaza mağaza gezmeye bayılıyorum. Kayınannişkom da gelip bize dahil olabilir
Bu işlerden pek anlamıyorum ama şart değildir bence ikisiyle de çıkmak, kendi zevkine göre olmalı.
Fark etmez di benim için büyüklerin olması iyi birsey
Bence ikisiyle de gidilmemeli çok zorda kalmadıkça sonuçta onlarla yaşamayacaksınız evde en iyisi eşinizle beraber gitmek
Eşler beraber gitse daha iyi olur.
Annemle çıkarım, hiç kaynana dırdırı çekemem 😌💅
Ne çeyizi ne alışverişi bunlar da ne oluyor
Anneyle çıkmak daha iyi.
Evleneceğim kişiyle çıkmak daha mantıklı
Çeyiz alışverişi mantıksız komple
İkiside değil ablamla djdjdmsmd
Anneyle.
Hiçbiri nişanlınla gidilmesi daha iyi
Annemle tabi
kimseyle
Hiç anlamam
Anneyle
İkisi de mantıksız
Annemle