Sonuçta evi kıza aldırmış oluyor, çeyiz sorumluluğu erkeğe düşmez mi bu durumda?

#profilo
Sonuçta evi kıza aldırmış oluyor, çeyiz sorumluluğu erkeğe düşmez mi bu durumda?

#profilo
Hayır. Aldığı zevkler uymayabilir çeyiz için dolayısıyla kızlar kendisi alsın. Mesela teyzemin çeyiz için olan şeylerini hep biz almıştık. Sağolsunlar çeyiz sandığının üstüne de beni oturtmuşlardı.
İyi bahşiş alabildin mi bari
Ciddi misin :)
Evet 😊
Değmiş o zaman
@Olgunsevenlergelsın o zamanlar 400 TL cik vermişlerdi. Sonra sen otur inme dediler sandıkta ben üstündeyken eniştem bir yandan arkadaşı bir yandan sandığı kapıya kadar taşımışlardı.
😂😂😂😂😂
Eski geleneğe göre Türkiye'de erkek tarafı, evlenme teklif eden ve düğün masraflarını üstlenen taraf olarak düğün ve evlilik hazırlıklarından sorumludur. Bu nedenle, erkek tarafının evlenirken kız tarafına tüm çeyizi getirmesi beklenmez. Ancak, günümüzde çiftler arasında bu konuda çeşitli anlaşmalar yapılabilir. Bazı çiftler, kız tarafının çeyizini kendileri almaya karar verebilirler. Bazı çiftler ise, birlikte çeyiz hazırlığı yaparlar ve evlendikleri evde ihtiyaç duyacakları eşyaları birlikte satın alırlar.
Bence gibi yorum
Teşekkürler abla
Cevap
9Cevap
Vay be neler neler varmış. Ben bundan sonra evlenecek olsam kız evi falan kalmaz o ayrı bi mesele, bekarım sultanım 😎
Evet çok detayı var gerçekten
Erkek ev alırsa kızlar da tüm eşyaları alacaksa olur neden olmasın
Zaten öyle oluyor çoğu yerde
Bu konulardan anlamam, uğraşmak zorunda nda kalmam umarım🙄🙏
Kalacaksın
😞😞😞
Herkes gücü yettiği kadarını almalı sonuçta iki kişi ortak bir yuva kuruyor herşeyi erkeğe yitmenin anlamı yok herşeyi kızada yitilmez
Kesinlikle katılıyorum
Kiz evine taşınan erkeğin de Allah belasını versin cibiliyetsiz
Evet iğnesinden ipliğine kadar alsın 😂
Bence de
Kız evine taşınan erkek derken 🤔
İç güveysi
Allah korusun
Henüz öyle bir erkek bulamadım😂😂😂
Neden?😂😂😂
Var ama ben utanırım öyle ailemin yanında eşimle tertip gibi olurum yapamam😅😅😅😂😂
Yanağına öpmek için eğildiğimde naber tertip diye ensene geçirebilirim yanlarında 😂😂😂😂
İç güvey türkiye de başka nasıl oluyor ben mi yanlış biliyorum? Damada ev tutan kayın baba filmlerde bile görmedim ben sen gördün mü?😂😂
Beni oyuna getirip malıma konmayı mı düşündün😂😂 Şaka şaka emlakçı olan sensin dostum. Sen ev ayır bana ben kirasını öderim. Ondan sonra gelip seni isterim😂😂😂😂
Aşk olsun bunun düğün taksidi, osu busu hepsi benim sırtımda kirayı iki üç belki dört ay ödesen ne olur😂😂😂
Bulursun :)
@Bahtıgüzel00 İnşallah buldum gibi @met96 fazlaca naz yapıyor. Ben fingirdek olmadığımdan o oluyor galiba 😂😂😂😂😂😂
Anneler günü ne zaman? Hazirandan önce mi sonra mı?😕
Mayısta yani olmaz ki! Benim sınavlar var dostum gelinliğin hayali benim için daha uzakta gibi😕
Ayy sanki ciddiymişsin gibi birde cevap veriyorum😂😂😂😂
Ya bir git pislik. Bana kanka diyen adamla ne yapıcam. Evlenirsek tertip ya da kirvem diye seslenmeyeceğini nasıl bilebilirim. Sonrasında Rafet Elroman'dan bile daha acıklı bir şarkı yazarım görürsün.😂😂😂😂
Uuff bu çok romantikti😂😂😂😂 Evde annemin eski gelinliği olsa giyer kapına kadar gelirdim😅😅😅
Ya sus başımıza bir şey gelmeden. İkimizde birbirimizi tanımadan aşık olucaz burada şapşik😂😂😂
Ooff Allah'ım delinin tekine çattık. Hayır kurtulmakta istemiyorum, ki tuhaf olan o😂😂😂😂
Yok öyle kalbime yatmak falan! Sen orayı beleş mi sandın a dostum? Orası 5 yıldızlı otellerin süit odalarından daha pahalı ama daha geniş ve rahat değil. Sadece daha zevkli o kadar😂😂😂😂😂
Bak böyle diyip bir sinsilik yapıp içine yerleşmeye kalkma seni ensenden tuttuğum gibi dışa fırlatırım görürsün canım😉😂😂😂😂😂
Yaa öyle değil uyuz. Benim için "görürsün canım" bir kalıp gibi. O niyetle şey ettiydim😂😂😂😂😂
Yani 50 çok az belki bir 150 sene sonra olur niye olmasın? Ayrıca ben vampir sen kurtadam olursan şansımız daha yüksek olucaktır😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Olmaz sen benden daha uzun süre yaşarsın o zaman belki. Ya da dolunayın kaybolduğu zamanlarda başkasına ulumayacağını nerden biliyim😂😂😂😂😂😂😂
Teknolojiye hakimimdir ve çabuk öğrenirim. Merakım var😉 Korkma uyduya gerek yok alyansına çip takardım daha kolay olsun diye😂😂😂😂😂😂😂😂
Hayır başkalarının sayfasında iki saattir çiftleşme dansını yapan o kuşlar gibiyiz. Yapma! bitsin artık cidden hem utanıyorum hem de başkalarının yorumları okuduğunu düşündükçe gülmem geliyor😂😂😂😂😂😂😂
Sen de öyle duvarları dinleyen komşular gibiler. Ayrıca okumaya da hakları var çünkü herkese açık bir yerde yazışıyoruz😅😅😅😂😂😂
Hahahha biliyordum bu yorumu yazmanı bekledim😂😂😂😂😂😂😈😅😅😅
Bilmiyorum hiç anlamam bu işlerden.
Bir gün anlamak zorunda kalıyor insan
Tabi tabi tüm sorumluluk bizde aynen
Adetler böyle, erkek de diğer şeyleri yapıyor. Evlilik çok mantıklı gelmese de bence bu saçma değil.
Çok sürmez bu evlilik..
Neden ki
Komik bir durum
Neden gerçekler
Yoo hangi g@tunden uydurdun bunu
Almali
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?