Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar matematiğiniz falan mi kötü anlamadim? 2 bini 20 bin olarak mı okuyorsunuz? Dyson zaten en iyilerinden o 8 bin. Neyin kafasi bu? Philips diyenler modeli söyleyebilir mi? Trendyolda en çok satanlar listesinde olan mi? Bi de elektrolux ultra hakkında ne düşünüyorsunuz? Sessiz çalışıyormuş ekstra olarak.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
2-3 mü? Bizim 3 bine aldığımız 20 bin olmuş şaka gibi
fantom aldı kardeşim mutfak için 700 tl miydi ne rezil bi süpürge kafayı yedim kırıcam sinirden ona bin desen 2-3 e nasıl bulacaksın
3 bine iyi denilen süpürgeler baya var ya
O rakama anca iyi süpürgeleri 2. elde arayabilirsin. Ama sıfır olarak dediğin şekilde iyisini bulamazsın kolay kolay
Philips aldım gerçekten çok iyi. Biraz araştır sonra çok memnun herkes Philips ten diceksin
Philips trendyolda en çok satanlar listesinde. Peki sesi nasıl? Fazla gürültülü istemiyorum çünkü
İşte biraz gürültü var bendeki modelde. Hepsi böyle mi bilmiyorum ama bendeki biraz sesli. Çekim gücü çok iyi ama
Evet baya popüler sadece çok gürültülü oluşu biraz düşündürüyor. Tesekkur ederim
bizimkisi rowenta toz torbasız fiyatı da bu bazlarda ve çekimide iyi
2 ye 3 e ne süpürgesi ya kafan mı güzel
Ay şu bilmiş tavrınız bitiriyor beni. var abicim var
Kocana söyle az para getirsin eve de Dyson süpürge alın sende gir bi işe çalış
3 bine falan yazmışsın ay bir de fszla gürültülü istemiyormuş hanımefendi gülmekten yarılacam yaa sen şaka mısın gsgshahshzb
Ya ben evlenmiyorum hdjd anneme alıyorum.
Mal mısın lan var öyle supurge
Bekle jdjdjs
Elektrolux ultra süpürgeyi bi araştır bakalım nasılmış hdjd sonra bana dönüş yap
Tamam bak sen bana göster link at bende yarın gidip media mark da süpürgeci kadınlara soracam bu süpürge nasıl diye sana yorum yazacam tamam mı
Ben media mark personeliyim 😅hadi bana 2 ye 3 e bulduğun süpürgeyi at bende yarın sana sessiz mi değil mi yorum atacam söz
tamam
Al cahil
www.mediamarkt.com.tr/.../...oyu-mavi-1212527.html
Bir üst modeli bu fiyata 650 olan 2900 TL. Şimdi git çalıştığın kurumun ürünlerini daha iyi çalış
Bosch prosilience
Dyson... gerisi boş
Ona da güç yetmiyor 😂
@kırmızı_mercan O zaman philips olabilir
Rowenta süpürgeler çok iyi
Philips al bi kere temiz al
Philips
Philips güzel
Arnicalara bak
Arnica bir yakınımda var baya ağır o da ya
Robot süpürge var
Dyson😂
Hahah Dedin bile 😂😂