Bu hayatta çok fazla keşkemiz var ama bu tavsiyeler beyaz eşya seçiminde sana keşke dedirtmeyecek tü
Alışveriş & Hediyeler Evlendikten Sonra ‘’Keşke Daha İyisini Alsaydık’’ Dememen için Beyaz Eşya Seçiminde 6 Tavsiye (Sayfa 6) Profilo Ev Aletleri Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1111 Evlendikten Sonra ‘’Keşke Daha İyisini Alsaydık’’ Dememen için Beyaz Eşya Seçiminde 6 Tavsiye Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 22 kişi beğendi
medineeenurrr Takip Et Xper 5 Yaş: 22 +1 yıl Bence bir evlenecek kişiyi bulalım da gerisi kolay 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
242Cevap
tavsiyeler icin tesekkurler iyi bir marka.
Bence bir evlenecek kişiyi bulalım da gerisi kolay
Yıllardır Profilo kullanırız çok memnunuz
Keşke demek istemiyorsan evlenme bence
Eline sağlık güzel olmuş bence
Guzel paylasim icin tesekkurler
Tesekurler bende aynı fikirdeyim
Bilgi için teşekkürler. Fiyat ve kalite
profilo marka iyi gerçekten
Harika paylasim tesekurler
Evlenince gelirim shsh buraya
Profilo ürünler kalitelidir
Emeğinize sağlık teşekkürler 🙏☺️
Daha evlenmedigimiz için bilmiyoruz
Harika tavsiyeler teşekkürler
Tavsiye için çok teşekkür ediyorum
Seçmesi zor ama sagolun teşekkürler
Güzel yazı olmuş elinize sağlık
Dursun bi köşede belki bir gün okurum
Bence güzel paylaşım beğendim
Siyah beyaz eşyaları tercih ediyorum
evlenelim de bir hahahahhaha
Ben hangisinin iyi olduğuna karar veremiyorum
Daha evlenmedik valla😭😭😭
Hepsini mutlaka inceleyeceğim
Çok güzel bir paylaşım teşekkürler
Önce alırım sonra ileride değiştiririm
Güzel bilgilendirme için teşekkürler
teşekkürler bakalım alabilecek miyiz.
Evlenmeyi düşünmediğim için sıkıntı yok
Bir gün evlenirsek artık 🥲
Emeğinize sağlık iyi paylaşım
Bilgiler için teşekkür ederim
Keşke daha iyisi alsaydık be
Bilgiler için teşekkür ederim
İyimiş güzel marka severiz
İlk evlenecek kisi sonra profiloo
Profiloyu yıllardır kullanıyorum güzel bir marka
güzel tavsiyeler teşekkürler
İnşallah demeyiz aldıktan sonra
Ablam para yok paraaa 😭😭😭😭😭
güzel bi bence olmuş. tesekkür
Eskidiginde olabilir eskimeden olmamalı
Evlenirken lazım olacak 😄
harika tavsiyeler olmuş. tesekkür ederm
güzel bi bence olmuş. tesekkür
tavsiye için teşekkür ederim
Alman markaları forvever şaşmamak gerek
Çağ uzaktan cihazları kullanma çağı
güzel aletler basarılı olmus
cok aciklayici olmus tesekkurler
fiyatlar böyle iken çok zor..
Ben evde kaldım 😂😂evlilere mutluluklar
Demem ne alırsam iyidir farketmez
marka arastirmasi yapilmali
Keske daha iyisini alsaydik demem zaten
En pahalısından devam marka model takip edemem
Değerlndirmek isteyne faydalı bilgi
Bilgi için teşekkürler her eve lazım
Bilgiler icin teşekkürler 🙏