Düğünde Takılan Takıları Paylaşır mısınız? Yoksa Bir Olarak mı Kullanırsınız?

Düğünde Takılan Takıları Paylaşır mısınız? Yoksa Bir Olarak mı Kullanırsınız?
Kime ne takıldıysa onun mu olur ve eşinize bu konuda karışır mısınız/karışmaz mısınız? Ya da hakkınız olmadığı halde bencillik mi yaparsınız. Özellikle kadınlar "ben kadınım" ayağına bütün takılar sanki kendisininmiş gibi davranıyor ya, sırf kadın olduğu için. Haahaha
Düğünde Takılan Takıları Paylaşır mısınız? Yoksa Bir Olarak mı Kullanırsınız?
Cevapla