Bu hayatta çok fazla keşkemiz var ama bu tavsiyeler beyaz eşya seçiminde sana keşke dedirtmeyecek tü
Alışveriş & Hediyeler Evlendikten Sonra ‘’Keşke Daha İyisini Alsaydık’’ Dememen için Beyaz Eşya Seçiminde 6 Tavsiye (Sayfa 5) Profilo Ev Aletleri Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1111 Evlendikten Sonra ‘’Keşke Daha İyisini Alsaydık’’ Dememen için Beyaz Eşya Seçiminde 6 Tavsiye Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 22 kişi beğendi
bttryflyx Takip Et Yoda Yaş: 25 +1 yıl Çok teşekkür ediyorum evlenirsem bu soruyu okuycam 0 0 Yorumla
Eladerler Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl Ay amannn evlenemem nfödmclsöc 0 3 Yorumla Altanlaaa +1 yıl Aşkımız yalan mıydı yani Yorumla Eladerler +1 yıl Ölemi olmuş 🥹 Yorumla Altanlaaa +1 yıl Tamam gel barışalım Yorumla
Kirmizibasliklikiz99 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl O an onu beğenmişizdir onu almışızdır 0 0 Yorumla
iamasy Takip Et Xper 5 Yaş: 22 +1 yıl evlenebildik de beyaz eşyası kaldı 0 1 Yorumla Sipartaakus +1 yıl yok mu aday Yorumla
Hadiiyani Takip Et Master Yaş: 53 +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 321 cevap paylaştı. Güzel bilgiler için teşekkürler 0 0 Yorumla
birumutturyas Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl Ben almıştım ama hepsi yalan oldu 0 3 Yorumla Muzafer_Tuğkan +1 yıl Ne oldu ki hanımefendi Yorumla birumutturyas +1 yıl Ayrildik Yorumla Muzafer_Tuğkan +1 yıl Ben de aldım ama aday Yok hanımefendi Yorumla
Elisa62829 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Sağol güzel bir bence olmuş tebrikler teşekkürler 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
242Cevap
Detaylı bilgilendirme için teşekkür ederiz.
En kullanışlı olanları aldım
Parayı kıyıp kesinlikle iyisini alın.
Güzel tavsiyeler teşekkürler
Gayet iyi tavsiyeler, güzel ürünler.
Yatak odamı daha cafcaflı alsaydım
televizyonum olurdu sanırım
xxl buzdolapları şu andada çok moda
Çok teşekkür ediyorum evlenirsem bu soruyu okuycam
Ay amannn evlenemem nfödmclsöc
Aşkımız yalan mıydı yani
Ölemi olmuş 🥹
Tamam gel barışalım
O an onu beğenmişizdir onu almışızdır
Güzel bir bence olmus 👍👍
Güzel ve mantıklı önermeler
evlenmeyi dusunmuyorum ama yalniz yasayip almayi isterim tsklr
Çok güzel paylaşım tesekur ederim
Olmuşken iyisi olsujn dimi
Emeğinize sağlık iyi paylaşım
Tek diyeceğim ikinci elden uzak durun
Güzel bir bence olmuş teşekkürler
Teşekkürler paylaşım için.
evlenebildik de beyaz eşyası kaldı
yok mu aday
Teşekkürler çok güzel bir bence paylaşımı olmuş
Çok teşekkürler faydalı bilgiler bunlar
Hmmm değerlendirilmeli bu yazi
Teşekkürler güzel paylaşım :)
Evlendiginm insan keşke daha iyisini alsaydım
evlenince artık en yenisini alırız
Evlenecekler okusun hocam
Güzel tavsiyeler için teşekkür ederim.
Güzel bilgiler için teşekkürler
Iyide para nasil bulacagiz sorun o
Benim de her zaman favorim Profilo 🧸😅
ben her şekilde derim yeni birisini görsem
Evlenirsem bir gün okurum kaydediyim
Evet bencede böyle olmalı evet
Paran varsa en iyisini alırsın
İlk önce evlenecek bir hanımefendi lazım 😂
Bu tavsiye harika cok tesekkurler.
Güzel öneriler olmuş emeğine sağlık
Çok açıklayıcı olmuş ellerinize sağlık
Onu evlenmeden önce garantiye almak lazım
Çeyiz önemli yani çeyiz almalı.
harika bir paylaşım olmuş
Profilo iyisini yapıyor ya
elinize saglık bilgikendirici olmus begendim :)
Cok guzel bir paylasim olmus cidden.
Güzel bir içerik olmuş elinize sağlık
Çok güzel düşünülmüş bilgiler🥰
Her sey güzel de bende para yok
Bilgilendirme için sağolun
Güzel bir içerik olmuş elinize sağlık
Tek marka bilirim 😊😊😊😊
Beğendim teşekkürler Aklımda yer edinsin
Evdeki ihtiyar beyaz eşyalarımızla mutluyuz
Ben almıştım ama hepsi yalan oldu
Ne oldu ki hanımefendi
Ayrildik
Ben de aldım ama aday Yok hanımefendi
güzel tavsiyeler teşekkürler
Erken alışveriş yapılmamalı bence
profilo iyi bir marka kullanıyorum
Sağol güzel bir bence olmuş tebrikler teşekkürler
Birazda şans işi beyaz eşya 😄